Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Echt een hele gave line-up bij de hardstyle. Maar wel heel erg ver weg :(

Idd, en voor mij mij dicht bij, dus denk dat ik er wel bij ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

komt hier een meeting of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juupie schreef:
komt hier een meeting of?


Als er genoeg HT volk gaat, zal er ongetwijfeld een meeting komen :P
Maar dat word tegen die tijd meestal pas besproken, als er bijv. een TT is
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

duidelijk. bedankt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SMH schreef:
D-Nemacyst schreef:
Valt op dezelfde dag als een feest waar ik moet filmen/een anthem voor maak.

Dus ik ben wss niet aanwezig. Tenzij de data van dat feest word aangepast

Lekker.... :/
Ik ben aanwezig, moet alleen even kijken of er kameraden meewillen :)


rethink, ik kan wel :P
Feest gaat op die datum niet door :) Dus kan wel hierheen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens kijken of ik hierbij kan zijn, line up van raw is echt vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 13:40 
 
Organisator

Volg ons nu ook op Facebook https://www.facebook.com/Hardshock en Twitter https://twitter.com/#!/HardshockFest voor de laatste updates!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hups!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

zijn er nig early birds tickets? dan ga ik een kaartje kopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
zijn er nig early birds tickets? dan ga ik een kaartje kopen :D


Nee alleen nog discount tickets voor 35 euro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Juupie schreef:
Forbidden Phobia schreef:
zijn er nig early birds tickets? dan ga ik een kaartje kopen :D


Nee alleen nog discount tickets voor 35 euro ;)

toch maar eentje gekocht! dikke helden line-up dus deze staat in me agenda :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nosferatu
Een DJ die houdt van een rauw randje, een DJ die een eigen, unieke sound heeft weten te creëren, een DJ waar Hardshock Festival echt trots op is: Nosferatu! Jaja, deze zeer gerespecteerde Hardcore DJ zal op Hardshock Mainstage een unieke set weggeven welke helemaal past bij het variërende hoofdpodium.

Masters of Noise
In de Industrial Area zal niemand minder dan DJ Masters of Noise toegevoegd worden aan het rijtje. Vooral in Duitsland is Masters of Noise niet meer weg te denken in de Hardcore Scene en is langzamerhand ook in Nederland een gewaardeerde artiest aan het worden.

Dr. Peacock
Wie kent hem niet? De frenchcore-held die ervoor zorgt dat letterlijk alle voetjes van de vloer gaan. Steve a.k.a. Dr. Peacock kan helaas niet elke boeking meer aannemen vanwege gehoorproblemen. Echter kon deze held het niet weerstaan om dit unieke festival over te slaan en zal daarom, speciaal voor de liefhebbers, een unieke frenchcore set weggeven.

Waxweazle
Het nieuws stond nog niet op Facebook of de scene wist het al. Waxweazle a.k.a. DJ Headbanger is gestopt met het produceren van nieuwe tracks, wat een groot verlies is voor de early scene. Gelukkig stopt hij niet met draaien en is hij 100% aanwezig om de OSM Area compleet te maken.

Alpha²
Voor de Hardstyle fans zal niemand minder dan Alpha² het podium betreden in de RAW Definition area. Alpha² is een van Nederlands bekendste Hardstyle acts, welke bekend is over de gehele wereld. Het is dan ook een hele eer om deze act toe te mogen voegen aan de RAW Definition area.



Wel raar dat Masters of Noise op de Industrial staat :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 15:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

100% Insane Bus

Lol deze stage was me helemaal nog niet opgevallen

Daar staan me toch een partij namen :love:

E-Noid
Dione
Petrochemical
Manu Le Malin
Cemon Victa
Mental Wreckage
Fight & Timetwister
Matt Green
Sarin Assault
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Eens kijken of ik wat mensen kan strikken die mij willen vergezellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:30 
 
Organisator

Hardshock Festival – Weersverwachting tot wel 30°C

Hardshock Festival, over 5 weken is het zover, het nieuwste hardcore festival van Nederland! Om iedereen alvast een beetje in de stemming te krijgen hebben we wat leuk nieuws wat we graag met jullie willen delen.

April doet wat ie wil...
Het Instituut van Meteorologie en Wetenschap voorspelt hoge temperaturen in de maand April (bron: Telegraaf). Voor het zuidwesten van Frankrijk bestaat de kans dat het tot zestig procent warmer wordt dan normaal. In de Benelux zouden de temperaturen 55% hoger liggen. Dat betekent dat er reële kansen zijn dat het kwik in april de 30°C bereikt. En welk festival begint dit jaar met de officiële kick-off van het hardcore festival seizoen? Juist! Hardshock Festival, 14 april aan de Wijthmenerplas in Zwolle.

Anthem Hardshock Festival geremixt door niemand minder dan DJ Tieum
Wellicht zullen sommige van jullie het al in de wandelgangen gehoord hebben. Het officiële anthem, wat door Evil Activities is geproduceerd, is ook door niemand minder dan DJ Tieum in een harder vaasjes gegoten. Eind maart zal de officiële release zijn. Uiteraard houden wij jou als liefhebber op de hoogte van deze ontwikkelingen.

Promo Mix T-Junction & Rudeboy en System 3 (IT)
Hardshock Festival heeft een aantal artiesten gevraagd om een exclusieve promo mix te maken voor Hardshock Festival. De eerste zijn vanaf heden te beluisteren. Vanaf nu zullen er elke week nieuwe promo mixen online gezet worden op Hardshock Youtube Kanaal, houdt dus Youtube, Partyflock en onze social media kanalen goed in de gaten!

Line-up & Stages
Voor iedereen die de complete line-up nog niet heeft gezien of voor degene die er maar geen genoeg van kunnen krijgen, check hem hieronder!

Hardshock Mainstage - Hardcore
Delta 9 (USA) – Endymion (NL) - Evil Activities (NL) - Insane DJ Mafia (FR) - Miss Jay (NL) – Nosferatu (NL) - Partyraiser (NL) vs. Tieum (FR) (2Hours!) – Radium (FR) - Rudeboy - T-Junction – Unexist (IT) - Your-On - LIVE: Dano vs. System 3 (IT) - Hosted by MC: Ruffian (NL)

100% Insane Bus - Industrial
LIVE: Sarin Assault (FR) - Cemon Victa (NL) - Cortex (FR) – Dione (NL) vs. E-Noid (NL) – Fight (FR) - Hasty Boy (FR) - Manu Le Malin (FR)- Masters of Noise (GE) - Matt Green (UK) - Mental Wreckage (NL) – Petrochemical (NO) - Ruffneck (NL)- sinaK-E (NL) - Stocker (GE) - The Relic (NL)- LIVE: TimeTwister (FR) – Hosted by MC: Fight (FR)

Dark Forest Frechcore/Terror
LIVE: Shadowcore (SW) - Anal Core (NL) - Crazy-2nr (UK) – LIVE: Komprex (IT) - Dr. Peacock (NL) - Fight (FR) – Noizefucker (NL) - Rictus Sempra (POR) – Smurf (UK) – SRB (NL) – Stinger (NL) - LIVE: Junkie Kut (UK) - LIVE: Lord Nazgul (ALB) - LIVE: Noisekick (NL)

Oldschool Madness Early Rave
Brunoxide (NL) - Buzz Fuzz (NL) - Chosen Few (NL) - Dano (NL) - Gizmo (NL) - Laurent Hô (FR) - Leviathan (NL) - Rheeza (NL) - Tellurian (NL) - The Guardian (NL) - The Philosopher (NL) - Vecino (NL) - Vinyl Junk (NL) – Waxweazle (NL) - MC: Syco (NL)

Raw DefinitionRAW Hardstyle
Alpha² (NL) - Adaro (NL) - B-Front (NL) - Chain Reaction (NL) - Deetox (NL) - E-Force (NL) - Prefix & Density (NL) - Radical Redemption (NL) - Ran-D (NL) - Solutio & The I's (NL) - The R3belz (IT) - Titan (NL) – hosted by MC: Renegade (NL)

Tickets
Heb jij nog geen ticket voor Hardshock Festival? Koop dan nu je discountticket voor €35,00 via http://www.hardshockfestival.nl, http://www.highenergyevents.nl of bij een Free Record Shop bij jou in de buurt. Discount tickets van € 35,00 zijn nog tot 07 april te koop. Daarna gaan de Regular Tickets in de verkoop voor €42,50 en aan de deur betaal je €50,00 per ticket.

Busvervoer
Vanuit heel Nederland rijden bussen naar Hardshock Festival, check voor meer info http://www.eventtravel.nl. Staat jouw opstapplaats er niet bij, dan kun je deze speciaal aanvragen. Ook rijden er bussen tussen NS Zwolle en het Festival terrein.

Parkeer- en pendelbustickets Hardshock Festival
Bestel nu snel en gemakkelijk via OnlineTicket.nl je parkeer- of pendelbusticket voor Hardshock Festival. In de voorverkoop bespaar je tot wel € 3,00 op je pendelbusticket! Bovendien biedt OnlineTicket.nl je de meest actuele verkeersinformatie. Zo ga je voorbereid op stap!

Voor de laatste updates check http://www.hardshockfestival.nl , Facebook: http://www.facebook.com/hardshock en Twitter: http://www.twitter.com/HardshockFest . Vergeet het festival ook niet in Partyflock Agenda te zetten!

Event: Hardshock Festival
Tijd: 12:00 - 00:00
Adres: Zalné Weg – Zwolle
Leeftijd: 16+
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:36 
 

Wanneer timetable?

partyraiser VS Tieum klinkt fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opeens weer een optie nu blijkt dat mijn tentamens er wel heel mooi omheen vallen. Maar dan moet ik wel regelen met werk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 15:23 
 

Steffnov schreef:
Opeens weer een optie nu blijkt dat mijn tentamens er wel heel mooi omheen vallen. Maar dan moet ik wel regelen met werk...

Doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb al vrij gevraagd, nu nog kaartje halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff had die TC actie willen winnen :(

Zou hier graag heen en misschien wordt 't m ook nog wel. Maar vind 't wel wat duur (om voornamelijk voor de hardcore artiesten te betalen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:41 
 

Rik schreef:
Pffff had die TC actie willen winnen :(

Zou hier graag heen en misschien wordt 't m ook nog wel. Maar vind 't wel wat duur (om voornamelijk voor de hardcore artiesten te betalen).


Wat wil je dan? 35 euro is niets voor deze line up hoor

De hardstyle is ook dik in orde? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Rik schreef:
Pffff had die TC actie willen winnen :(

Zou hier graag heen en misschien wordt 't m ook nog wel. Maar vind 't wel wat duur (om voornamelijk voor de hardcore artiesten te betalen).


Wat wil je dan? 35 euro is niets voor deze line up hoor

De hardstyle is ook dik in orde? :/

Ik zeg ook niet dat het duur is? Ik zeg ook niet dat de Hardstyle niet in orde is?

Wat ik bedoel is dat ik voor een kleiner feest met alleen deze Hardstyle artiesten veel minder zou hoeven te betalen. Nu ga ik verder kijken naar andere opties :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:10 
 

Rik schreef:
kaboem schreef:
Rik schreef:
Pffff had die TC actie willen winnen :(

Zou hier graag heen en misschien wordt 't m ook nog wel. Maar vind 't wel wat duur (om voornamelijk voor de hardcore artiesten te betalen).


Wat wil je dan? 35 euro is niets voor deze line up hoor

De hardstyle is ook dik in orde? :/

Ik zeg ook niet dat het duur is? Ik zeg ook niet dat de Hardstyle niet in orde is?

Wat ik bedoel is dat ik voor een kleiner feest met alleen deze Hardstyle artiesten veel minder zou hoeven te betalen. Nu ga ik verder kijken naar andere opties :P


Ow er staat volgens mij toch echt "vind 't wel wat duur" maar je moet niet vergeten dat het nou eenmaal een festival is en dat je waarschijnlijk voor deze zelfde line up ergens anders net zoveel betaald voor een groot festival:P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vind NERGENS, maar dan ook NERGENS een line-up met deze hardstyle artiesten op een festival voor deze prijs. Indoor, ja. Maar festival, nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben inmiddels op mezelf gaan wonen.
Laat dit feest en de eerste dikke after maar komen :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten