Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meccano Twins (mits niet vroeg op de dag)
Promo
Ophidian vs. D-Passion
Lunatic & Miss Hysteria
OMI Live
Hellfish vs. The DJ Producer
N-Vitral vs. Tymon

De namen op de main waar ik het wel voor doe. Ja dit wordt leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 15:40 
 
Hardtraxx Newbie

Benieuwd naar de andere stages , de Mainstage is sws een goedbegin.. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Industrial
Embrionyc
Matt Green vs Tripped
Hellter Skellter vs Darkcontroller
Manu le Malin
Live: Moleculez
Dither
Fracture 4
Sei2ure
Live: Angel
Mindustries
Simon Underground
AK47

Behoorlijk ziek, als je het mij vraagt. Nu moet ik serieus gaan kiezen tussen Hardshock, Awakenings en Loudness :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fracture 4 :love: Embrionyc, Sei2ure, Angel, Mindustries, Dither en Moleculez ook helemaal geen problemen mee ^^ ja dit wordt een gruwelijk feesr
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar Manu le Malin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel dat ik even een kijkje ga nemen bij Hellter Skellter vs Darkcontroller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Ben benieuwd naar Manu le Malin :D

Dat is nou juist de naam uit deze lineup die ik twee keer heb gezien en me twee keer is tegengevallen xd Niet dat het een slechte DJ is, maar zijn muziek ligt gewoon precies niet in mijn straatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
cb92 schreef:
Ben benieuwd naar Manu le Malin :D

Dat is nou juist de naam uit deze lineup die ik twee keer heb gezien en me twee keer is tegengevallen xd Niet dat het een slechte DJ is, maar zijn muziek ligt gewoon precies niet in mijn straatje.


Ik nog nooit dus daarom ben ik benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
The Skribbler schreef:
cb92 schreef:
Ben benieuwd naar Manu le Malin :D

Dat is nou juist de naam uit deze lineup die ik twee keer heb gezien en me twee keer is tegengevallen xd Niet dat het een slechte DJ is, maar zijn muziek ligt gewoon precies niet in mijn straatje.


Ik nog nooit dus daarom ben ik benieuwd :P

Op Club r_AW stond hij midden op de avond een soort early-terror set te draaien ofzo :lol: Dus misschien word je wel heel erg verrast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze line-up.. Ik weet het niet meer hoor, waar moet je het hier zoeken? xd Denk dat de beslissing tussen Awakenings en dit wel heel moeilijk wordt. Wanneer kom je zo'n zieke line-up nog een keer tegen op dit feest? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
anneer kom je zo'n zieke line-up nog een keer tegen op dit feest? :surrender:

Volgend jaar en het jaar erop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Deze line-up.. Ik weet het niet meer hoor, waar moet je het hier zoeken? xd Denk dat de beslissing tussen Awakenings en dit wel heel moeilijk wordt. Wanneer kom je zo'n zieke line-up nog een keer tegen op dit feest? :surrender:

Dat geldt precies ook voor Awakenings :lol: Nu maar hopen dat de lineup van Loudness tegenvalt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
El Mare schreef:
Deze line-up.. Ik weet het niet meer hoor, waar moet je het hier zoeken? xd Denk dat de beslissing tussen Awakenings en dit wel heel moeilijk wordt. Wanneer kom je zo'n zieke line-up nog een keer tegen op dit feest? :surrender:

Dat geldt precies ook voor Awakenings :lol: Nu maar hopen dat de lineup van Loudness tegenvalt xd


Het feit dat ik de artiesten van Hardshock beter ken (meer verdieping dan Techno) zal ik denk ik toch voor Awakenings gaan. Al zou het spreekwoord (niet helemaal kloppend, want ken techno wel een beetje) "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet".
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou Awakenings is 0,0 optie voor mij met zo'n lineup hier. En dan moet de Crossbreed/DNB nog komen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Het feit dat ik de artiesten van Hardshock beter ken (meer verdieping dan Techno) zal ik denk ik toch voor Awakenings gaan. Al zou het spreekwoord (niet helemaal kloppend, want ken techno wel een beetje) "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet".

Ja daar zit ik dus ook aan te denken. Als ik van alle technokenners om me heen hoor dat de LU van Awake echt suuuuper absurd is... dan geloof ik dat wel. En deze artiesten ken ik wel al een beetje... altijd wel leuk om nieuwe dingen te proberen. Maar aan de andere kant... deze is wel heel erg ziek :surrender: Goddomme, die twijfels zullen nog wel even blijven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en zeker wat Stan hierboven al aangeeft xd Wordt alleen maar lastiger dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:42 
 
Hardtraxx Elite

Hahaha hier kan ik wel om lachen :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, en die reacties er onder ook allemaal op Facebook. Kan er ook wel om lachen, dat kansloze blindelingse gehaat op Hardstyle en iedereen die er naar luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nogal durven vind ik, aangezien ze het jaar ervoor zelf een hardstyle stage hadden. Dan vind ik niet dat je zo uit de hoogte moet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Nogal durven vind ik, aangezien ze het jaar ervoor zelf een hardstyle stage hadden. Dan vind ik niet dat je zo uit de hoogte moet doen.

^ Dit dus >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Nogal durven vind ik, aangezien ze het jaar ervoor zelf een hardstyle stage hadden. Dan vind ik niet dat je zo uit de hoogte moet doen.

Hoezo... je kan het ook lezen als "Wij willen ons specialiseren in 1 genre en dat doen we dus ook!" Dan maakt het toch niet uit dat ze vorig jaar wel hardstyle hadden?

Ik vind het wel een goeie stunt in ieder geval :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 13:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals het hoort, Peacock en TSS in hun eigen pauper area :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, prima line-up, alleen je zult mij er niet vinden
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten