Net zoals voorgaande jaren gaat Hardshock Festival elke week een area inclusief bijbehorende line-up publiceren. Check hieronder de planning:
Maandag 13 jan: Mainstage
Maandag 20 jan: Industrial Area
Maandag 27 jan: Frenchcore/Terror
Maandag 03 feb: Early Hardcore
Maandag 10 feb: Drum’n Bass/Crossbreed
Hardshock Festival heeft ook dit jaar weer meer dan 75 artiesten weten te strikken, bijna de helft daarvan wordt overgevlogen vanuit het buitenland, wat het festival nog exclusiever maakt. De organisatie heeft er alles aan gedaan om onderscheidend te zijn en dat is gelukt! Bij deze derde editie ga je zeker weer een aantal zeer exclusieve battles zien en is de mainstage alles behalve “standaard”. Om je niet te lang in spanning te houden geeft de organisatie nu al enkele artiesten/battles vrij, check ze hieronder!
Ben bang van niet, dat vind ik zelf meestal het klote van festivals, die zijn altijd net te laat afgelopen om nog de laatste trein te halen. Met dat probleem zit ik iig vrij vaak en dat is ook mijn reden dat ik zo weinig festivals meepak
Partyraiser (NL) vs. Tieum (FR) N-Vitral (NL) vs. Tymon (AU) LIVE: The Destroyer (IT) Bartoch (FR) vs. The Punisher (FR) The Sickest Squad (IT) LIVE: I:gor (PL)