Fuzzylogic schreef:
Ebbie schreef:
Eigenlijk moet je nou gewoon een tweet/e-mail/Facebook bericht sturen naar Fusion haha.
Eerlijk is eerlijk, ik vind niet dat zoiets kan als je aan het optreden bent, maar dat zal wel aan mij liggen.
Boeiend, draaitechnisch viel het bij mij in ieder geval niet op

Zijn echt wel meer artiesten die van de kaart draaien.
Ik weet niet maar t viel wel op, Re-volt was mix technisch naar mijn mening juist het slechts bezig van iedereen. Hij had wel een paar leuke plaatjes maar vond hem absoluut niet goed mixen, platen die ernaast lagen of zelf niet uitkwamen :S en zelfs een paar keer op outro uitgemixd.