Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Steffnov schreef:
Alleen N-Vitral vs Ophidian, Pandorum, The Empire vs D-Passion en tot op zekere hoogte Tha Playah zijn het bijwonen waard (voor mij)

Zelfs TOA niet? :oh:

Ohja, vergeten neer te zetten :$
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie is die Daisy? Ben die naam nog nooit tegen gekomen..
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:56 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Steffnov schreef:
Alleen N-Vitral vs Ophidian, Pandorum, The Empire vs D-Passion en tot op zekere hoogte Tha Playah zijn het bijwonen waard (voor mij)

Zelfs TOA niet? :oh:


Die man is gek :huh: ( Laat maar, pagina 2 nog niet gezien ..)
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Wie is die Daisy? Ben die naam nog nooit tegen gekomen..


Eén van de grondlegsters van de huidige industrial sound. Is in 2010 gestopt, maakt nu blijkbaar een (eenmalige?) comeback. Was gestopt ivm rugklachten en een te druk leven als laborant. Dus ja, hier kijk ik wel naar uit :)
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb je misschien een of meerdere setjes van haar op soundcloud? (Heb zelf al wel gezocht maar kan geen muziek op profiel van haar vinden)
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staan er niet veel meer online, maar hier heb je nog een paar mooie voorbeelden. De kwaliteit van de setjes is niet om over naar huis te schrijven, maar ik verwacht weinig anders van ouder spul (2003, 2005 en 2007) :P

Daisy @ Club r_AW September 2003

Daisy @ Club r_AW Januari 2005

Daisy @ Promo: The Resistance Below
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt lekker. Thanks man!
Bericht Geplaatst op 19 jan 2015 18:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Industrial ook toegevoegd

Wavolizer :worship:
Bericht Geplaatst op 19 jan 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
► Industrial:
☆ LIVE Negative Audio

Rest ken ik niet zo goed, of vind ik niet veel aan, Benieuwd naar volgende week, Uptempo/frenchcore/terror area.

[quote]
Bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:26 
 
Hardtraxxer

haha wow. Die industrial line-up. Hoe snel een zekerheidje naar een twijfelgeval kan gaan :/
Bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naast Manu vs Daisy, Armageddon Project, Rude Awakening en Densha Crisis niet echt namen waar ik van opspring.. DJIPE heb ik verschillende verhalen over gehoord maar ben ik niet bekend mee. Stormtrooper vs The Speed Freak kan misschien wel leuk worden, maar dat hangt van veel dingen af.. Zeker Stormtrooper is nou niet bepaald een hele constante factor. Dan is er natuurlijk nog Wavolizer waar ik, afhankelijk van wat hij de komende tijd op Industrial gebied gaat laten horen, op zich wel benieuwd naar ben.

De rest is gewoon saai of kut.
Bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Benieuwd naar volgende week, Uptempo/frenchcore/terror area.
Bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:08 
 
Hardtraxxer

Ik vooral naar de crossbreed nu. En misschien ook wel naar de artiesten die bij de frenchcore/terror area wat eerder op de dag staan.
Bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up van vorig jaar was sowieso een stuk sterker imo.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Ik vooral naar de crossbreed nu. En misschien ook wel naar de artiesten die bij de frenchcore/terror area wat eerder op de dag staan.

Ja dat heb ik dus ook!
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#Frenchcore / #Terror:
☆ Akira vs. Drokz
☆ Andy the Core
☆ Bit Reactors
☆ Dr. Peacock
☆ Gabba Front Berlin LIVE
☆ Hungry Beats
☆ Noisekick LIVE
☆ Plague vs. The Vizitor
☆ Randy vs. F-Nøize
☆ s'Aphira vs. Deterrent Man
☆ Sandy Warez
☆ Spitnoise vs. Hellter Skellter
☆ The Braindrillerz
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Frenchcore / Terror line-up ziet er ook niet verkeerd uit. Denk dat ik hier wel te vinden ben.
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
#Frenchcore / #Terror:
☆ Andy the Core
☆ Plague vs. The Vizitor
☆ Randy vs. F-Nøize
☆ s'Aphira vs. Deterrent Man
☆ Sandy Warez
☆ Spitnoise vs. Hellter Skellter

Prima!
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi met een grote boog omheen lopen.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Mooi met een bizar grote boog omheen lopen.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

jammer dat er geen hardstyle wordt gedraaid :(
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 16:11 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
jammer dat er geen hardstyle wordt gedraaid :(


Vind ik ook. :( Anders was ik sowieso gegaan.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

KWAAIE-MAX schreef:
Pipa schreef:
jammer dat er geen hardstyle wordt gedraaid :(


Vind ik ook. :( Anders was ik sowieso gegaan.


Ja ik ook! Lekker aan het begin gewoon hardstyle
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Pipa schreef:
jammer dat er geen hardstyle wordt gedraaid :(


Vind ik ook. :( Anders was ik sowieso gegaan.


Ja ik ook! Lekker aan het begin gewoon hardstyle

Ja anders komt er helemaal niemand.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DR. PEACOCK OP JE GEZICHT JONGE BOTSSSSSS
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten