Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, hoef dus sowieso niet naar die pauper area.

Destroyer staat nu dus in de early.. Dat is wel heel interessant ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist niet dat ik ooit in een frenchcore tent/area zou gaan staan. Sowieso even een kijkje nemen bij Andy The Core, F. Noize en Bartoch vs The Punnisher. Misschien ook even kijken bij SRB vs The Vizitor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:54 
 
Hardtraxxer

Tot nu toe ziet alles er echt nice uit, ik ben persoonlijk nog niet eerder op Hardshock geweest, maar hoor vanuit veel kanten dat het zo moeilijk bereikbaar is. Iemand een idee hoe dat zit? ^^

Ik kom overigens uit een plaatsje tussen Amsterdam en Utrecht in vandaan, voor de duidelijkheid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 18:03 
 
Hardtraxx Elite

KWAAIE-MAX schreef:
Tot nu toe ziet alles er echt nice uit, ik ben persoonlijk nog niet eerder op Hardshock geweest, maar hoor vanuit veel kanten dat het zo moeilijk bereikbaar is. Iemand een idee hoe dat zit? ^^

Ik kom overigens uit een plaatsje tussen Amsterdam en Utrecht in vandaan, voor de duidelijkheid :P

Als je met de trein gaat.. er gaan pendelbussen van station Zwolle naar het Wijthmenerplas.
Geen probleem dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 18:07 
 
Hardtraxxer

ramon038 schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Tot nu toe ziet alles er echt nice uit, ik ben persoonlijk nog niet eerder op Hardshock geweest, maar hoor vanuit veel kanten dat het zo moeilijk bereikbaar is. Iemand een idee hoe dat zit? ^^

Ik kom overigens uit een plaatsje tussen Amsterdam en Utrecht in vandaan, voor de duidelijkheid :P

Als je met de trein gaat.. er gaan pendelbussen van station Zwolle naar het Wijthmenerplas.
Geen probleem dus


Ah, ja daar heb je het probleem al, treinen rijden dan vaak moeilijk en of de nachtbus rijdt is ook nog maar de vraag, haha. Zou zo kunnen zijn dat ik of veel geld kwijt ben, of pas rond een uur of 4-5 thuis ben. Dat heb ik er nou net weer niet voor over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat er bussen rijden via Event travel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 21:22 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Misschien dat er bussen rijden via Event travel?


Ja, ik ga even kijken of zoiets te realiseren is en of m'n maten zin hebben om naar hardshock te gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 00:04 
 
Hardtraxx Addict

Aardig zieke line-up.. Maar Awakenings :'(
Fucking keuzes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
stefan_helmond schreef:
Misschien dat er bussen rijden via Event travel?


Ja, ik ga even kijken of zoiets te realiseren is en of m'n maten zin hebben om naar hardshock te gaan ^^

Ik ga met de trein samen met mijn vriendin en nog wat vriend(innen). Pakken een hotel in zwolle, of in de buurt, en gaan de volgende ochtend weer terug met de trein. Niemand wou de bob zijn, dus vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:29 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
stefan_helmond schreef:
Misschien dat er bussen rijden via Event travel?


Ja, ik ga even kijken of zoiets te realiseren is en of m'n maten zin hebben om naar hardshock te gaan ^^

Ik ga met de trein samen met mijn vriendin en nog wat vriend(innen). Pakken een hotel in zwolle, of in de buurt, en gaan de volgende ochtend weer terug met de trein. Niemand wou de bob zijn, dus vandaar.


Daar heb ik helaas het geld op dat moment niet voor, met het vooruitzicht kaartjes voor allemaal andere feesten te bestellen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 22:52 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Combiticket voor busreis en het festival is binnen :yay: .


hier ook combiticket binnen :D
Erg veel zin in, keer iets anders dan een hardstyle feestje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
helaas het geld op dat moment niet voor, met het vooruitzicht kaartjes voor allemaal andere feesten te bestellen :(

Tjah, keuzes maken he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 13:02 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat niet echt iets voor mij tussen. Maar goed, de andere area's zijn fucking bruut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sequence & Ominous en Mark N zijn leuke opties voor als er verder niets te doen is, rest is niet mijn ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Sequence & Ominous en Mark N zijn leuke opties voor als er verder niets te doen is, rest is niet mijn ding

Dit, plus The Destroyer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:37 
 
Hardtraxxer

STAN- schreef:
Steffnov schreef:
Sequence & Ominous en Mark N zijn leuke opties voor als er verder niets te doen is, rest is niet mijn ding

Dit, plus The Destroyer :thumbup:


Frantic is ook altijd wel leuk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

♬ Drum'n Bass / Crossbreed ♬
Thrasher
Micromakine
Ruffneck
Fragz
Counterstrike
Deathmachine
LIVE: I:gor
Detest
Lucy Furr
Igneon System
Sinister Souls
The Outside Agency


Dikke prima, al had ik op wat meer verrassingen gehoopt zoals een Forbidden Society of Katharsys. De enige naam die ik niet helemaal had verwacht, is Micromakine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deathmachine, TOA, Micromakine, Detest...laten we nu niet doen alsof we een reden tot klagen hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg niet voor niets dat de lineup dikke prima is :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Dikke trailert! Vette track ook. Die kickroll op 44 sec :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joepie! 20 graden en zon! :love: :love: :love:

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... le/4057438
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mainstage
12:00 - 13:00 Lost Origin
13:00 - 13:30 Masters of Noise
13:30 - 14:30 The Melodyst
14:30 - 15:30 Lunatic & Miss Hysteria
15:30 - 16:30 Tommyknocker vs. The Wishmaster
16:30 - 17:00 LIVE: OMI
17:00 - 18:00 Meccano Twins
18:00 - 19:00 N-Vitral vs. Tymon
19:00 - 20:00 Promo
20:00 - 21:00 Unexist vs. Day-Mar
21:00 - 22:00 Ophidian vs. D-Passion
22:00 - 23:00 Partyraiser vs. Tieum
23:00 - 00:00 Hellfish vs. The DJ Producer
12:00 - 00:00 MC Ruffian

Industrial
12:00 - 13:00 AK47
13:00 - 14:00 Embryonic
14:00 - 15:00 LIVE: Moleculez
15:00 - 16:00 LIVE: Angel
16:00 - 17:00 Dither
17:00 - 18:00 Sei2ure
18:00 - 19:00 Mindustries
19:00 - 20:00 Matt Green vs. Tripped
20:00 - 21:00 Fracture 4
21:00 - 21:30 Hellter Skellter
21:30 - 22:00 Darkcontroller
22:00 - 23:00 Manu le Malin
23:00 - 00:00 Simon Underground

Frenchcore/Terror
12:00 - 13:00 Andy the Core
13:00 - 14:00 F. NøIzE
14:00 - 15:00 Johnny Napalm
15:00 - 16:00 Sandy Warez
16:00 - 17:00 Radium
17:00 - 18:00 The Sickest Squad
18:00 - 19:00 Maissouille
19:00 - 20:00 Dr. Peacock
20:00 - 21:00 Bartoch vs. The Punisher
21:00 - 21:30 The Vinylraider vs. Fight
21:30 - 22:30 SRB vs. The Vizitor
22:30 - 23:30 Plague vs. Smurf
23:30 - 00:00 LIVE: Noisekick

Early Hardcore
12:00 - 13:00 Painbringer
13:00 - 14:00 Rheeza
14:00 - 15:00 Waxweazle a.k.a. Headbanger
15:00 - 16:00 Sequence & Ominous
16:00 - 17:00 Leviathan
17:00 - 18:00 Dano vs. Buzz Fuzz
18:00 - 19:00 Predator
19:00 - 20:00 Mark N
20:00 - 21:00 Rob Gee
21:00 - 22:00 Frantic Freak
22:00 - 23:00 Jappo vs. Claudio Lancinhouse
23:00 - 00:00 LIVE: The Destroyer
12:00 -00:00 MC Da Mouth of Madness

Drum'n Bass/Crossbreed
12:00 - 13:00 Lucy Furr
13:00 - 14:00 Sinister Souls
14:00 - 15:00 Micromakine
15:00 - 16:00 Counterstrike
16:00 - 17:00 Thrasher
17:00 - 18:00 Fragz
18:00 - 19:00 Ruffneck
19:00 - 20:00 Igneon System
20:00 - 21:00 The Outside Agency
21:00 - 22:00 Deathmachine
22:00 - 23:00 LIVE: I:gor
23:00 - 00:00 Detest
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 14:37 
 

Zoiets zal t worden:
12:00-13:00 Painbringer
13:00-14:00 Embrionyc
14:00-15:00 Moleculez
15:00-16:00 Angel of Sequence & Ominous
16:00-17:00 Dither of Leviathan
17:00-18:00 Sei2ure
18:00-19:00 Mindustries of Ruffneck
19:00-20:00 Mark N
20:00-21:00 Fracture 4
21:00-22:00 D-Passion vs Ophidian of Deathmachine
22:00-23:00 Manu Le Malin
23:00-24:00 The Destroyer

Hmm toch makkelijker dan ik dacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 15:19 
 
Hardtraxx Elite

Hmm wordt wel even goed kiezen :(
Embryonic/Sinister Souls
Fracture 4/TOA
I:gor/Partyraiser
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten