Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:16 
 
Hardtraxxer

https://partyflock.nl/party/214813:Hard ... tival.html

Genres
darkcore, early hardcore, early rave, frenchcore, hardcore, industrial hardcore, raw hardstyle, speedcore

Minimumleeftijd
16

Tijd : 12:00 tot 00:00 (12 uurtjes)

Line up :

Line-up
1Hardshock Mainstage (hardcore)
Dano
Delta 9
Endymion
Evil Activities
Insane Dj Mafia
Miss Jay
Nosferatu
Partyraiser
Radium
Rudeboy
T-junction
Tieum
Unexist
Your-On
Live: System 3
MC: Ruffian

2: 100% Insane Bus
Cemon Victa
Cortex
Dione
E-Noid
Fight
Hasty Boy
Manu Le Malin
Masters of Noise
Matt Green
Mental Wreckage
Petrochemical
Ruffneck
sinaK-E
Stocker
The Relic
Live: Sarin Assault
Live: TimeTwister

3:Dark Forest
Anal Core
Crazy-2nr
Dr. Peacock
Fight
Noizefucker
Rictus Sempra
Smurf
SRB
Stinger
Live: Junkie Kut
Live: Komprex
Live: Lord Nazgul
Live: Noisekick
Live: Shadowcore

4: OSM
Brunoxide
Buzz Fuzz
Chosen Few
Dano
Gizmo
Laurent Hô
Leviathan
Miss Zelda
Rheeza
Tellurian
The Guardian
The Philosopher
Vecino
Vinyl Junk
Waxweazle
MC: Syco

5: Raw Defenition
Adaro
Alpha²
B-Front
Chain Reaction
Deetox
E-Force
Prefix & Density
Radical Redemption
Ran-D
Solutio
The I's
The R3belz
Titan
MC: Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FUCK YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb het kaartje nog van de vorige editie. Totally aanwezig op dit feest. Hopen dat het nu niet afgelast wordt. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

20 minuten trein. Optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

miss dat ik hier wel heen ga is mooi dicht bij :) en moet datum niet 14-4-2012 zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck yeah! Dominator 2.0! :yay:

Citaat:
High Energy Events gaat op 14 april 2012 keihard geschiedenis schrijven. De Wijthmenerplas te Zwolle kan zich gaan voorbereiden op het geplande geweld van Hardshock Festival, waar het in vijf area’s compleet los zal gaan.

Hardshock
Hardshock is de Mainstage van Hardshock festival. Mainstream met een vlijmscherpe rand. Bereid je voor op een vette stage en loepzuiver keihard geluid zoals je van High Energy Events gewend bent.

Oldschool Madness
De Oldschool Madness area staat garant voor alles wat Early-Hardcore heet. Voor alle gabbers een unieke kans om terug te gaan naar de “goeie ouwe tijd” , de tijd waarin de Air-Max door al het gestamp en gehak niet aan te slepen waren.

RAW Definition
RAW Definition is het nieuwe Raw Hardstyle concept van High Energy Events. De grootste namen uit de Raw Hardstyle scene zullen er hier voor zorgen dat de trommelvliezen uit je oren klappen.

Dark Forest
In het bos van de Wijthmenerplas vind je de donkerste en meest rauwe hardcore. Bereid je voor op een 12 uur lange achtbaan van Frenchcore, Darkcore, Industrial, Terror en Speedcore.

De volledige line-up zal medio februari bekend gemaakt worden. Check www.hardshockfestival.nl en volg ons op Twitter (#hienergyevents) en Facebook (tag: Organisatiehee).

Mystery Area
High Energy Events belooft jullie in deze area alles wat je niet verwacht…….. Wait and see!

Early Bird Tickets
Voor de eerste 500 diehard High Energy Fans kosten de Early Bird Tickets € 27,50. De early bird actie start op zaterdag 28 januari 2012.

Wanneer deze 500 kaarten uitverkocht zijn gaan de discount tickets tot 7 april weg voor € 35,00. Vanaf 7 april gaat een ticket € 42,50 kosten en aan de deur betaal je € 50,00 voor een entreeticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 18:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik dan kan ga ik er heen :love:

edit: Ik kan niet :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar is een earlybird kaartje scoren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat doe ik misschien ook wel, fijne treinverbinding enzo, dus is zeker een optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Als ik dan kan ga ik er heen :love:

edit: Ik kan niet :thumbdown:

Waarom niet? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 18:50 
 
Hardtraxxer

Wie weet!? RAW stage ben ik wel voor in en als er nog wat bekenden mee willen kan het zomaar een top feestje worden ^^ Beloofd veel goeds als ik dat zo lees & het is mooi dicht bij huis. Hopelijk mag het weertje ook een beetje meezitten op 14 april want dan wordt het helemaal TOP...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ben erg benieuwd naar de line up. weet niet of ik plannen heb en dan aanwezig ben, zal is kijken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele goeie mogelijkheid, ga denk ik ook voor een early bird
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit! En lekker dichtbij huis! Hopen op een fijne line-up:) Maar sowieso wel aanwezig denk ik! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als nelis heengaathoop ik dat G1LL ook meegaat :P

Kijken of ik hier heen kan met Stefan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Als nelis heengaathoop ik dat G1LL ook meegaat :P

Kijken of ik hier heen kan met Stefan.


Ik denk dat ik hier wel bij ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is mainstage dus gewoon hardcore? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 11:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als de lijn omhoog goed is ben ik zowiezo aanwezig met stefan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 13:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Godver duurt nog lang tot de lijn omhoog. Ik ga wel voor de vroege vogel tickets denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 11:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardshock Festival · Hét nieuwe hardcore-festival van Nederland

Feest: Hardshock Festival 5
Organisatie: High Energy Events
Locatie: Wijthmenerplas
Datum: 14 april 2012
Stad: Zwolle

Nederland krijgt een nieuw hardcore-festival wat plaats gaat vinden op één van de mooiste recreatieplassen van Nederland. De Wijthmenerplas behoeft geen introductie meer, deze locatie heeft zich inmiddels ruimschoots bewezen als perfect festivalterrein. Naast Fusion of Dance Festival gaat nu dus ook Hardshock Festival hier van zich laten horen en geschiedenis schrijven!



Op 14 april 2012 zal tijdens het Hardshock Festival gekozen worden voor de ruige en rauwe hardere stijlen. Verdeeld over vijf area's richt Hardshock Festival zich op de echte liefhebbers van de hardere stijlen, met alleen de spreekwoordelijke 'neusjes van de zalm'. De fanatiekelingen zullen op hun wenken worden bediend met hardcore, industrial, frenchcore/terror, early rave en raw hardstyle in een outdoor spektakel wat maar liefst twaalf uur lang zal gaan duren.

Hardshock Festival zal vanaf maandag 30 januari per stage de line-up bekent gaan maken. Zie hieronder wanneer jouw favoriete area met internationale artiesten bekend gemaakt wordt.

Maandag 30 januari: Hardshock Mainstage – Hardcore
Donderdag 02 februari: 100% Insane Bus: Industrial
Maandag 06 februari: Dark Forest: Frenchcore/Terror
Donderdag 09 februari: O.S.M.: Early Rave
Maandag 13 februari: RAWdefinition: Raw Hardstyle

Met deze muziekstijlen, meer dan 75 internationale artiesten en een gruwelijk vet festivalterrein en niet te vergeten het brute geluid, is Hardshock zeker een festival wat je absoluut niet mag missen! Zet daarom alvast in je agenda: Hardshock Festival - Zaterdag 14 april 2012, Wijthmenerplas Zwolle.

Om je een kleine impressie te geven voor wat er komen gaat, heeft de organisatie besloten wat namen vrij te geven:

Delta 9
Evil Activities *Special Act*
Radium
Komprex
Endymion
Tieum
Unexist
B-Front
Laurent Hô
Ran-D
Fight

Early bird tickets
Voor de eerste 500 diehard hardcore fans kosten de Early bird tickets slechts €27,50. De Early Bird actie start op zaterdag 28 januari 2012 om 13:00. Wanneer deze 500 kaarten uitverkocht zijn, zal de reguliere verkoop van start gaan. Speciale (extra) discounttickets zijn tot 7 april te koop voor slechts € 35,00, via www.hardshockfestival.nl, Ticketscript en alle Free Record Shops. Zorg dus dat je op tijd bent met het kopen van je (goedkopere) tickets om teleurstelling te voorkomen want op=op!

Busvervoer
Vanuit heel Nederland rijden bussen naar Hardshock Festival, check voor meer info www.eventtravel.nl. Staat jou opstapplaats er niet bij, dan kun je deze speciaal aanvragen. Ook rijden er bussen tussen NS Zwolle en het Festival terrein.

Voor de laatste updates check www.hardshockfestival.nl, Facebook en Twitter.

Prijs Early Bird: € 27,50 (500 beschikbaar)
Discount prijs: € 35,00 (tot 7 april)
Reguliere prijs: € 42,50 (vanaf 7 april)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Unexist, Tieum en B-Front :cool: Hoop dat er op de main niet teveel Evil Activities-achtige mensen komen. Ben wel aanwezig denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Unexist, Tieum en B-Front :cool: Hoop dat er op de main niet teveel Evil Activities-achtige mensen komen. Ben wel aanwezig denk ik!

Gewoon komen! Een van de vetste festivallocaties van Nederland. Mag je niet missen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

After bij jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
20 minuten trein. Optie

idd 15 voor mij, ik ben wel benieuwt naar de line-up B-Front en Ran-D zijn iig al een goed begin :P ik hoop niet dat het alleen maar raw-artiesten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
D-Nemacyst schreef:
20 minuten trein. Optie

idd 15 voor mij, ik ben wel benieuwt naar de line-up B-Front en Ran-D zijn iig al een goed begin :P ik hoop niet dat het alleen maar raw-artiesten zijn.

Not sure if... :lol:
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten