Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 12:13 

Hardtraxx Veteran

Ook een optie, afhankelijk van de Hardstyle..
Hoop dat het dan wel wat warmer weer is zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 09:38 

Hardtraxx Veteran

De Dark-Forest area ligt letterlijk in het bos van de Wijthmenerplas. Dit gebied past perfect bij de frenchcore en terror die hier uit de speakers klapt. Met de meest donkere en snelste beats wordt dit een bos waar dé frenchcore- en terrorliefhebbers volledig los kunnen gaan. Twaalf uur lang worden de beats non-stop de bossen in gepompt.

Live: Junkie Kut
Deze Engelse rebel verzorgt een real time live-act met zowel elektronisch apparatuur als met instrumenten. Elektrische gitaren, synthesizers en een microfoon zijn enkele wapens die hij gebruikt om een ongelofelijk dikke live-act neer te zetten zoals je die nog nooit eerder hebt gezien!
Met zang en het opvoeren van een verrassende Hardrock cross-over geeft JK een nieuwe dimensie aan de stijl. Pas op voor deze revolutionair!

Live: Komprex
Naast Junkie Kut hebben we ook nog niemand minder dan de Italiaanse mafkees 'Komprex' weten te strikken. Deze artiest, welke ook in de metal-band 'Speedkore' zit, zal speciaal voor dit festival zijn beste en nieuwste producties draaien. Bereid je voor op een uur lang extreem, oorverdovend geweld!

Smurf
De DJ die zich in dit bos zichzelf echt helemaal thuis voelt, is natuurlijk niemand minder dan DJ Smurf! In het donkerste gedeelte van het bos zal Smurf zijn eigenwijze en unieke stijl laten horen waarbij jij gegarandeerd keihard uit je pan smurft!

Onderstaande artiesten nemen je mee in een 12-uur durende achtbaan van frenchcore en terror:

Anal Core
Crazy-2nr
Fight
Live: Lord Nazgul (ALB)
Live: Noisekick
Live: Shadowcore
Noizefucker
Rictus Sempra
Smurf
SRB
Stinger

Maandag 30 januari was de start van de line-up release. Sindsdien wordt tweemaal per week per area de line-up bekend gemaakt. Zie hieronder wanneer jouw favoriete area met nationale en internationale artiesten bekend wordt gemaakt:

Donderdag 09 februari: O.S.M. (early rave)
Maandag 13 februari: RAW Definition (raw hardstyle)

Busvervoer
Er worden vanuit heel Nederland busreizen naar Hardshock Festival georganiseerd. Check voor meer informatie www.eventtravel.nl. Mocht jouw opstapplaats er niet tussen staan, vraag deze dan aan. Naast Event Travel rijden er ook bussen tussen NS Zwolle en het festivalterrein. Meer info over pendelbussen www.onlineticket.nl

Tickets
Heb jij nog geen ticket voor Hardshock Festival? Koop dan nu je discountticket voor €35,00 via www.hardshockfestival.nl, www.highenergyevents.nl of bij een Free Record Shop bij jou in de buurt. Discount tickets van € 35,00 zijn nog tot 7 april te koop. Daarna gaan de Regular Tickets in de verkoop voor €42,50 en aan de deur betaal je €50,00 per ticket.

Voor de laatste updates over Hardshock Festival check je www.hardshockfestival.nl, Facebook en Twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 15:30 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Anal Core
Crazy-2nr
Fight
Live: Lord Nazgul (ALB)
Live: Noisekick
Live: Shadowcore
Noizefucker
Rictus Sempra
Smurf
SRB
Stinger

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 16:17 

Hardtraxx Veteran

Anal Core :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 16:53 

Hardtraxxer

Voor mij is dit helaas ook geen optie in verband met tentamens. Veel te druk in die weken tot en met 20 april.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 11:30 

Organisator

Hardshock Festival presenteert: O.S.M. – Early Rave Line-up

Op Hardshock Festival, het nieuwe hardcore festival van Nederland, mag natuurlijk een dikke Early Rave area niet ontbreken! Hardshock Festival brengt Early Rave opnieuw naar een hoogtepunt, want Oldschool Madness zal namelijk op het hoogste punt van het festival plaats vinden. In samenwerking met Eastside Underground, een bekende organisatie, die al meer dan 100 evenementen heeft georganiseerd, kunnen alle Early Rave liefhebbers op de enigste heuvel van de Wijthmenerplas he-le-maal los gaan!

Vinyl Junk
Vinyl Junk mag in deze area zeker niet ontbreken. Deze Early Raver is vanaf het begin van Oldschool Madness betrokken bij het concept en heeft dan ook absoluut zijn plek verdient in deze area.

Buzz Fuzz & Gimzo
Wat is er nog niet verteld over deze twee helden? De grondleggers van de Early Rave zijn natuurlijk aanwezig om het feest “daarboven op de heuvel” compleet te maken. Zij staan garant voor de echte Early Rave sounds en de bijbehorende sfeer die dat met zich meebrengt.

Chosen Few (20 Years Annivesary Mokum)
DJ Chosen Few, het gezicht van het welbekende "Mokum" Label zal speciaal ter ere van het 20-jarig bestaan een uniek optreden verzorgen. Met een zeer exclusieve DJ-set zal Chosen Few geheel in "Mokum" stijl stilstaan bij dit belangrijke behaalde jubileum. Ben jij er een echte liefhebber van de Early Rave? Dan mag jij dit optreden echt voor geen goud missen!

Check hieronder de line-up voor de Early Rave area:

Chosen Few (NL)
Rheeza (NL) vs. The Guardian (NL)
Laurent Ho (FR)
Vinyl Junk (NL)
Brunoxide (NL)
Tellurian (NL) vs. Leviathan (NL)
Miss Zelda (NL)
The Philosopher (NL)
Gizmo (NL)
Buzz Fuzz (NL)
Dano (NL)
Vecino (NL)
MC: Syco

Nu ook de line-up van Oldschool Madness bekend is, blijft alleen de RAW Definition area nog over. Deze area wordt op maandag 13 februari bekend gemaakt, dus hou dit goed in de gaten!

Busvervoer
Er worden vanuit heel Nederland busreizen naar Hardshock Festival georganiseerd. Check voor meer informatie http://www.eventtravel.nl. Mocht jouw opstapplaats er niet tussen staan, vraag deze dan aan. Naast Event Travel rijden er ook bussen tussen NS Zwolle en het festivalterrein. Meer info over pendelbussen http://www.onlineticket.nl

Tickets
Heb jij nog geen ticket voor Hardshock Festival? Koop dan nu je discountticket voor €35,00 via http://www.hardshockfestival.nl, http://www.highenergyevents.nl of bij een Free Record Shop bij jou in de buurt. Discount tickets van € 35,00 zijn nog tot 7 april te koop. Daarna gaan de Regular Tickets in de verkoop voor €42,50 en aan de deur betaal je €50,00 per ticket.
Voor de laatste updates over Hardshock Festival check je http://www.hardshockfestival.nl, Facebook: http://www.facebook.com/hardshock en Twitter: http://www.twitter.com/HardshockFest

High Energy Events
We always push harder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 11:42 

Hardtraxx Veteran

Nou nog een paar daagjes tot de Raw Hardstyle lineup.. hopelijk is hij net zo origineel als de rest van de lineup en staan niet alleen de standaard artiesten er maar ook mensen als Sasha F, The Machine en Solutio & The I's ed. :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 13:49 

Kraak... Piep...

Ging hier achteraf zowiezo niet heen omdat ik een feest heb waar ik voor moet produceren/filmen etc.

Maar die dark forest lineup valt wel heel erg tegen.
Zie nergens een industrial artiest staan die me ook maar wat aanspreekt.

Early heeft dan wel weer Dano en Buzz Fuzz en Gizmo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 02:39 

Artiest

Hardshock Festival presenteert lineup RAW Definition · Raw hardstyle

Feest: Hardshock Festival 4
Organisatie: High Energy Events
Datum: 14 april 2012
Stad: Zwolle

De laatste line-up release van Hardshock Festival is die van de raw hardstyle. RAW Definition is het podium voor raw hardstyle, de meest rauwe en harde variant binnen de hardstyle scene. High Energy Events wil zijn trouwe hardstyle fans ook op dit festival een vorm van hardstyle bieden. Speciaal voor Hardshock Festival is het concept RAW Definition gelanceerd.

B-Front, een hot item in de hardstylewereld! Hij heeft al bijna alle podia in alle landen op de kop gezet en hij heeft al samengewerkt met de topproducers. Ondanks dat blijft hij zichzelf constant verbeteren. Wees voorbereid op de keiharde sets van B-Front!

Met ritmische elementen, raw-sounds, heavy kicks en donkere atmosferen heeft Radical Redemption zijn eigen stijl ontwikkeld. Out of the box denken en experimenteren, dat omschrijft deze DJ. raw-hardstyle liefhebbers, pas op: Radical Redemption stormt door naar de top!

Prefix & Density: Raw alert! Deze twee jonge talentvolle heren zijn de next step in hardstyle. Met hun unieke combinatie van een harde rauwe sound met een vleugje euforie zullen deze 2 heren hun visie laten zien op raw hardstyle! Bereid je voor op stevige kicks, screeches en catchy vocals!

De volgende dj's nemen de hardstyle liefhebber mee naar de rauwe hardstyle kant van Hardshock Festival:

Adaro
B-Front
Chain Reaction
Deetox
E-Force
Titan
Prefix & Density
Radical Redemption
Ran-D
Solutio & The I's
The R3belz
MC: Renegade

Busvervoer
Er worden vanuit heel Nederland busreizen naar Hardshock Festival georganiseerd. Check voor meer informatie www.eventtravel.nl. Mocht jouw opstapplaats er niet tussen staan, vraag deze dan aan. Naast Event Travel rijden er ook bussen tussen NS Zwolle en het festivalterrein. Meer info over pendelbussen www.onlineticket.nl

Tickets
Heb jij nog geen ticket voor Hardshock Festival? Koop dan nu je discountticket voor €35,00 via www.hardshockfestival.nl, www.highenergyevents.nl of bij een Free Record Shop bij jou in de buurt. Discount tickets van € 35,00 zijn nog tot 7 april te koop. Daarna gaan de Regular Tickets in de verkoop voor €42,50 en aan de deur betaal je €50,00 per ticket.

Voor de laatste updates over Hardshock Festival check je www.hardshockfestival.nl, Facebook en Twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 09:53 

Hardtraxx Veteran

Vet hoor, eens kijken of dit wat kan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 10:32 

Kraak... Piep...

Fuckje, dat is wel een hele lekkere raw line-up.

Toch maar eens keuze's overwegen tussen feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 10:35 

Hardtraxx Veteran

Holy shit :worship: Dit had ik niet zien aan komen, dikke optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 10:47 

Donateur

Jammer maar ik ga niet naar een hardcore-feest alleen omdat de raw-stage zo lekker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 10:50 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Jammer maar ik ga niet naar een hardcore-feest alleen omdat de raw-stage zo lekker is.

Waarom niet? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:10 

Donateur

T is een hardcore-feest, geen hardstyle feest.
En een week later kan ik naar Loudness met bijna dezelfde namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
T is een hardcore-feest, geen hardstyle feest.
En een week later kan ik naar Loudness met bijna dezelfde namen.

Ja, dat laatste had ik ook al in gedachte.. Ik ga denk ik een keuze maken tussen dit en XXlerator Easter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:24 

Hardtraxx Veteran

Zo das een beste lineup, aanwezig! :D

dawasiknie schreef:

Waarom niet? :P Volgens mij zijn er ook wel mensen die alleen voor de Hardcore naar Defqon gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:24 

Hardtraxx Veteran

Echt een goede line up hoor :D.
Maar ga hier niet heen, week erna is loudness inderdaad, en moet er wel weer een dag voor vrij vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 14:17 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Zo das een beste lineup, aanwezig! :D

dawasiknie schreef:

Waarom niet? :P Volgens mij zijn er ook wel mensen die alleen voor de Hardcore naar Defqon gaan.

Alleen is Defqon heeft Hardstyle festival (meer), maar een harder styles feest. Geven ze zelf ook aan. Waaraan je het ziet? Nou, bij Hardshock is er 1 stage die *niet* hardcore is, bij Defqon minder dan de helft was wél hardstyle is. En bij Dominator geldt weer hetzelfde als bij Hardshock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

Ja daar heb je wel gelijk in, maar dan nog. Ik ga hier gewoon heen voor de Hardstyle stage :P Waarom zijn trouwens de helft van al die acts LIVE bij de Frenchcore stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:03 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Ja daar heb je wel gelijk in, maar dan nog. Ik ga hier gewoon heen voor de Hardstyle stage :P Waarom zijn trouwens de helft van al die acts LIVE bij de Frenchcore stage?

Die kunnen hun eigen muziek ook niet langer dan 30 minuten aanhoren, want dan worden ze zelf ook gek. :xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:23 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Holy shit :worship: Dit had ik niet zien aan komen, dikke optie!

Dit, maargoed, de week erna Loudness met veel dezelfde namen, dus dit word een twijfel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:30 

Hardtraxx Addict

Hoppateej xD

Dichtbij dus heen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:20 

Hardtraxx Newbie

Poeeh, zien of ik wat vrienden meekrijg. Leuke line ups. Industrial en de raw hs, dat word hem die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 00:03 

Hardtraxx Crew

Echt een hele gave line-up bij de hardstyle. Maar wel heel erg ver weg :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten