Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 14:23 

Hardtraxx Veteran

Prima dag gehad. Enige grote minpunt is dat het geluid niet altijd even goed was, maar het was te merken dat ze continu aan het bijstellen waren tussen wensen van het publiek en de klachten van de wederom huilende bevolking van Zwolle, voor het 4e jaar op rij. Misschien toch maar verhuizen?

Verder was het zeer gezellig en heb ik vrijwel alleen maar goede muziek gehoord, met TOA, Armageddon Project, Deathmachine en Wavolizer als uitschieters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 22:00 

Hardtraxx Veteran

Alleen is het niet 1 dag per jaar. Hardshock, Megabase, met Koningsdag is er nog iets. En dat zijn alleen harder styles evenementen. Ergens kan ik de bevolking van Zwolle wel begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 11:30 

Hardtraxxer

Het is ook zo dat er hier in 1,5 maand 7 evenementen worden georganiseerd, snap het enigzins wel. De wind bepaalt voor een groot deel de overlast en die stond voor de zeikers goed dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 12:44 

Hardtraxx Veteran

Was weer leuk. Bar en wc's erg goed geregeld. Beetje jammer dat de kluisjes op waren toen wij binnen waren..

Zure mensen die gaan zeuren over overlast. Als het nachtfeestjes waren had ik het kunnen begrijpen, maar dit is allemaal netjes overdag tot max 12 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 14:24 

Hardtraxx Veteran

Erg goed vermaakt ondanks inderdaad het wisselende geluid, wat we maar voor lief moeten nemen gezien klachten enzo. The DJ Producer, Deathmachine, Manu vs Daisy, Armageddon Project en The Outside Agency waren toch wel (weer) de hoogtepunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 15:22 

Hardtraxx Veteran

Heb nog wat filmpjes gemaakt.

Randy vs. F.Noize

Ophidian & N-Vitral
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 15:26 

Hardtraxx Veteran

Ergens ben ik toch ook wel blij dat ik mijn oordoppen eens niet echt nodig had.

Ondanks een voor mij stroeve start, uiteindelijk vooral een leuke avond gehad! De hele dag eigenlijk geen slechte sets gehoord, op een kwartiertje neophyte na (was tijdens neophyte alleen ff naar de main om iemand te meeten, daarna snel weer terug naar de frenchcore :P )

Ophidian & N-Vitral, TOA, Detest en Drokz & Akira mijn toppers van de dag.

Smiddags op het gras zittend/liggend klonk de industrial ook niet verkeerd, alleen geen idee wie er op dat moment draaide (volgens mij Lunatic & Synapse of Manu & Daisy), maar omdat ik er toen nog niet lekker in zat, niet helemaal van kunnen genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 16:51 

Hardtraxxer

Er is een wereld voor me open gegaan! Artiesten en frenchcore herontdekt. Geluid niet altijd even goed, maar dan konden de oordoppen even uit, ook wel is fijn. Fijne opzet en fijne mensen. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 19:36 

Hardtraxxer

Vond hem vorig jaar stukken beter.
Kwam pas aan vlak voor de set van Tieum.
Dat was voor mij ook meteen de beste.
Vanaf toen eigenlijk heel veel tegengevallen, maar lag ook zeker meer bij mij dan het feest.
Volgend jaar weer een poging als de decibelnorm niet nog verder omlaag gaat.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten