Mooi, hoef dus sowieso niet naar die pauper area.
Destroyer staat nu dus in de early.. Dat is wel heel interessant
Destroyer staat nu dus in de early.. Dat is wel heel interessant
Als je met de trein gaat.. er gaan pendelbussen van station Zwolle naar het Wijthmenerplas.wrote:Tot nu toe ziet alles er echt nice uit, ik ben persoonlijk nog niet eerder op Hardshock geweest, maar hoor vanuit veel kanten dat het zo moeilijk bereikbaar is. Iemand een idee hoe dat zit?
Ik kom overigens uit een plaatsje tussen Amsterdam en Utrecht in vandaan, voor de duidelijkheid
Ah, ja daar heb je het probleem al, treinen rijden dan vaak moeilijk en of de nachtbus rijdt is ook nog maar de vraag, haha. Zou zo kunnen zijn dat ik of veel geld kwijt ben, of pas rond een uur of 4-5 thuis ben. Dat heb ik er nou net weer niet voor overwrote:Als je met de trein gaat.. er gaan pendelbussen van station Zwolle naar het Wijthmenerplas.wrote:Tot nu toe ziet alles er echt nice uit, ik ben persoonlijk nog niet eerder op Hardshock geweest, maar hoor vanuit veel kanten dat het zo moeilijk bereikbaar is. Iemand een idee hoe dat zit?
Ik kom overigens uit een plaatsje tussen Amsterdam en Utrecht in vandaan, voor de duidelijkheid
Geen probleem dus
Ja, ik ga even kijken of zoiets te realiseren is en of m'n maten zin hebben om naar hardshock te gaanwrote:Misschien dat er bussen rijden via Event travel?
Ik ga met de trein samen met mijn vriendin en nog wat vriend(innen). Pakken een hotel in zwolle, of in de buurt, en gaan de volgende ochtend weer terug met de trein. Niemand wou de bob zijn, dus vandaar.wrote:Ja, ik ga even kijken of zoiets te realiseren is en of m'n maten zin hebben om naar hardshock te gaanwrote:Misschien dat er bussen rijden via Event travel?
Daar heb ik helaas het geld op dat moment niet voor, met het vooruitzicht kaartjes voor allemaal andere feesten te bestellenwrote:Ik ga met de trein samen met mijn vriendin en nog wat vriend(innen). Pakken een hotel in zwolle, of in de buurt, en gaan de volgende ochtend weer terug met de trein. Niemand wou de bob zijn, dus vandaar.wrote:Ja, ik ga even kijken of zoiets te realiseren is en of m'n maten zin hebben om naar hardshock te gaanwrote:Misschien dat er bussen rijden via Event travel?
hier ook combiticket binnenwrote: Combiticket voor busreis en het festival is binnen.
Tjah, keuzes maken he.wrote:helaas het geld op dat moment niet voor, met het vooruitzicht kaartjes voor allemaal andere feesten te bestellen

Dit, plus The Destroyerwrote:Sequence & Ominous en Mark N zijn leuke opties voor als er verder niets te doen is, rest is niet mijn ding
Frantic is ook altijd wel leuk.wrote:Dit, plus The Destroyerwrote:Sequence & Ominous en Mark N zijn leuke opties voor als er verder niets te doen is, rest is niet mijn ding