Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :yay:

En dat klopt inderdaad @Koelkast
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit voor de eerste keer dat dit gehouden wordt. Helaas is er al een overkill aan festivals deze zomer, deze laat ik dan ook aan me voorbij gaan.

Maar toch wel vet concept, en tevens ook nog eens een acceptabele prijs. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
iMark schreef:
Leuke line-up, maar waarom zijn die festivals met TC altijd in het oosten van het land?


Haha indd

Treinkaartje is bijna duurder dan de entree.
Zeer lekkere prijs. Zeker zelfde organisatie als beat the bridge?


inderdaad, MBFH is gevestigd in Arnhem vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Leuke line-up, maar waarom zijn die festivals met TC altijd in het oosten van het land?


Oosten (L) (L) :bomb: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
iMark schreef:
Leuke line-up, maar waarom zijn die festivals met TC altijd in het oosten van het land?


Haha indd

Treinkaartje is bijna duurder dan de entree.
Zeer lekkere prijs. Zeker zelfde organisatie als beat the bridge?


Bij Beat The Bridge (Q-Night) was ik 2 keer zoveel kwijt aan de treinreis als aan het kaartje. En dat met 40% meereis korting
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup:

Meestal met festivals moet je zorgen dat je zo'n dagticket van de blokker of kruidvat kan krijgen, lekker goedkoop met de trein
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Aanwezig :thumbsup:

Meestal met festivals moet je zorgen dat je zo'n dagticket van de blokker of kruidvat kan krijgen, lekker goedkoop met de trein


Dagticket lukte niet omdat ik bleef slapen bij een maat, dus ik reed op 2 verschillende dagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 20:30 
 
Hardtraxxer

Gvd is het enige familie weekend wat hij hebben precies op die datum :( Heel jammer dit, was er graag heen gegaan. ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een beetje geluk hierbij, valt in het weekend voor men vakantie dus dat komt mooi uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:05 
 
Hardtraxxer

Lekker op de fiets erheen :p
Aanwezig dus!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 01:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

in de buurt! die zaterdag vrij , en leuke begin van een weekje vakantie! Ben er denk ik wel bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:02 
 
Hardtraxx Elite

Zeker een optie nu nog mensen zoeken die in de buurt van boxmeer wonen en mee willen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Zeker een optie nu nog mensen zoeken die in de buurt van boxmeer wonen en mee willen!

Bart en ik gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ziet er uit als een gezellig dagje dansen

Maar weekje voor defqon dus nog even over nadenken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DannyH en ik zijn hierbij. :thumbup: Daarna mooi afteren in de RS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch maar kaartjes gekocht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 12:22 
 
Hardtraxxer

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Leuke line-up, maar waarom zijn die festivals met TC altijd in het oosten van het land?


Ken je dat gezegde niet?..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:07 
 

Ramirez schreef:
iMark schreef:
Leuke line-up, maar waarom zijn die festivals met TC altijd in het oosten van het land?


Ken je dat gezegde niet?..

Oost West, Asbest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen, ik ben genomineerd voor de contest. Zou ik jullie stem mogen?

www.facebook.com/hardshore

en via onderstaande link op de mix van 'Firetrap' te stemmen!

https://www.facebook.com/Hardshore/app_408648302495527

Duizendmaal dank (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal morgen ff stemmen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als we dan toch bezig zijn :P

Ook ik doe mee als Fanatics en ook wij hebben de stemmen uiteraard hard nodig! ;)
Onze set is hier te beluisteren: hardstyle/fanatics-hardshore-dj-contest-t36240.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loop op krukken dus waarschijnlijk niet aanwezig :cool:

Edit: ik bedoelde de :cry: smiley =(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten