Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is me in ieder geval niet bijgebleven dus zo heel dramatisch zal het dan wel niet geweest zijn xd
Wat je zegt over het laat uitmixen klopt wel trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 16:56 
 
Hardtraxx Addict

Voor degenen die mijn kaas setje graag nog een keer horen :whistle:

http://l5d.nl/sn2127c

Tracklist:
01. Brisk & Ham - Angel Eyes
02. Da Tweekaz - Break The Spell (Hixxy Remix)
03. Scott Brown - Enlightened (Weaver Remix)
04. Haze & S3rl - Street Fighter
05. Orbit1 - Jitter 0.5
06. Mission vs Lucky Strike - Crying In The Rain
07. Re-Con - WTF
08. Owl City - Fireflies (Technikore Remix)
09. Tommyknocker & The Wishmaster - Supernatural
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:41 
 
Hardtraxxer



Ik vind m vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was ook een heerlijk feest :thumbsup: mezelf gespot op 1:09 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

neem aan dat er ook nog een theracords aftermovie komt? aangezien er bijna niks van te zien is op deze aftermovie en er volgens mij iemand deze stage apart aan het filmen was ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt, dat verzorgt TC zelf buiten de organisatie om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel een betere aftermovie dan de gemiddelde Q-Dance of B2S aftermovies. En heb mezelf ook duidelijk gespot ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:49 
 
Hardtraxx Elite

mezelf gespot, en energy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi verzorgde aftermovies! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mezelf gespot op 0:33 en 1:34 :P
Twee keer in m'n rug, as usual xd
En nog een paar keer tussendoor.

Nette after :thumbsup:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten