Ohja, vergeten neer te zettenwrote:Zelfs TOA niet?wrote:Alleen N-Vitral vs Ophidian, Pandorum, The Empire vs D-Passion en tot op zekere hoogte Tha Playah zijn het bijwonen waard (voor mij)
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wie is die Daisy? Ben die naam nog nooit tegen gekomen..
-
GHardtraxxer
- 94 posts member since 2013
- last seen Feb 2017
Die man is gekwrote:Zelfs TOA niet?wrote:Alleen N-Vitral vs Ophidian, Pandorum, The Empire vs D-Passion en tot op zekere hoogte Tha Playah zijn het bijwonen waard (voor mij)
Eén van de grondlegsters van de huidige industrial sound. Is in 2010 gestopt, maakt nu blijkbaar een (eenmalige?) comeback. Was gestopt ivm rugklachten en een te druk leven als laborant. Dus ja, hier kijk ik wel naar uitwrote:Wie is die Daisy? Ben die naam nog nooit tegen gekomen..
Heb je misschien een of meerdere setjes van haar op soundcloud? (Heb zelf al wel gezocht maar kan geen muziek op profiel van haar vinden)
Er staan er niet veel meer online, maar hier heb je nog een paar mooie voorbeelden. De kwaliteit van de setjes is niet om over naar huis te schrijven, maar ik verwacht weinig anders van ouder spul (2003, 2005 en 2007)
Daisy @ Club r_AW September 2003
Daisy @ Club r_AW Januari 2005
Daisy @ Promo: The Resistance Below
Daisy @ Club r_AW September 2003
Daisy @ Club r_AW Januari 2005
Daisy @ Promo: The Resistance Below
Rest ken ik niet zo goed, of vind ik niet veel aan, Benieuwd naar volgende week, Uptempo/frenchcore/terror area.wrote: ► Industrial:
☆ LIVE Negative Audio
Last edited by stefan_helmond on , edited 1 time in total.
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
haha wow. Die industrial line-up. Hoe snel een zekerheidje naar een twijfelgeval kan gaan 
Naast Manu vs Daisy, Armageddon Project, Rude Awakening en Densha Crisis niet echt namen waar ik van opspring.. DJIPE heb ik verschillende verhalen over gehoord maar ben ik niet bekend mee. Stormtrooper vs The Speed Freak kan misschien wel leuk worden, maar dat hangt van veel dingen af.. Zeker Stormtrooper is nou niet bepaald een hele constante factor. Dan is er natuurlijk nog Wavolizer waar ik, afhankelijk van wat hij de komende tijd op Industrial gebied gaat laten horen, op zich wel benieuwd naar ben.
De rest is gewoon saai of kut.
De rest is gewoon saai of kut.
wrote: Benieuwd naar volgende week, Uptempo/frenchcore/terror area.
-
KHardtraxxer
Ik vooral naar de crossbreed nu. En misschien ook wel naar de artiesten die bij de frenchcore/terror area wat eerder op de dag staan.
Line-up van vorig jaar was sowieso een stuk sterker imo.
Ja dat heb ik dus ook!wrote:Ik vooral naar de crossbreed nu. En misschien ook wel naar de artiesten die bij de frenchcore/terror area wat eerder op de dag staan.
#Frenchcore / #Terror:
☆ Akira vs. Drokz
☆ Andy the Core
☆ Bit Reactors
☆ Dr. Peacock
☆ Gabba Front Berlin LIVE
☆ Hungry Beats
☆ Noisekick LIVE
☆ Plague vs. The Vizitor
☆ Randy vs. F-Nøize
☆ s'Aphira vs. Deterrent Man
☆ Sandy Warez
☆ Spitnoise vs. Hellter Skellter
☆ The Braindrillerz
☆ Akira vs. Drokz
☆ Andy the Core
☆ Bit Reactors
☆ Dr. Peacock
☆ Gabba Front Berlin LIVE
☆ Hungry Beats
☆ Noisekick LIVE
☆ Plague vs. The Vizitor
☆ Randy vs. F-Nøize
☆ Sandy Warez
☆ The Braindrillerz
Die Frenchcore / Terror line-up ziet er ook niet verkeerd uit. Denk dat ik hier wel te vinden ben.
Prima!wrote:#Frenchcore / #Terror:
☆ Andy the Core
☆ Plague vs. The Vizitor
☆ Randy vs. F-Nøize
☆ Sandy Warez
Mooi met een grote boog omheen lopen.
wrote:Mooi met een bizar grote boog omheen lopen.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 10 minutes ago
jammer dat er geen hardstyle wordt gedraaid 
-
KHardtraxxer
Vind ik ook.wrote:jammer dat er geen hardstyle wordt gedraaid
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 10 minutes ago
Ja ik ook! Lekker aan het begin gewoon hardstylewrote:Vind ik ook.wrote:jammer dat er geen hardstyle wordt gedraaidAnders was ik sowieso gegaan.
Ja anders komt er helemaal niemand.wrote:Ja ik ook! Lekker aan het begin gewoon hardstylewrote:Vind ik ook.wrote:jammer dat er geen hardstyle wordt gedraaidAnders was ik sowieso gegaan.
DR. PEACOCK OP JE GEZICHT JONGE BOTSSSSSS
View on YouTube
View on YouTube