Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat: Hardshock Festival 2015
Waar: Wijthmenerplas in Zwolle
Wanneer: Zaterdag 18 april 2015
Tijd: Van 12.00 tot 00.00 uur
Leeftijd: 16+
Prijs: €44,50

Citaat:
► ‪#‎HARDSHOCK‬ FESTIVAL - LINE-UP RELEASE INFO!
Om te beginnen wil High Energy Events alle hardcore liefhebbers een knetterhard 2015 wensen! Hardcore is vandaag de dag still standing strong en High Energy Events is trots daar met o.a. Hardshock Festival een bijdrage in te leveren, ook in 2015! Op 18 april staat de vierde editie van het alsmaar groeiende Hardshock Festival namelijk op de agenda! Benieuwd hoe het er vorig jaar aan toe ging op de Wijthmenerplas in Zwolle?

► Line-up Release Schema
Net zoals voorgaande jaren gaat Hardshock Festival ook dit jaar weer elke week een area inclusief bijbehorende line-up publiceren. Check hieronder de planning:
- Maandag 12 jan: Mainstage
- Maandag 19 jan: Industrial
- Maandag 26 jan: Frenchcore/Terror
- Maandag 02 feb: Early/Millenium
- Maandag 09 feb: Drum’n Bass/Crossbreed

Het was een hele klus om de line-up van vorig jaar te evenaren maar het is High Energy Events weer gelukt om een keiharde line-up te fabriceren! Op 18 april staan er maar liefst 80 artiesten geprogrammeerd in vijf verschillende area’s. Check hieronder alvast de eerste namen en spread the word!

☆ N-Vitral vs. Ophidian
☆ LIVE: Art of Fighters
☆ Dr. Peacock
☆ Manu le Malin vs. Daisy
☆ LIVE: Marc Acardipane
☆ Promo vs. Catscan
☆ Armageddon Project
☆ Akira vs. Drokz
☆ Switch Technique


► Hardshock Mainstage:
☆ Amnesys
☆ Art of Fighters LIVE
☆ Destructive Tendencies
☆ N-Vitral vs. Ophidian
☆ Neophyte LIVE
☆ Nosferatu
☆ Pandorum
☆ Terminal & Vavaculo
☆ Tha Playah
☆ The Empire vs. D-Passion
☆ The Outside Agency
☆ The Sickest Squad
☆ Tieum
☆ Hosted by MC Ruffian

► Industrial:
☆ Armageddon Project
☆ Chrono
☆ Densha Crisis
☆ DJIPE
☆ Manu le Malin vs. Daisy
☆ LIVE Negative Audio
☆ Rude Awakening
☆ Stormtrooper vs. The Speed Freak
☆ Suburbass
☆ Synapse vs. Lunatic
☆ Tripped
☆ Wavolizer

► Frechcore/Terror:
☆ Akira vs. Drokz
☆ Andy the Core
☆ Bit Reactors
☆ Dr. Peacock
☆ Gabba Front Berlin LIVE
☆ Hungry Beats
☆ Noisekick LIVE
☆ Plague vs. The Vizitor
☆ Randy vs. F-Nøize
☆ s'Aphira vs. Deterrent Man
☆ Sandy Warez
☆ Spitnoise vs. Hellter Skellter
☆ The Braindrillerz

► Early/Millennium:
☆ Frantic Freak
☆ Lenny Dee
☆ LIVE: Marc Acardipane
☆ LIVE: MD&A
☆ Placid K vs. The Wishmaster (D-Boy Set)
☆ Promo vs. Catscan
☆ Rheeza vs. Painbringer
☆ Rob Gee
☆ Ruffneck
☆ The Masochist
☆ The Stunned Guys
☆ Tommyknocker
☆ MC Axys

► Drum’n Bass/Crossbreed:
☆ Deathmachine
☆ Detest
☆ Hallucinator
☆ Innominate
☆ Limewax
☆ Lucy Furr
☆ Meander
☆ Switch Technique
☆ The DJ Producer
☆ Thrasher
☆ Willow
☆ MC Dart
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

☆ N-Vitral vs. Ophidian
☆ Manu le Malin vs. Daisy :surrender:
☆ Promo vs. Catscan
☆ Armageddon Project
☆ Switch Technique

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja dit is toch wel heel aantrekkelijk zeg maar, dus waarschijnlijk wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:48 
 
Hardtraxx Elite

Hmm dit jaar maar overslaan, kost me even iets te veel geld(ticket+bus). Jammer want Hardshock heeft altijd wel een gevarieerde line-Up. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, thuisfeestje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Ophidian weer niet solo staat. Anyways: aanwezig :love: Beste festival van het afgelopen jaar. Erg benieuwd naar Manu vs Daisy :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 02:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
☆ N-Vitral vs. Ophidian
☆ Promo vs. Catscan
Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:46 
 
Hardtraxxer

☆ Dr. Peacock
☆ Switch Technique
☆ Akira vs. Drokz (als drokz thuis blijft)
☆ Armageddon Project

Beter gooien ze wat UK Hardcore artiesten neer in deze line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Steffnov schreef:
☆ N-Vitral vs. Ophidian

Tering
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het een geweldig feestje, dus dit jaar sowieso weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik hier wel aanwezig wil zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

☆ LIVE: Art of Fighters
Dat ze dit eens neerzetten op de Millenium, dat lijkt me nou echt vet.

Benieuwd naar de volledige lineup ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maandag 26 jan: Frenchcore/Terror
Maandag 02 feb: Early/Millenium

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stny schreef:
Maandag 26 jan: Frenchcore/Terror
Maandag 02 feb: Early/Millenium

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:


Ik ga er vanuit dat je bedoelt dat ze niet samen horen? Early en millennium ben ik wel met je eens, frenchcore en terror kunnen nog wel imo, en zeker bij een feest waarbij die stijlen niet de prioriteit hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 23:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Stny schreef:
Maandag 26 jan: Frenchcore/Terror
Maandag 02 feb: Early/Millenium

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:


Ik ga er vanuit dat je bedoelt dat ze niet samen horen? Early en millennium ben ik wel met je eens, frenchcore en terror kunnen nog wel imo, en zeker bij een feest waarbij die stijlen niet de prioriteit hebben.

Ook mee eens, en dan de crossbreed weglaten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Steffnov schreef:
Stny schreef:
Maandag 26 jan: Frenchcore/Terror
Maandag 02 feb: Early/Millenium

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:


Ik ga er vanuit dat je bedoelt dat ze niet samen horen? Early en millennium ben ik wel met je eens, frenchcore en terror kunnen nog wel imo, en zeker bij een feest waarbij die stijlen niet de prioriteit hebben.

Ook mee eens, en dan de crossbreed weglaten :thumbsup:

Zeker niet :P Crossbreed en industrial zijn juist voor mij de redenen dat dit zo vet is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd crossbreed en industrial zijn juist de tenten waar ik voor kom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Smaken verschillen en dat maakt dit feestje zo mooi, er is voor ieder van ons wel wat :)
Industrial ga ik ook zeker wel heen, maar crossbreed is gewoon écht niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Line up van mainstage toegevoegd in OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main valt toch een beetje tegen.­ Alleen N-Vitral vs Ophidian, TOA Pandorum, The Empire vs D-Passion en tot op zekere hoogte Tha Playah zijn het bijwonen waard (voor mij) +­ een bout afsluiter in de vorm van ongetwijfeld TSS.­

Maar goed, als de industrial de ingezette lijn doorzet die het is begonnen met Armageddon Project en Manu vs Daisy...­damn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:05 
 
Hardtraxxer

Ik vind de lineup met namen als Amnesys, the playah, DT, Tieum, ophidian n-vitral en TOA wel interessant. Toch maar eens over nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 21:46 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Main valt toch een beetje tegen.­ Alleen N-Vitral vs Ophidian, Pandorum, The Empire vs D-Passion en tot op zekere hoogte Tha Playah zijn het bijwonen waard (voor mij) +­ een bout afsluiter in de vorm van ongetwijfeld TSS.­

Maar goed, als de industrial de ingezette lijn doorzet die het is begonnen met Armageddon Project en Manu vs Daisy...­damn


Vorig jaar was de afsluiter wel goed hoorde ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 02:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:

Citaat:
► Hardshock Mainstage:
☆ Destructive Tendencies
☆ N-Vitral vs. Ophidian
☆ Tha Playah
☆ The Outside Agency
☆ Tieum

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 16:34 
 
Hardtraxxer

Marc Acardipane en Promo VS. Catscan :woot: dat wordt knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Alleen N-Vitral vs Ophidian, Pandorum, The Empire vs D-Passion en tot op zekere hoogte Tha Playah zijn het bijwonen waard (voor mij)

Zelfs TOA niet? :oh:
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten