Pipa schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Pipa schreef:
jammer dat er geen hardstyle wordt gedraaid

Vind ik ook.

Anders was ik sowieso gegaan.
Ja ik ook! Lekker aan het begin gewoon hardstyle
Het is een compleet Hardcore feest en je zegt jammer dat er geen hardstyle is anders was ik gegaan?
Dat is net als dat ik zeg jammer dat Qlimax geen Industrial Hardcore heeft, anders was ik zeker gegaan.
Als je hardstyle wil pak je toch een hardstyle feest en niet dit?

Citaat:
N-Vitral vs. Ophidian
Tha Playah
The Empire vs. D-Passion
The Outside Agency
Armageddon Project
Manu le Malin vs. Daisy
LIVE Negative Audio
Rude Awakening
Synapse vs. Lunatic
Tripped
Lenny Dee
Promo vs. Catscan
Placid K vs. The Wishmaster (D-Boy Set)
Rob Gee
Ruffneck
The Masochist
The Stunned Guys
Tommyknocker
Deathmachine
Detest
Lucy Furr
Meander
The DJ Producer
Zo veel mensen zo veel wensen. Jemig, moet maar even flink prioriteiten gaan stellen
