Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was alleen de main outdoor, de rest allemaal in tenten, als ik het me goed herinner
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar de main + frenchcore/terror outdoor, rest in tenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 tickets gewonnen, als ik vervoer kan regelen ben ik ook aanwezig, anders niet. Heb geen zin om met de trein te gaan en eerder weg te moeten om de laatste trein te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
2 tickets gewonnen, als ik vervoer kan regelen ben ik ook aanwezig, anders niet. Heb geen zin om met de trein te gaan en eerder weg te moeten om de laatste trein te halen.


regio? Ik ga namelijk met de auto
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijmegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

rechtsonder te vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 21:36 
 
Hardtraxx Elite

Lijkt me niet fijn, krijg je dat constante geloop recht door de eetgelegenheden heen (Bankjes). :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beter dan dwars door een stage. Ellende is dat altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen die nog gaan meeten, PB me even je 06 (ofzo)

Waar je me anders eventueel tegen zou kunnen komen (waarschijnlijk klopt er geen reet van ik ben een rondjesloper).
Poging tot nog wat meekrijgen van Andy The Core. Al ben ik daar waarschijnlijk niet op tijd voor.
15:00 - 15:30 LIVE: Art of Fighters
15:30 - 16:00 Nosferatu
16:00 - 16:30 Dr. Peacock
16:30 - 17:30 Tieum
17:30 - 18:00 Manu le Malin vs. Daisy
18:00 - 19:00 Hungry Beats OF Deathmachine
19:00 - 20:00 Randy vs. F-Nøize
20:00 - 21:00 Heen en weer lopen tussen s'Aphira vs. Deterrent Man en Tha Playah
21:00 - 22:00 N-Vitral vs. Ophidian
Daarna nog (poging tot) kijken bij TOA, TSS, Djipe, Tripped en Detest
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Mensen die nog gaan meeten, PB me even je 06 (ofzo)


KWAAIE-MAX schreef:
Als er meer animo is misschien whatsapp groepje?


is dit nog een ding geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat er niet genoeg animo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoezo, drie is toch zat voor een groep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoezo, drie is toch zat voor een groep?

Mee eens, gezellig een biertje doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Check je pb maar dan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er een groep? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is nog geen groep, m'n pb is ook nog niet gelezen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hou me ook aanbevolen als die er komt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb m'n nummer in ieder geval gepb'd dus ik zie wel wat er van komt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Ik heb m'n nummer in ieder geval gepb'd dus ik zie wel wat er van komt. :P


Ik zie niks? Of bedoelde je niet naar mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah nee ik bedoelde niet naar jou. :P

Mocht er geen groep oid zijn, ik ben te herkennen aan wit/rode Air max, BKJN vs. Partyraiser shirt en een Hardcore pet. Spreek maar aan mocht je me zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Hahah nee ik bedoelde niet naar jou. :P

Mocht er geen groep oid zijn, ik ben te herkennen aan wit/rode Air max, BKJN vs. Partyraiser shirt en een Hardcore pet. Spreek maar aan mocht je me zien.


Ik heb jou een pb gestuurd, geen idee wat ik aandoe haha. eventueel dat ik het morgen post zodat iemand me kan loeren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
J oey schreef:
Hahah nee ik bedoelde niet naar jou. :P

Mocht er geen groep oid zijn, ik ben te herkennen aan wit/rode Air max, BKJN vs. Partyraiser shirt en een Hardcore pet. Spreek maar aan mocht je me zien.


Ik heb jou een pb gestuurd, geen idee wat ik aandoe haha. eventueel dat ik het morgen post zodat iemand me kan loeren :cool:

Ik app Joey zo.
Frenchkicks ik heb je mn nummer gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit een vet festival zeg. Grootte was perfect voor mijn gevoel en de sfeer zat er lekker in. Barbediening was vlot. Vette setjes gehoord van o.a. Destructive Tendencies, The Dj Producer, Detest en Drokz vs. Akira. De rij voor de ingang was wel enorm (16+ festival dus 100% ID controle) en dit irriteerde me wel. Ook naar dat er amper bereik was qua internet, maakte het erg lastig om mensen te meeten (wat dus ook niet gelukt was). Ook mocht het geluid op sommige plekken wel wat harder. De kwaliteit van de sets maakte dit echter wel goed. Top dag gehad!

Wel apart hoe bij ons in de bus een jongen zat na het festival die er niet in hoorde en niet meer kon praten. Hij zat de chauffeur alleen maar angstig aan te kijken en keek naar de inzittenden alsof we buitenaardse wezens waren. Hij leek ook niet op te kunnen staan waarna een paar gasten hem naar buiten hebben gesleept en tegen een boom aangezet waarna de EHBO kwam (maar toen waren wij al weg).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 08:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Wat was dit een vet festival zeg. Grootte was perfect voor mijn gevoel en de sfeer zat er lekker in. Barbediening was vlot. Vette setjes gehoord van o.a. Destructive Tendencies, The Dj Producer, Detest en Drokz vs. Akira. De rij voor de ingang was wel enorm (16+ festival dus 100% ID controle) en dit irriteerde me wel. Ook naar dat er amper bereik was qua internet, maakte het erg lastig om mensen te meeten (wat dus ook niet gelukt was). Ook mocht het geluid op sommige plekken wel wat harder. De kwaliteit van de sets maakte dit echter wel goed. Top dag gehad!


Precies mijn gedachtes! Ook waren er genoeg wc's en ging dit erg vlot en had je bij (voor zover ik weet) alle stages goed de ruimte. Heerlijk begin van het festivalseizoen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 12:34 
 
Hardtraxxer

Echt een heerlijk feest was dit. Met als uitschieters Wavolizer, N-Vitral vs Ophidian en The Outside Agency :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten