Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
D-Nemacyst schreef:
20 minuten trein. Optie

idd 15 voor mij, ik ben wel benieuwt naar de line-up B-Front en Ran-D zijn iig al een goed begin :P ik hoop niet dat het alleen maar raw-artiesten zijn.

9 minuten voor mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik wacht alleen maar af op de hardcore line-up. De raw hardstyle is mij wel best. Naam zegt genoeg.

Ik ben vooral benieuwd naar de industrial hardcore stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:16 
 
Hardtraxxer

als mn bankrekening het toelaat ben ik zeker van de partij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:25 
 
Hardtraxxer

Dit gaat 'm voor mij denk ik niet worden... Kut al die festivals.. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd ff wachten op de hardcore line-up zwolle is wel lekker dichtbij! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
idd ff wachten op de hardcore line-up zwolle is wel lekker dichtbij! :thumbup:

Komen Sjors! Is er eindelijk eens een 16+ festival, zou je niet gaan. Dat kan niet hé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
idd ff wachten op de hardcore line-up zwolle is wel lekker dichtbij! :thumbup:

Komen Sjors! Is er eindelijk eens een 16+ festival, zou je niet gaan. Dat kan niet hé!

Alsof ik geen 18+ festivals ga pakken :P
Voor Dominator maak ik wel een nep ID vriend :lol:
Maar ik ga denk ik wel ;)
Als ik niemand mee krijg meet ik wel wat HTers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie dit. Line-up afwachten. Op zich niet te ver weg natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up
B-Front
Delta 9
Endymion
Evil Activities
Fight
Komprex
Laurent Hô
Radium
Ran-D
Tieum
Unexist

Dit staat op PF
Zal hem wel niet helemaal zijn, beetje weinig voor 5 zalen, maar denk dat ik wel gewoon ga! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem als zeker in de agenda van PF gezet ivm winactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit, leuk gepresenteerd. Denk wel aanwezig! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Line-up
B-Front
Delta 9
Endymion
Evil Activities
Fight
Komprex
Laurent Hô
Radium
Ran-D
Tieum
Unexist

Dit staat op PF
Zal hem wel niet helemaal zijn, beetje weinig voor 5 zalen, maar denk dat ik wel gewoon ga! :P


Hiervoor ga ik al wel. Ran-D & Befrond zijn mooi megenomen. EA en Endymion laat ik mooi links liggen, en voor de rest ben ik niet van de frenchcore en heb ik Komprex nooit wat aan gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delta 9 & Tieum :drool:

Word steeds waarschijnlijk op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Zal hem wel niet helemaal zijn, beetje weinig voor 5 zalen, maar denk dat ik wel gewoon ga! :P

Als je nou een beetje leest ;) De line-up wordt per area bekend gemaakt van 30 januari tot 2 weken daarna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
hardcoresjors schreef:
Zal hem wel niet helemaal zijn, beetje weinig voor 5 zalen, maar denk dat ik wel gewoon ga! :P

Als je nou een beetje leest ;) De line-up wordt per area bekend gemaakt van 30 januari tot 2 weken daarna.

Sorry man dat kon ik er niet uit halen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er nice uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oeoeoeh, 15 minuten fietsen en ik ben er al! Even kijken als dit hem wel gaat worden, want met de plannen die we nu al hebben wordt het een dure zomer :innocent: :innocent: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:45 
 
Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
dawasiknie schreef:
hardcoresjors schreef:
Zal hem wel niet helemaal zijn, beetje weinig voor 5 zalen, maar denk dat ik wel gewoon ga! :P

Als je nou een beetje leest ;) De line-up wordt per area bekend gemaakt van 30 januari tot 2 weken daarna.

Sorry man dat kon ik er niet uit halen! ;)


en dat er in die mail stond, met meer dan 75 internationale artiesten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil ook! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 07:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up MAINSTAGE:

Unexist
Radium
Endymion
(live): Dano vs System 3
Ruffneck
Tieum vs Partyraiser (2 hours battle)
Evil Activities
T-junction & Rudeboy
Insane DJ Mafia
Your-On vs Miss Jay
Delta 9
Hosted by: MC Ruffian

Zooooooooooooooooooo hé! Dit wordt vet! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 08:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tieum vs Partyraiser (2 hours battle)

Hier moet ik bij zijn! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best leuk! Iig niet zo standaard als 95% van alle andere festivals. Lekker van alles wat... Het enige nadeel daarvan is dat ik simpelweg niet alles zo heel leuk vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Best leuk! Iig niet zo standaard als 95% van alle andere festivals. Lekker van alles wat... Het enige nadeel daarvan is dat ik simpelweg niet alles zo heel leuk vind :P

Daarom zijn er nog andere stages ;)

En bekijk het aan de andere kant. Op de afterparty in de HMH wordt sowieso slechter gedraaid dan hier, dus valt het allemaal reuze mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar nu mis ik wel een beetje de leuke mainstream-mensjes :( De andere stages zijn early, frenchcore, industrial en raw-hardstyle. Dan hoop ik maar dat de industrial een leuke line-up heeft!

En after in de HMH :P achjaaa waarom ook niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:10 
 
Hardtraxxer

Dit wordt 'm definitief niet, ga lekker naar de HMH. 't Kost me weer een vrije dag op 't werk als ik hierheen ga, kan het geld hard gebruiken :) jammer, dat wel.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten