Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begin er erg zin in te krijgen :D
Line-up is een dikke prima :thumbup: en het eerste festival van het seizoen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 15:33 
 
Hardtraxxer

Mijn kaartjes zijn ook binnen! Heb er zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Genieten :yay: hopen op een niet té koude avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben totaal onbekend met de dnb/crossbreed line-up. Of naja niet met de artiesten, maar ben wel onbekend met deze als zij in desbetreffende stijl draaien. Wil er zeker wel een kijkje nemen als eerste contact met dit genre. Welke artiest is dan echt een must see? :D

en nog een vraag, zullen Chrono en Tripped ook echt industrial draaien? Of hebben ze dit als afsluiter op de industrial gepland (van frenchcore naar terror?). Zullen de industrial liefhebbers blij mee zijn dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik toch maar weer een kaartje ga kopen. Weer zit goed en heb het geld en wil dit niet missen. :X
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Ben totaal onbekend met de dnb/crossbreed line-up. Of naja niet met de artiesten, maar ben wel onbekend met deze als zij in desbetreffende stijl draaien. Wil er zeker wel een kijkje nemen als eerste contact met dit genre. Welke artiest is dan echt een must see? :D


The Outside Agency op de main is dan absoluut een must. In de Crossbreed zullen Deathmachine, DJ Producer , Detest en vermoedelijk Innanimate (nieuwe live act van Igneon System en i:Gor, die dat normaal wel doen) zeker in jouw wat snellere straatje liggen. Bij de Industrial is het wat lastiger, daar vind ik bijvoorbeeld Armageddon Project en Densha Crisis erg vette acts, maar die draaien een stuk langzamer. Wavolizer is een prima optie, Daisy vs Manu le Malin ben ik erg benieuwd naar en Stormtrooper vs The Speed Freak kan alle kanten op.

Frenchkicks schreef:
en nog een vraag, zullen Chrono en Tripped ook echt industrial draaien? Of hebben ze dit als afsluiter op de industrial gepland (van frenchcore naar terror?). Zullen de industrial liefhebbers blij mee zijn dan :P


Chrono snap ik niet van waarom hij op deze stage staat, maar dat had ik vorig jaar ook bij Hellter Skellter en Darkcontroller. Vermoed dat hij zijn eigen ding gaat doen. Tripped kan wel prima zware shit draaien dus kijk ik niet zo van op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Denk dat ik toch maar weer een kaartje ga kopen. Weer zit goed en heb het geld en wil dit niet missen. :X

Zo is toch weer binnen. :D
Nog meer mensen van hier die met de bus vanuit Leiden gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Frenchkicks schreef:
Ben totaal onbekend met de dnb/crossbreed line-up. Of naja niet met de artiesten, maar ben wel onbekend met deze als zij in desbetreffende stijl draaien. Wil er zeker wel een kijkje nemen als eerste contact met dit genre. Welke artiest is dan echt een must see? :D


The Outside Agency op de main is dan absoluut een must. In de Crossbreed zullen Deathmachine, DJ Producer , Detest en vermoedelijk Innanimate (nieuwe live act van Igneon System en i:Gor, die dat normaal wel doen) zeker in jouw wat snellere straatje liggen. Bij de Industrial is het wat lastiger, daar vind ik bijvoorbeeld Armageddon Project en Densha Crisis erg vette acts, maar die draaien een stuk langzamer. Wavolizer is een prima optie, Daisy vs Manu le Malin ben ik erg benieuwd naar en Stormtrooper vs The Speed Freak kan alle kanten op.


Top bedankt, even de timetable afwachten en dan kijken op welke tijden verder niemand interessants draait. Zal de namen die jij hebt genoemd zeker onthouden en op een gegeven moment even een kijkje nemen. Dus als jullie iemand zien die een beetje verdwaald luistert zal ik het wel zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Dus als jullie iemand zien die een beetje verdwaald luistert zal ik het wel zijn :P

Jij gaat niet vaak feesten, of wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 13:49 
 
Hardtraxxer

Als je naar de crossbreed gaat moet je gewoon naar Switch Technique en The DJ producer gaan. Ook Deathmachine eigenlijk wel en Detest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
TIME-TABLE ‪#‎HARDSHOCK‬!

Wondering when and where you can catch your favourite artists? Well, that's going to be difficult considering they're all awesome, but if you are a planner, get a pen and paper ready! Here is the timetable for Hardshock Festival 2015!

◉ Hardshock Mainstage ◉
12:00 - 13:00 Terminal & Vavaculo
13:00 - 14:00 Pandorum
14:00 - 15:00 Destructive Tendencies
15:00 - 15:30 LIVE: Art of Fighters
15:30 - 16:30 Nosferatu
16:30 - 17:30 Tieum
17:30 - 18:30 The Empire vs. D-Passion
18:30 - 19:00 LIVE: Neophyte
19:00 - 20:00 Amnesys
20:00 - 21:00 Tha Playah
21:00 - 22:00 N-Vitral vs. Ophidian
22:00 - 23:00 The Outside Agency
23:00 - 00:00 The Sickest Squad
12:00 - 00:00 MC Ruffian

◉ Industrial ◉
12:00 - 13:00 Densha Crisis
13:00 - 14:00 Suburbass
14:00 - 15:00 Armageddon Project
15:00 - 16:00 Wavolizer
16:00 - 16:30 LIVE: Negative Audio
16:30 - 17:30 Synapse vs. Lunatic
17:30 - 18:30 Manu le Malin vs. Daisy
18:30 - 19:30 Rude Awakening
19:30 - 20:30 Chrono
20:30 - 22:00 Stormtrooper vs. The Speed Freak
22:00 - 23:00 DJIPE
23:00 - 00:00 Tripped

◉ Frenchcore/Terror ◉
12:00 - 13:00 Spitnoise vs. Hellter Skellter
13:00 - 14:00 Bit Reactors
14:00 - 15:00 Andy the Core
15:00 - 16:00 Sandy Warez
16:00 - 17:00 Dr. Peacock
17:00 - 18:00 The Braindrillerz
18:00 - 19:00 Hungry Beats
19:00 - 20:00 Randy vs. F-Nøize
20:00 - 21:00 s'Aphira vs. Deterrent Man
21:00 - 21:30 LIVE: Gabba Front Berlin
21:30 - 22:30 Plague vs. The Vizitor
22:30 - 23:00 LIVE: Noisekick
23:00 - 00:00 Akira vs. Drokz

◉ Early/Millennium ◉
12:00 - 13:00 Rheeza vs. Painbringer
13:00 - 14:00 Rob Gee
14:00 - 15:00 Frantic Freak
15:00 - 15:30 LIVE: MD&A
15:30 - 16:30 Lenny Dee
16:30 - 17:30 Ruffneck
17:30 - 18:00 LIVE: Marc Acardipane
18:00 - 19:00 The Stunned Guys
19:00 - 20:00 The Masochist
20:00 - 21:30 Placid K vs. The Wishmaster (D-Boy set)
21:30 - 23:00 Promo vs. Catscan
23:00 - 00:00 Tommyknocker
12:00 - 00:00 MC Axys

◉ Drum'n Bass/Crossbreed ◉
12:00 - 13:00 Willow
13:00 - 14:00 Limewax
14:00 - 15:00 Lucy Furr
15:00 - 16:00 Meander
16:00 - 17:00 Thrasher
17:00 - 18:00 Switch Technique
18:00 - 19:00 Deathmachine
19:00 - 20:00 Hallucinator
20:00 - 21:30 The DJ Producer
21:30 - 22:30 Innominate
22:30 - 00:00 Detest
12:00 - 00:00 MC Dart

◉ Facebook Event: bit.ly/hardshock2015
◉ Trailer: youtu.be/3_3d6BfFMgs
◉ Promomixes: soundcloud.com/hardshock
◉ Tickets: www.hardshockfestival.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12:00 - 13:00 Spitnoise vs. Hellter Skellter
13:00 - 14:00 Bit Reactors
14:00 - 15:00 Destructive Tendencies
15:00 - 16:00 Wavolizer / Meander
16:00 - 17:00 Thrasher
17:00 - 18:00 Switch Technique
18:00 - 19:00 Deathmachine
19:00 - 20:00 Randy vs. F-Nøize
20:00 - 21:00 The DJ Producer
21:00 - 22:00 N-Vitral vs. Ophidian
22:00 - 23:00 The Outside Agency
23:00 - 00:00 Detest

Ik hoop dat het zoiets wordt voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 08:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Frenchkicks schreef:
Dus als jullie iemand zien die een beetje verdwaald luistert zal ik het wel zijn :P

Jij gaat niet vaak feesten, of wel :lol:


Deze snap ik niet helemaal :P Ik pak aardig wat feestjes mee :yay:

edit:
12:00 - 13:00 Spitnoise vs. Hellter Skellter
13:00 - 14:00 Bit Reactors
14:00 - 15:00 Destructive Tendencies
15:00 - 15:30 LIVE: Art of Fighters
15:30 - 16:00 Sandy Warez
16:00 - 17:00 Dr. Peacock
17:00 - 18:00 The Braindrillerz
18:00 - 19:00 Deathmachine - Dit wordt m'n uitstapje waarschijnlijk. Al zal ik misschien nog een paar keer langslopen
19:00 - 20:00 Randy vs. F-Nøize / Chrono (ligt eraan wat hij draait)
20:00 - 21:00 s'Aphira vs. Deterrent Man
21:00 - 21:30 N-Vitral vs. Ophidian
21:30 - 22:00 Plague vs. The Vizitor
22:00 - 22:30 The Outside Agency
22:30 - 23:00 LIVE: Noisekick
23:00 - 00:00 The Sickest Squad, met misschien nog een kijkje bij Tripped en Akira vs Drokz

Lijkt me een mooi uitgangspunt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je denkt dat je de enige bent die er verdwaald rondloopt, let je niet echt op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Als je denkt dat je de enige bent die er verdwaald rondloopt, let je niet echt op :P


Haha bedoelde meer verdwaald als in niet wetende wat ik van de muziek kan verwachten, maar ik zal inderdaad vast niet de enige zijn die het niet helemaal snapt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar dagen geleden was de weersvoorspelling een stuk warmer :( Hoop dat er nog wel een paar graadjes terug bij komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 15:34 
 
Hardtraxxer

Gaan we nog een meeting houden boys?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het prima, noem maar een plek/tijd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 15:52 
 
Hardtraxxer

Als er meer animo is misschien whatsapp groepje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indien ik het niet vergeet zal ik mijzelf ook laten zien :D al concrete info?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hobbel wel achter J oey aan (als hij er niet weer ff snel tussenuit glipt zoals op qapital)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh dat zal vast nog wel een keertje gebeuren zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Oh dat zal vast nog wel een keertje gebeuren zaterdag.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil ook wel even meeten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn alle stages eigenlijk outdoor? Zo nee, welke indoor?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten