El Mare schreef:
Het feit dat ik de artiesten van Hardshock beter ken (meer verdieping dan Techno) zal ik denk ik toch voor Awakenings gaan. Al zou het spreekwoord (niet helemaal kloppend, want ken techno wel een beetje) "wat de boer niet kent, dat vreet ie niet".
Ja daar zit ik dus ook aan te denken. Als ik van alle technokenners om me heen hoor dat de LU van Awake echt suuuuper absurd is... dan geloof ik dat wel. En deze artiesten ken ik wel al een beetje... altijd wel leuk om nieuwe dingen te proberen. Maar aan de andere kant... deze is wel heel erg ziek

Goddomme, die twijfels zullen nog wel even blijven
