Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Edit: Je kan de smiley zelf ook editten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:42 
 

Fuzzylogic schreef:
Loop op krukken dus waarschijnlijk niet aanwezig :cool:

Edit: ik bedoelde de :cry: smiley =(

hoezo op krukken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Edit: Je kan de smiley zelf ook editten

Dat is te mainstream voor mij.

En-er-gy schreef:
hoezo op krukken?

Zenuw kapot in m'n lies en spiertje afgescheurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 10:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben er helaas niet bij, heb die dag een boeking: https://partyflock.nl/party/245367:Delusion.html

Wel een heel vet principe met al die battles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoewel we eigenlijk een pesthekel aan die facebook-vote-contest-shit hebben, konden we de Hardshore contest niet laten liggen en zitten we net als Fanatics en Firetrap bij de 10 finalisten.

Omdat jullie Hardtraxx people natuurlijk one blood voor ons zijn willen we jullie vragen onze set op de Hardshore fb pagina te liken :cool:

Onze inzending:
hardstyle/rough-nation-hardshore-finale-dj-contest-mix-t36244.html
Tracklist:
1. Slim Shore - Flow
2. Josh and Wesz - Autumn Green (Cut)
3. Luna & Deepack - Biological Insanity (Cut)
4. D-Block & S-te-Fan - Peace at last/Bad People (Rough Nation Mash Up)
5. Geck-O - Megabase
6. TNT - Tritolo (Yellow Compound Remix)
7. Francesco Zeta - Rock N' Rave
8. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
9. Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider Remix)
10. Rough Nation - The Zatox Mash Up


Een simpele klik op deze link zal jullie naar de fb pagina brengen:
https://www.facebook.com/Hardshore/app_408648302495527

Thanks in advance!
Liefde, Rough Nation :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Twee tickets te koop voor 20 p.s., scheelt je dus administratiekosten. PM even bij interesse aub :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vanavond kun je tickets winnen ^^
http://www.facebook.com/DeetoxNL in de gaten houden dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Vanavond kun je tickets winnen ^^
http://www.facebook.com/DeetoxNL in de gaten houden dus :thumbsup:


Precies vanavond, de avond waarop ik cursus heb. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Deetox schreef:
Vanavond kun je tickets winnen ^^
http://www.facebook.com/DeetoxNL in de gaten houden dus :thumbsup:


Precies vanavond, de avond waarop ik cursus heb. :thumbdown:

Vanavond leg ik uit hoe je ze kunt winnen, daarna heb je nog wel een paar dagen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 15:41 
 
Artiest

Ik geef ook kaarten weg!

Zie: www.facebook.com/zirkumflexmusic/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:20 
 
Hardtraxxer

Iedereen geeft kaarten weg, zo ook wij ;)

Citaat:
Wij mogen 4x1 Hardshore ticket weggeven via Facebook! Klik op onderstaand bericht om de actie te bekijken:
https://www.facebook.com/Twicemedia/posts/514551038598333
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan wel een pleister op de wonden gebruiken na het mislopen van de contestwinst :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:22 
 
Hardtraxx Elite

Deetox schreef:
Vanavond kun je tickets winnen ^^
http://www.facebook.com/DeetoxNL in de gaten houden dus :thumbsup:


Hou al de hele avond je facebook in de gaten haha, hoop echt dat ik de kaarten win na zaterdag bij Intents :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik kan wel een pleister op de wonden gebruiken na het mislopen van de contestwinst :cry:

Hadden ze beide niet minder dan de helft gisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, ik stond vrijwel de gehele tijd minstens 30 stemmen voor, maar tegen het geweld dat ze nu gebruiken kan ik onmogelijk op :cry: jammer want het setje van Outrageouz vind ik persoonlijk echt om van te huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd echt een hele saaie set. Ik kan moeilijk geloven dat ze lol hebben gehad in het maken hiervan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 23:04 
 

Hard4Us schreef:
Deetox schreef:
Vanavond kun je tickets winnen ^^
http://www.facebook.com/DeetoxNL in de gaten houden dus :thumbsup:


Hou al de hele avond je facebook in de gaten haha, hoop echt dat ik de kaarten win na zaterdag bij Intents :)

Ik wil geen tickets, Ik wil stickers van Deetox :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 23:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Deetox schreef:
Vanavond kun je tickets winnen ^^
http://www.facebook.com/DeetoxNL in de gaten houden dus :thumbsup:


Hou al de hele avond je facebook in de gaten haha, hoop echt dat ik de kaarten win na zaterdag bij Intents :)

Haha sorry, ik heb vandaag die van hard at heart gedaan, morgen doe ik de tickets van hardshore :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wtf waarom heeft die boutset nou weer gewonnen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 00:04 
 
Hardtraxxer

Die mochten ook al openen op BTB. Op de Rawstage. Met Discorecord. En Lose My Mind.

Nouja, Lingobas, biertje van mij voor de schrale troost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kansloze set, hoe kan dat nou winnen, slecht mixwerk, niets uitdagend.. natuurlijk weer de meeste vriendjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
Die mochten ook al openen op BTB. Op de Rawstage. Met Discorecord. En Lose My Mind.

Nouja, Lingobas, biertje van mij voor de schrale troost.


Yeeees :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 11:43 
 
Hardtraxx Elite

Deetox schreef:
Hard4Us schreef:
Deetox schreef:
Vanavond kun je tickets winnen ^^
http://www.facebook.com/DeetoxNL in de gaten houden dus :thumbsup:


Hou al de hele avond je facebook in de gaten haha, hoop echt dat ik de kaarten win na zaterdag bij Intents :)

Haha sorry, ik heb vandaag die van hard at heart gedaan, morgen doe ik de tickets van hardshore :)


Hou hem weer in de gaten!! :$ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 13:47 
 
Artiest

Firetrap schreef:
Ik kan wel een pleister op de wonden gebruiken na het mislopen van de contestwinst :cry:


Ik dacht dat jij gewoon met mij mee ging? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt ook :P maar er willen er vast een aantal meer mee dus die tickets komen altijd wel van pas
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten