Ergens ben ik toch ook wel blij dat ik mijn oordoppen eens niet echt nodig had.
Ondanks een voor mij stroeve start, uiteindelijk vooral een leuke avond gehad! De hele dag eigenlijk geen slechte sets gehoord, op een kwartiertje neophyte na (was tijdens neophyte alleen ff naar de main om iemand te meeten, daarna snel weer terug naar de frenchcore

)
Ophidian & N-Vitral, TOA, Detest en Drokz & Akira mijn toppers van de dag.
Smiddags op het gras zittend/liggend klonk de industrial ook niet verkeerd, alleen geen idee wie er op dat moment draaide (volgens mij Lunatic & Synapse of Manu & Daisy), maar omdat ik er toen nog niet lekker in zat, niet helemaal van kunnen genieten.