Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Hardshock Festival 2014
Waar: Wijthmenerplas in Zwolle
Wanneer: Zaterdag 19 april 2014
Tijd: Van 12.00 tot 00.00 uur
Leeftijd: 16+
Prijs: €39,50

Afbeelding


Line-up:


♬Hardshock Mainstage♬
12:00 - 13:00 Lost Origin
13:00 - 13:30 Masters of Noise
13:30 - 14:30 The Melodyst
14:30 - 15:30 Lunatic & Miss Hysteria
15:30 - 16:30 Tommyknocker vs. The Wishmaster
16:30 - 17:00 OMI (Live)
17:00 - 18:00 Meccano Twins
18:00 - 19:00 N-Vitral vs. Tymon
19:00 - 20:00 Promo
20:00 - 21:00 Unexist vs. Day-Mar
21:00 - 22:00 Ophidian vs. D-Passion
22:00 - 23:00 Partyraiser vs. Tieum
23:00 - 00:00 Hellfish vs. The DJ Producer
Hosted by: MC Ruffian

♬ Industrial Area ♬
12:00 - 13:00 AK47
13:00 - 14:00 Embryonic
14:00 - 15:00 Moleculez (Live)
15:00 - 16:00 Angel (Live)
16:00 - 17:00 Dither
17:00 - 18:00 Sei2ure
18:00 - 19:00 Mindustries
19:00 - 20:00 Matt Green vs. Tripped
20:00 - 21:00 Fracture 4
21:00 - 21:30 Hellter Skellter
21:30 - 22:00 Darkcontroller
22:00 - 23:00 Manu le Malin
23:00 - 00:00 Simon Underground

♬ Frenchcore/Terror Area ♬
12:00 - 13:00 Andy the Core
13:00 - 14:00 F. NøIzE
14:00 - 15:00 Johnny Napalm
15:00 - 16:00 Sandy Warez
16:00 - 17:00 Radium
17:00 - 18:00 The Sickest Squad
18:00 - 19:00 Maissouille
19:00 - 20:00 Dr. Peacock
20:00 - 21:00 Bartoch vs. The Punisher
21:00 - 21:30 The Vinylraider vs. Fight
21:30 - 22:30 SRB vs. The Vizitor
22:30 - 23:30 Plague vs. Smurf
23:30 - 00:00 Noisekick (Live)

♬ Early Hardcore Area ♬
12:00 - 13:00 Painbringer
13:00 - 14:00 Rheeza
14:00 - 15:00 Waxweazle a.k.a. Headbanger
15:00 - 16:00 Sequence & Ominous
16:00 - 17:00 Leviathan
17:00 - 18:00 Dano vs. Buzz Fuzz
18:00 - 19:00 Predator
19:00 - 20:00 Mark N
20:00 - 21:00 Rob Gee
21:00 - 22:00 Frantic Freak
22:00 - 23:00 Jappo vs. Claudio Lancinhouse
23:00 - 00:00 The Destroyer (Live)
Hosted by: MC Da Mouth of Madness


Drum'n&Bass/Crossbreed Area ♬
12:00 - 13:00 Lucy Furr
13:00 - 14:00 Sinister Souls
14:00 - 15:00 Micromakine
15:00 - 16:00 Counterstrike
16:00 - 17:00 Thrasher
17:00 - 18:00 Fragz
18:00 - 19:00 Ruffneck
19:00 - 20:00 Igneon System
20:00 - 21:00 The Outside Agency
21:00 - 22:00 Deathmachine
22:00 - 23:00 I:gor (Live)
23:00 - 00:00 Detest


Plattegrond:
Afbeelding

Aftermovie 2013:


♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijken of ik dit jaar eindelijk wel een keer aanwezig kan zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 15:13 
 
Hardtraxx Elite

aanwezig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 17:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wellicht ook aanwezig, was vorig jaar wel mooi feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kijken of ik dit jaar eindelijk wel een keer aanwezig kan zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 21:42 
 
Hardtraxx Elite

als het 16+ blijft misschien ook wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 23:50 
 

Goede optie omdat de mainstage hier zelfs al fatsoenlijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 09:34 
 
Hardtraxx Elite

Vorige 2 edities echt zwaar goed vermaakt hier, sowieso weer heen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 09:47 
 
Hardtraxxer

Zijn er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 11:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Zijn er kluisjes?

Vorig jaar wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 11:27 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
Zijn er kluisjes?

Vorig jaar wel

Oke thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk net zo'n bazen line-up als vorig jaar! En hopelijk ook iets warmer, t was 's avonds met 3 graden echt niet prettig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
En hopelijk ook iets warmer, t was 's avonds met 3 graden echt niet prettig :x

Pussy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 00:26 
 

count me in
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net zoals voorgaande jaren gaat Hardshock Festival elke week een area inclusief bijbehorende line-up publiceren. Check hieronder de planning:


Maandag 13 jan: Mainstage

Maandag 20 jan: Industrial Area

Maandag 27 jan: Frenchcore/Terror

Maandag 03 feb: Early Hardcore

Maandag 10 feb: Drum’n Bass/Crossbreed



Hardshock Festival heeft ook dit jaar weer meer dan 75 artiesten weten te strikken, bijna de helft daarvan wordt overgevlogen vanuit het buitenland, wat het festival nog exclusiever maakt. De organisatie heeft er alles aan gedaan om onderscheidend te zijn en dat is gelukt! Bij deze derde editie ga je zeker weer een aantal zeer exclusieve battles zien en is de mainstage alles behalve “standaard”. Om je niet te lang in spanning te houden geeft de organisatie nu al enkele artiesten/battles vrij, check ze hieronder!



Partyraiser (NL) vs. Tieum (FR)

N-Vitral (NL) vs. Tymon (AU)

LIVE: The Destroyer (IT)

Frantic Freak (NL)

Bartoch (FR) vs. The Punisher (FR)

LIVE: OMI (ES)

The Sickest Squad (IT)

LIVE: I:gor (PL)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Binnenkort kaartje halen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 19:49 
 

Als dit met ov te bereiken en te verlaten is dan ben ik er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben bang van niet, dat vind ik zelf meestal het klote van festivals, die zijn altijd net te laat afgelopen om nog de laatste trein te halen. Met dat probleem zit ik iig vrij vaak en dat is ook mijn reden dat ik zo weinig festivals meepak :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 20:15 
 

Dan ben ik niet aanwezig :( Eventtravel zie ik ook niet meer zitten. Zit ik tussen de snuivers en de prijs is belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom ga je niet op de fiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 01:01 
 

Ja zat ik ook al aan te denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 12:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

N-Vitral (NL) vs. Tymon (AU) :drool:
Optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Partyraiser (NL) vs. Tieum (FR)
N-Vitral (NL) vs. Tymon (AU)
LIVE: The Destroyer (IT)
Bartoch (FR) vs. The Punisher (FR)
The Sickest Squad (IT)
LIVE: I:gor (PL)

Begint heel bazig dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mainstage! :love:
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten