Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Je vind NERGENS, maar dan ook NERGENS een line-up met deze hardstyle artiesten op een festival voor deze prijs. Indoor, ja. Maar festival, nee.

Qontinent? Hysteria misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Chukkels schreef:
Je vind NERGENS, maar dan ook NERGENS een line-up met deze hardstyle artiesten op een festival voor deze prijs. Indoor, ja. Maar festival, nee.

Qontinent? Hysteria misschien?

Dan ben je meer geld kwijt dan voor dit festival, icm vervoer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor dit geld heb je dan misschien wel een ander festival maar ik denk niet dat je zo'n line up als die van Hardshock ergens anders gaat vinden. Daarnaast wordt het waarschijnlijk prachtig weer en het is voor bijna iedereen ongeveer een uur rijden.

Laat die time table maar komen trouwens, al denk ik niet dat het plannen wat wordt hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:05 
 

Juupie schreef:
Voor dit geld heb je dan misschien wel een ander festival maar ik denk niet dat je zo'n line up als die van Hardshock ergens anders gaat vinden. Daarnaast wordt het waarschijnlijk prachtig weer en het is voor bijna iedereen ongeveer een uur rijden.

Laat die time table maar komen trouwens, al denk ik niet dat het plannen wat wordt hier :P



100% insane all day :-p Als het aan mij ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij vooral Raw Definition en Main maar ga ook zeker even in de Insane buss kijken bij Dione ofzo.
Daarnaast nog f een frenchcore setje meepakken, dr. peacock oid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:16 
 

Juupie schreef:
Voor mij vooral Raw Definition en Main maar ga ook zeker even in de Insane buss kijken bij Dione ofzo.
Daarnaast nog f een frenchcore setje meepakken, dr. peacock oid :)


Waarschijnlijk wil de rest ook ff rondwandelen

Mental wreckage raad ik je wel aan om te gaan bekijken op de 100% insane, hij is echt een eindbaas:P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Ik ben inmiddels op mezelf gaan wonen.
Laat dit feest en de eerste dikke after maar komen :love:


After? Bij jou :P ? Is dat bij deze bevestigd :loving: :love: :drool: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Juupie schreef:
Voor mij vooral Raw Definition en Main maar ga ook zeker even in de Insane buss kijken bij Dione ofzo.
Daarnaast nog f een frenchcore setje meepakken, dr. peacock oid :)


Waarschijnlijk wil de rest ook ff rondwandelen

Mental wreckage raad ik je wel aan om te gaan bekijken op de 100% insane, hij is echt een eindbaas:P.


als die niet onder iets anders valt wat ik niet wil missen zal ik wel even langshobbelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het mooie weer is er al mensen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 00:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet ik heen :worship: Lekker dichtbij, keertje niet een uur/twee uur aant rijden . En die line up + prijs daarvoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:36 
 
Hardtraxx Elite

Heb mijn kaartje inmiddels gehaald.. heerlijke line-up voor dat geld!
Ik heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

week erna is loudness. alleen als ik een kaartje win ben ik erbij. dat is dan weer de schooier in mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:22 
 

delange schreef:
week erna is loudness. alleen als ik een kaartje win ben ik erbij. dat is dan weer de schooier in mij xd


Pak liever een festival dan loudness :D, vooral met deze line up !


Wie is er allemaal aanwezig hier dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg hier ook steeds meer zin in! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig, mede mogelijk gemaakt door Pieter :loving: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partycrashing in Zwolle dus, 14 april word weer ernstig :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:45 
 

Ik ga denk ik toch niet :( Geen vervoer of wat dan ook verdomme :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 07:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pak je het ov toch? Of woon je ergens aan de grens ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 08:31 
 

woon nog iets verder oosten dan enschede :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
iSenSe` schreef:
Ik ben inmiddels op mezelf gaan wonen.
Laat dit feest en de eerste dikke after maar komen :love:


After? Bij jou :P ? Is dat bij deze bevestigd :loving: :love: :drool: ?


ach ja joh, kom langs xD
Woon maar een klein uurtje vanaf Zwolle ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 10:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als ik een kaartje win ga ik :p
Anders word alles me te duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Als ik een kaartje win ga ik :p
Anders word alles me te duur

Waarmee, ik wil ook winnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb een dure vakantie dus het word tot 8 aug waarschijnlijk maar een festival en wat kleine feestjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat er nog een meeting komen?
Bij raw ben ik in ieder geval de hele dag aanwezig. :thumbsup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten