Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 09:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feest: Dance4Liberation
Datum: 05-05-2023
Tijd: 12:00 - 23:00
Locatie: Wijthmenerplas, Zwolle
Leeftijd:

Martin Waus schreef:
TkTT schreef:
Leeftijd: 18+


Is een alle leeftijden feest


Ticketsale: https://tickets.dance4liberation.nl/9cf ... 789debf06/
Prijs: €30,50

Line-up:

Act of Rage
Bass Modulators
Brennan Heart
D-Block & S-te-Fan
D-Sturb
Hard Driver
Phuture Noize
Quasar
Sicknite
Sound Rush
Sub Zero Project
Villain · MC

Voor ons altijd een must op 5 mei met de groep! Dit jaar echt wel goede namen voor de prijs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, altijd wel een leuk sfeertje daar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Leeftijd: 18+


Is een alle leeftijden feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel grappig dat in 2017 een kaartje nog 5 euro kostte en nu geleidelijk 30,50 euro kost, wel een groot verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Wel grappig dat in 2017 een kaartje nog 5 euro kostte en nu geleidelijk 30,50 euro kost, wel een groot verschil.


Nu is het er wel op vooruit gegaan met locatie. Eerder een grote parkeerplaats met een stage van zeecontainers die aan twee kanten als stage diende. Nu 3 aparte stages en aan een plas/strandje.
Mag het nu ook een festival noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2023 18:08 
 
Hardtraxxer

Wat een zaad lineup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 22:43 
 
Hardtraxx Newbie

Het lijkt er op dat het aantal bezoekers is verminderd in aantal ten op zichte van kingdance als ik kijk op instagram. Bij kingdance waren er 35.000 bezoekers (weet niet of dit aantal over 2 dagen is verdeeld, maar dan zou er een nog groter aantal moeten zijn) en dance4liberation 30.000. Denk een slimme keuze, zag veel commentaar over de drukte.
Prima line-up voor die prijs. Musts die dag: Antoon, Phuture noize, Hard driver en Act of Rage.
Helaas Antoon ipv d-sturb, want ik gebruikte antoon om een vriendin over te halen mee te gaan, niet verwacht dat beide tegelijkertijd zouden zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rikskicks schreef:
ik gebruikte antoon om een vriendin over te halen mee te gaan, niet verwacht dat beide tegelijkertijd zouden zijn :(

Heb wel eens betere smoezen gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2023 11:56 
 
Hardtraxxer

wordt niet echt lekker weer morgen.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2023 15:42 
 
Hardtraxxer

billieb15 schreef:
wordt niet echt lekker weer morgen.....


Gewoon lekker regenpak aan, snats goed drooghouden en goan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2023 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte in het noodweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2023 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Regen dansjes. Na 1900 droog, veel plezier voor wie heen gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2023 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het weer viel gelukkig zwaar mee. Om 1300 was er een flinke stortbui. Tussen 2 en 4 was het lichte regen, prima te doen met een poncho. Sinds 4 was het alleen maar zon en gezelligheid. Erg geslaagd dagje. Vette setjes gehoord. Vooral dsturb :thumbsup:

Sound rush, dbstf, pn en brennan heart waren allemaal te laat. File. Villain moest op een gegeven moment zelf gaan draaien. PN uiteindelijk maar 10min gedraaid omdat ie een uur te laat was. Drukte de pret gelukkig niet.

Wat me ook opviel is hoe de jongere generatie wel lekker los gaat. Toch wel mooi om te zien van een 'tiktok-generatie' die hier altijd shit over krijgt. Heb ook amper een mobiel gezien moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 14:01 
 
Hardtraxxer

16u binnen, poncho gehaald om weer uit te doen, wat was het opeens lekker weer, buienalarm gaf allesbehalve goed weer aan.
DSturb weer heerlijk.
Szp en brennan heart was niet zoveel aan
Jammer dat PN zo laat was

Terugweg duurde me ook 1,5uur om van parkeerplaats af te wezen, drama dus

Verder door die verrassende zon een heerlijke dagje gehad!
Blij dat ik alsnog geweest ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
16u binnen, poncho gehaald om weer uit te doen, wat was het opeens lekker weer, buienalarm gaf allesbehalve goed weer aan.
DSturb weer heerlijk.
Szp en brennan heart was niet zoveel aan
Jammer dat PN zo laat was

Terugweg duurde me ook 1,5uur om van parkeerplaats af te wezen, drama dus

Verder door die verrassende zon een heerlijke dagje gehad!
Blij dat ik alsnog geweest ben


Wij verlaten het feest meestal ~20min eerder om drukte voor te zijn (als de line up het toe laat). Goed om te horen dat het weer een verstandige keuze was :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 09:08 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
billieb15 schreef:
16u binnen, poncho gehaald om weer uit te doen, wat was het opeens lekker weer, buienalarm gaf allesbehalve goed weer aan.
DSturb weer heerlijk.
Szp en brennan heart was niet zoveel aan
Jammer dat PN zo laat was

Terugweg duurde me ook 1,5uur om van parkeerplaats af te wezen, drama dus

Verder door die verrassende zon een heerlijke dagje gehad!
Blij dat ik alsnog geweest ben


Wij verlaten het feest meestal ~20min eerder om drukte voor te zijn (als de line up het toe laat). Goed om te horen dat het weer een verstandige keuze was :cool:


Ja was n goeie keuze, maar iets wat de pret niet derft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 10:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wij waren gelukkig later weg gegaan! Maar door de communicatie van de organisatie af dik een uur over gedaan om van de landweg te parkeren! Hierdoor echt geen druppel meer gezien dus dat was echt top.
Daarnaast werd er echt goed geraaid met wat mij betreft ook D-Sturb als beste set van de dag.
Brennan Heart vonden wij al een rare keuze zo laat maar paste wat ons betreft ook niet lekker erin, haalde heel de drive eruit. Toen maar even wat gaan eten.

Ook met wegrijden hadden wij wat moeite voornamelijk omdat het ook hier druk was om van 1 landweg naar een N weg te komen.
Al met al, leuke dag gehad, leuke setjes alleen de parkeerplekken bieden ruimte tot verbetering vooral voor de doorstroming.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten