Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk idd heerlijk de hele dag in de raw te vinden :P , met uitstapjes naar Nosferatu en Unexist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable, line-up & stages
De timetable zal dinsdag 10 april gepubliceerd worden, tot die tijden is het nog even gissen! De organisatie wil wel alvast alle afsluiters met jullie delen!

Hardshock Mainstage: Delta 9
100% Insane Bus: Live: Sarin Assault
Dark Forest: Live: Noisekick
Oldschool Madness: Laurent Hô
RAW Definition: Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er iemand nog dood wil voor 15 april, laatste uurtje noisekick
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 09:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoveel mooie namen om af te laten sluiten en dan kiezen ze Ran-d..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zoveel mooie namen om af te laten sluiten en dan kiezen ze Ran-d..

Zoveel mooie stages en dan wil je afsluiten bij de Raw HS...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
roberttt schreef:
Zoveel mooie namen om af te laten sluiten en dan kiezen ze Ran-d..

Zoveel mooie stages en dan wil je afsluiten bij de Raw HS...

+100
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 10:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dat heeft toch met smaak te maken? Ik zou echt niet bij die dikke terror en shit staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf, Ran-D als afsluiter. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond kaartje halen! :woot:
Tering man wat heb ik zin in dit feest! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
roberttt schreef:
Zoveel mooie namen om af te laten sluiten en dan kiezen ze Ran-d..

Zoveel mooie stages en dan wil je afsluiten bij de Raw HS...


De baas weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ja dat heeft toch met smaak te maken? Ik zou echt niet bij die dikke terror en shit staan...

No offense, maar dan vraag ik me wel af wat je bij Hardshock doet. Persoonlijk vind ik de HS hier nog misplaatster dan bij Dominator, ondanks de an sich sterke line-up. Ik zeg niet dat hij er niet hoeft te zijn, ik vind hem alleen misplaatst, niet passen in het imago van de rest van het festival.

Sluit lekker bij Delta 9 of Sarin Assault af, niks terror, gewoon hevig beuken zoals op dit feest de bedoeling is. Heeft verder niets met smaak te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
roberttt schreef:
Ja dat heeft toch met smaak te maken? Ik zou echt niet bij die dikke terror en shit staan...

No offense, maar dan vraag ik me wel af wat je bij Hardshock doet. Persoonlijk vind ik de HS hier nog misplaatster dan bij Dominator, ondanks de an sich sterke line-up. Ik zeg niet dat hij er niet hoeft te zijn, ik vind hem alleen misplaatst, niet passen in het imago van de rest van het festival.

Sluit lekker bij Delta 9 of Sarin Assault af, niks terror, gewoon hevig beuken zoals op dit feest de bedoeling is. Heeft verder niets met smaak te maken.

Ran-D gaat alsnog harder dan Evil Activities :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Steffnov schreef:
roberttt schreef:
Ja dat heeft toch met smaak te maken? Ik zou echt niet bij die dikke terror en shit staan...

No offense, maar dan vraag ik me wel af wat je bij Hardshock doet. Persoonlijk vind ik de HS hier nog misplaatster dan bij Dominator, ondanks de an sich sterke line-up. Ik zeg niet dat hij er niet hoeft te zijn, ik vind hem alleen misplaatst, niet passen in het imago van de rest van het festival.

Sluit lekker bij Delta 9 of Sarin Assault af, niks terror, gewoon hevig beuken zoals op dit feest de bedoeling is. Heeft verder niets met smaak te maken.

Ran-D gaat alsnog harder dan Evil Activities :lol:

EA is er ook alleen voor de naam gezet, past ook to-taal niet de rest van de line-up. De enige die erbij passen zijn Endymion, T-Junction & Rudeboy, en Nosferatu eventueel al heeft die in het verleden bewezen ook absoluut met de rest van de line-up mee te kunnen qua hardheid.

Mijn verbazing was ook groot toen bekend werd dat EA het anthem mocht maken, wat ook totaal niet bij dit feest past. Of de organisatie hiermee een fout maakt? Zal vanzelf blijken...maar feit blijft dat de vergelijking die je nu met EA maakt (hoe onserieus ook, ik hap wel ;) ) eigenlijk totaal niet opgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, ik denk dat we de rest van het festivalseizoen alleen maar mogen dromen van zo'n waanzinnige hardstyle line-up, kunnen een hoop organisaties nog wat van leren :drool: :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook aanwezig! 2 Kaarten gewonnen bij Dance Wizard :thumbsup:

Ik kom ook voornamelijk voor de Hardstyle, maar zie dit ook als een mooie kans me weer eens wat meer in de Hardcore te gaan verdiepen. Zal zeker een paar uitstapjes gaan maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Chukkels schreef:
Ran-D gaat alsnog harder dan Evil Activities :lol:

EA is er ook alleen voor de naam gezet, past ook to-taal niet de rest van de line-up. De enige die erbij passen zijn Endymion, T-Junction & Rudeboy, en Nosferatu eventueel al heeft die in het verleden bewezen ook absoluut met de rest van de line-up mee te kunnen qua hardheid.

Mijn verbazing was ook groot toen bekend werd dat EA het anthem mocht maken, wat ook totaal niet bij dit feest past. Of de organisatie hiermee een fout maakt? Zal vanzelf blijken...maar feit blijft dat de vergelijking die je nu met EA maakt (hoe onserieus ook, ik hap wel ;) ) eigenlijk totaal niet opgaat.

Hoe weet je nou weer dat dit feest keihard hoort te zijn? is net het eerste jaar :lol:

En Chukkels, verander je ava terug man :P
Edit: nvm, triforces dus? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo moet ik mijn ava terugzetten? Vond deze wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hoezo moet ik mijn ava terugzetten? Vond deze wel leuk ^^

Ik had niet door dat er nieuwe pillies waren! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaar dat Ran-D afsluit want ja ik ga niet bij Noisekick ofzo staan. Kom hier ook voornamelijk voor de Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we dan maar een mini-HT-meeting doen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D kan prima afsluiten hoor, en ik snap prima dat hij afsluit aangezien hij wel de meeste bekendheid heeft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had liever P&D of S&I als afsluiter gezien hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 18:12 
 

Kwil hier heeeeeen...kan alleen niet terugkomen

Wat do?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Hoe weet je nou weer dat dit feest keihard hoort te zijn? is net het eerste jaar :lol:


Gast, jij ziet die line-up toch ook? :lol: als jij Delta 9 op de main zet, ookal is het als afsluiter, ga je écht niet voor een mainstream feestje :lol: en de line-up bevestigt dat behoorlijk. En daar is werkelijk niets mee, baal ook nog steeds erg hard dat ik hier niet bij kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
Hoe weet je nou weer dat dit feest keihard hoort te zijn? is net het eerste jaar :lol:


Gast, jij ziet die line-up toch ook? :lol: als jij Delta 9 op de main zet, ookal is het als afsluiter, ga je écht niet voor een mainstream feestje :lol: en de line-up bevestigt dat behoorlijk. En daar is werkelijk niets mee, baal ook nog steeds erg hard dat ik hier niet bij kan zijn.

Achja, aan de andere kant, de hardcore line-up is idd niet de meest gewoonlijke, maar wel een teringvette! :thumbup:
Dione vs. E-noid in de Industrial, tering man, dat kan haast niet fout gaan! :loving:
Maar Masters of Noise in de Industrial verbaast me wel, dat is toch wel het meest Mainstream van Duitsland! :lol:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten