Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Hardshock Festival 2014
Past

Hardshock Festival 2014

Time
(Sun)
Price
€39,50
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
N
Iedereen veel plezier. Gaat geweldig worden!
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
tijntjuh120 wrote:Erg veel zin in, om 09:30 al vertrekken vanuit Boxtel met Eventtravel. Dit word mijn eerste hardcore festival dus ben benieuwd :)
Misschien stap ik wel bij je in de bus, als je stopt in Den Bosch tenminste :P
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Over half uurtje richting station.. Hebben er zin in :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Godsamme, weinig keren dat ik zo'n zin had in een feest van eigen bodem. Let's shock hard!
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
Zo ben weer thuis. Half 1 ongeveer binnen, en meteen Steff ontmoet. Daarna eerste uurtje nog beetje rondgelopen om het 2e uur van Embryonic te genieten. Lekkere set, alleen jammer dat het geluid echt niet goed was afgesteld. Vond het geluid in de industrial ook het minste van allemaal komt denk ik vooral omdat het een open ruimte was.

Maar eigenlijk de gehele dag rugpijn, in de avond gelukkig weg om af te sluiten bij Partyraiser en Tieum.. Was geslaagd dus :D
N
Dit feest was echt geweldig maar de terugreis een hel. Vond het geluid in de industrial juist het beste geluid dat ik op een feest heb gehoord. Alles klonk zoals thuis. Vaak herken ik de track niet omdat het geluid gewoon kut is maar gisteren was het daar perfect. Heb er ook de hele dag doorgebracht op uitstapjes naar Mark N en The Destroyer na. Echt iedereen draaide geweldig. Vond Manu Le Malin en Moleculez toch wel het vetste van die stage. Mindustries en Fracture 4 ook geweldig. En The Destroyer was gewoon gekkenhuis ongelofelijk hard knald dat door op een goed tempo. Het geluid in de early was dan wel dof dat was minder. Ohja en D-Passion draaide ook erg goed. Bijna vergeten dat ik daar ook stond. Heerlijk feest!
Last edited by Nerazzurro93 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
Ik had gehoopt dat het geluid iets zuiverder was. Maar hoezo terugreis een hel? Allemaal doorgesnoven kikkertjes die om de haverklap moesten pissen?
N
Nee ik was gewoon erg moe maar kan niet zittend slapen en de reis duurde vier uur en moest nog een kwartier naar huis fietsen :P. Ik had niets gebruikt even voor de duidelijkheid. Feesten op cola en water zijn goddelijk. Nu slapen tot een uur of zes.
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
Nerazzurro93 wrote:Nee ik was gewoon erg moe maar kan niet zittend slapen en de reis duurde vier uur en moest nog een kwartier naar huis fietsen :P. Ik had niets gebruikt even voor de duidelijkheid. Feesten op cola en water zijn goddelijk. Nu slapen tot een uur of zes.
Wow, wat een kutreis :P Slaap lekker man :)
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Last minute beslissing om hierheen te gaan en zeker geen verkeerde keuze! Lekker weer, toffe mensen, goede muziek en dat eindelijk een keer (redelijk) dichtbij huis.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Wauw. Wauw. Wauw. :loving:
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Mooie dag gehad! met hoogtepunten: The Outside Agency, Dano & Buzz Fuzz echt heerlijke setjes! :D
Early Hardcore was best nieuw voor mij, maar wel een paar heel vermakelijke uurtjes gehad daar :loving:
Jammer van de dure muntjes en de busreis, vreselijk >.<
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Vet feestje gehad! Vooral Bartoch vs The Punisher <3
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
Vet verslag Stan :D
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Chukkels wrote:http://www.weblogzwolle.nl/content/view/40514/55/

Die reacties ook :lol:
hahaha, wat een zielig volk zeg, je moet wel echt een kutleven hebben als je de moeite doet op een site te gaan klagen of de politie te bellen.

Bericht door Nerazzurro, op 21 april 2014 19:52
Hier mensen geniet allen nog even na met deze track. View on YouTube

Neraa :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wat een zure mensjes.
Gaat hun meer om de muziek.

Want nooit hoor je mensen klagen over bijvoorbeeld het Bevrijdingsfestival of andere feesten daar, die zijn nog centraler en meer in de bebouwde kom gelegen dan dit.
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
Chukkels wrote:http://www.weblogzwolle.nl/content/view/40514/55/

Die reacties ook :lol:
Hahaha, er is weer eens een feestje in Zwolle hoor.

Vorig jaar gingen er mensen klagen omdat er feest was in het broedseizoen van de vogels ofzo :/
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
robinD wrote:
Hahaha, er is weer eens een feestje in Zwolle hoor.

Vorig jaar gingen er mensen klagen omdat er feest was in het broedseizoen van de vogels ofzo :/
Is ook best barbaars toch :surrender:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
View on YouTube
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Wat een SUUUUUPER vette aftermovie is dit zeg!
Quality :thumbup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Jammer dat ze het anthem zo verneukt hebben door een mash-up achtig iets met de remix te maken, werkt niet :/ Verder hele dikke aftermovie inderdaad!

Btw, die meid met dat Rode Kruis masker op, die was me toch een portie vdk daar :lol: