Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moleculez / Micromakine / Lunatic & Miss Hysteria
Tymon & N-Vitral / Mindustries
Fracture 4 / The Outside Agency
D-Passion & Ophidian / Deathmachine

Dat zijn de keuzes.. Timetable in Excel van de interessante 3 area's, zodat je makkelijk kan zien wie tegelijk draaien (vind ik persoonlijk 100x fijner dan kijken via een gewone TT via Partyflock ofzo). You're welcome :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 12:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lucy Furr
F-Noize
-
Sequence & Ominous
Dither
Dano vs Buzz Fuzz
N-Vitral vs Tymon
Promo
The Outside Agency
Frantic Freak/SRB vs The Vizitor
Manu Le Malin
Hellfish vs The DJ Producer

Zo gaat het erbij mij beetje uitzien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
tijntjuh120 schreef:
Fracture 4/TOA

:cry:

Wordt dus Unexist vs. Day-Mar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hier heb ik toch zin in!
Hellter Skellter :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonnetje met 19 graden, kom maar op! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youriivdb schreef:
Hellter Skellter :love:

Dit is echt een van de eerste keren dat ik iemand zo over hem hoor praten. Ik kende 'm niet eens joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 14:49 
 
Hardtraxxer

STAN- schreef:
Youriivdb schreef:
Hellter Skellter :love:

Dit is echt een van de eerste keren dat ik iemand zo over hem hoor praten. Ik kende 'm niet eens joh :P


Volgens mij draait hij een beetje up-tempo achtig maar dan wat gevarieerder dan partyraiser e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Crossbreed, Industrial en Mainstage mooi naast mekaar :thumbsup: Prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwembroekie mee en goan! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 17:10 
 

Mooi alles op een rijtje inderdaad. Ben benieuwd of dit festival qua kwaliteit (vooral geluid) kan voldoen aan mijn eisen. Er gaan sowieso heel wat platen van mijn lijst af die ik nog live wil horen. Ik wil eindelijk eens Dr Strange - Pandemic horen. Grote kans dat dat bij Fracture 4 gebeurt. Dit wordt qua muziek misschien wel het beste wat ik meemaak als het club r_AW van oktober overtreft. Dat zal moeilijk worden maar niet onmogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zonnetje met 19 graden, kom maar op! :yay:

Inmiddels veranderd naar 15 graden, bewolkt en 50% kans op regen :cry: Ach, wordt toch wel fissa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Chukkels schreef:
Zonnetje met 19 graden, kom maar op! :yay:

15 graden.

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Feest*

Fissa voor eksztra swek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 20:28 
 

Het gaat zaterdag regenen. Achja ik ga toch niet naar de main.

Trouwens, mensen die 'fissa' gebruiken worden niet toegestaan las ik ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHA ik pis in mn box van het lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Het gaat zaterdag regenen.

Nee, dat gaat het niet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Trouwens, mensen die 'fissa' gebruiken worden niet toegestaan las ik ergens.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Trouwens, mensen die 'fissa' gebruiken worden niet toegestaan las ik ergens.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nee.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 20:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fissa
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 22:47 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Fissa
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vissen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 18:16 
 

Kwallevissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom wordt het zondag nou 22 graden en morgen maar 16?! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 22:52 
 
Hardtraxx Elite

Erg veel zin in, om 09:30 al vertrekken vanuit Boxtel met Eventtravel. Dit word mijn eerste hardcore festival dus ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Dit word mijn eerste hardcore festival dus ben benieuwd :)

Je hebt een goede keus gemaakt ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten