Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 00:15 
 

Iedereen veel plezier. Gaat geweldig worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Erg veel zin in, om 09:30 al vertrekken vanuit Boxtel met Eventtravel. Dit word mijn eerste hardcore festival dus ben benieuwd :)

Misschien stap ik wel bij je in de bus, als je stopt in Den Bosch tenminste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 09:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over half uurtje richting station.. Hebben er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godsamme, weinig keren dat ik zo'n zin had in een feest van eigen bodem. Let's shock hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 01:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo ben weer thuis. Half 1 ongeveer binnen, en meteen Steff ontmoet. Daarna eerste uurtje nog beetje rondgelopen om het 2e uur van Embryonic te genieten. Lekkere set, alleen jammer dat het geluid echt niet goed was afgesteld. Vond het geluid in de industrial ook het minste van allemaal komt denk ik vooral omdat het een open ruimte was.

Maar eigenlijk de gehele dag rugpijn, in de avond gelukkig weg om af te sluiten bij Partyraiser en Tieum.. Was geslaagd dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 04:41 
 

Dit feest was echt geweldig maar de terugreis een hel. Vond het geluid in de industrial juist het beste geluid dat ik op een feest heb gehoord. Alles klonk zoals thuis. Vaak herken ik de track niet omdat het geluid gewoon kut is maar gisteren was het daar perfect. Heb er ook de hele dag doorgebracht op uitstapjes naar Mark N en The Destroyer na. Echt iedereen draaide geweldig. Vond Manu Le Malin en Moleculez toch wel het vetste van die stage. Mindustries en Fracture 4 ook geweldig. En The Destroyer was gewoon gekkenhuis ongelofelijk hard knald dat door op een goed tempo. Het geluid in de early was dan wel dof dat was minder. Ohja en D-Passion draaide ook erg goed. Bijna vergeten dat ik daar ook stond. Heerlijk feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 04:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had gehoopt dat het geluid iets zuiverder was. Maar hoezo terugreis een hel? Allemaal doorgesnoven kikkertjes die om de haverklap moesten pissen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 04:48 
 

Nee ik was gewoon erg moe maar kan niet zittend slapen en de reis duurde vier uur en moest nog een kwartier naar huis fietsen :P. Ik had niets gebruikt even voor de duidelijkheid. Feesten op cola en water zijn goddelijk. Nu slapen tot een uur of zes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 05:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Nee ik was gewoon erg moe maar kan niet zittend slapen en de reis duurde vier uur en moest nog een kwartier naar huis fietsen :P. Ik had niets gebruikt even voor de duidelijkheid. Feesten op cola en water zijn goddelijk. Nu slapen tot een uur of zes.

Wow, wat een kutreis :P Slaap lekker man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 13:49 
 
Hardtraxx Addict

Last minute beslissing om hierheen te gaan en zeker geen verkeerde keuze! Lekker weer, toffe mensen, goede muziek en dat eindelijk een keer (redelijk) dichtbij huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw. Wauw. Wauw. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 14:34 
 
Hardtraxx Elite

Mooie dag gehad! met hoogtepunten: The Outside Agency, Dano & Buzz Fuzz echt heerlijke setjes! :D
Early Hardcore was best nieuw voor mij, maar wel een paar heel vermakelijke uurtjes gehad daar :loving:
Jammer van de dure muntjes en de busreis, vreselijk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet feestje gehad! Vooral Bartoch vs The Punisher <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verslagje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.weblogzwolle.nl/content/view/40514/55/

Die reacties ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet verslag Stan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 21:21 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/40514/55/

Die reacties ook :lol:


hahaha, wat een zielig volk zeg, je moet wel echt een kutleven hebben als je de moeite doet op een site te gaan klagen of de politie te bellen.

Bericht door Nerazzurro, op 21 april 2014 19:52
Hier mensen geniet allen nog even na met deze track. http://www.youtube.com/watch?v=-SkIMq-OzOk

Neraa :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 11:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat een zure mensjes.
Gaat hun meer om de muziek.

Want nooit hoor je mensen klagen over bijvoorbeeld het Bevrijdingsfestival of andere feesten daar, die zijn nog centraler en meer in de bebouwde kom gelegen dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/40514/55/

Die reacties ook :lol:


Hahaha, er is weer eens een feestje in Zwolle hoor.

Vorig jaar gingen er mensen klagen omdat er feest was in het broedseizoen van de vogels ofzo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 17:06 
 
Hardtraxx Elite

robinD schreef:

Hahaha, er is weer eens een feestje in Zwolle hoor.

Vorig jaar gingen er mensen klagen omdat er feest was in het broedseizoen van de vogels ofzo :/

Is ook best barbaars toch :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 16:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 17:54 
 
Hardtraxx Elite

Wat een SUUUUUPER vette aftermovie is dit zeg!
Quality :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ze het anthem zo verneukt hebben door een mash-up achtig iets met de remix te maken, werkt niet :/ Verder hele dikke aftermovie inderdaad!

Btw, die meid met dat Rode Kruis masker op, die was me toch een portie vdk daar :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten