J oey schreef:
Wat was dit een vet festival zeg. Grootte was perfect voor mijn gevoel en de sfeer zat er lekker in. Barbediening was vlot. Vette setjes gehoord van o.a. Destructive Tendencies, The Dj Producer, Detest en Drokz vs. Akira. De rij voor de ingang was wel enorm (16+ festival dus 100% ID controle) en dit irriteerde me wel. Ook naar dat er amper bereik was qua internet, maakte het erg lastig om mensen te meeten (wat dus ook niet gelukt was). Ook mocht het geluid op sommige plekken wel wat harder. De kwaliteit van de sets maakte dit echter wel goed. Top dag gehad!
Precies mijn gedachtes! Ook waren er genoeg wc's en ging dit erg vlot en had je bij (voor zover ik weet) alle stages goed de ruimte. Heerlijk begin van het festivalseizoen
