Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Line-up MAINSTAGE:

Unexist
Radium
Endymion
(live): Dano vs System 3
Ruffneck
Tieum vs Partyraiser (2 hours battle)
Evil Activities
T-junction & Rudeboy
Insane DJ Mafia
Your-On vs Miss Jay
Delta 9
Hosted by: MC Ruffian

Zooooooooooooooooooo hé! Dit wordt vet! :woot:


Kon erger. Als Dano & System 3 een beetje klassiekers gaan draaien van D-Boy Black word het zowiezo vet.
Endymion, EA en T-Junction & Rudeboy sla ik over.
Radium Interesseert me niet.
Delta 9, Tieum vs Partyraiser en Unexist zijn zekerheidjes.
Ruffneck wil ik ook wel heen, ben benieuwd wat voor enzyme spul hij allemaal kan laten horen.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 11:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ligt nog aan de industrial en/of raw hardstyle stage of ik ga.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Ligt aan de raw hardstyle stage of ik ga.

:thumbup:
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hier bijna zeker heen, lijkt me echt een dik feest! :P
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 10:48 
 
Organisator

Hardshock Festival presenteert: De 100% Insane Bus – Industrial Line-up


In de 100% Insane Bus Area gaat Hardshock bewijzen hoe lomp hard het Industrial - gas erop gaat. Hardshock zoekt de creatieve randen van de Industrial Hardcore op. Verschillende Internationale chauffeurs gaan keihard gas geven vanuit de 100% insane Bus. Hardshock heeft nadrukkelijk aan alle chauffeurs gevraagd om volledig uit de bocht te vliegen!!!

In samenwerking met Insane Bookings wordt dit Internationale chauffeursteam samengesteld. De line-up richt zich op alles wat Industrial Hardcore is én in de toekomst zal zijn!

Line-up
Manu Le Malin’s performances zijn altijd zeldzaam en uniek. Deze kunnen zeker niet gemist worden. Zijn set is een perfecte mix van donkere en industriële elementen. Eigenlijk niet in een hokje te plaatsen, sleurt hij je naar Industrial en verder!

Dione vs. E-Noid: We hebben deze Nederlandse legende gevraagd om tegen zichzelf te battelen. Hij zal zijn eigen legendarische oudere releases onder vuur nemen met zijn nieuwste aankomende industrial releases.

Matt Green: Deze geniale Engelse hardcoreproducer geeft een live act van zijn eigen producties. Hij is de eigenaar van het bekende label ‘’Corrupt’’ en hij heeft ook geproduceerd voor het label Third Movement (door DJ Promo en vele anderen). Bereid je voor op dit grote spektakel.

Sarin Assault: Hardshock is trots op de komst van Sarin Assault. Eén van de Godfathers van de Industrial Hardcore die zijn tracks uitbracht op onder andere Dead Enk Records en Epileptik. Verwacht bij de set van Sarin Assault vette futuristische industrial-tracks!

Hardshock richt zich zowel op opkomend talent als op de kwalitatief goede gevestigde namen. De volledige line-up van Industrial Drivers:

Sarin Assault (FR)
Fight (FR)
Manu le Malin (FR)
Dione (NL) vs. E-Noid (NL)
LIVE: Timetwister (FR)
Stocker (DE)
Cemon Victa (NL)
Cor-Tex (FR) vs. Hasty Boy (FR)
Petrochemical (NO)
Ruffneck ( NL )
SinaK-E (NL)
LIVE: Matt Green (UK)
Mental Wreckage (NL) vs. The Relic (NL)
Hosted by Fight (FR)

Op maandag 30 januari is de line-up release gestart. Sindsdien wordt er twee keer per week een area en een line-up bekend gemaakt. Is jouw favoriete area nog niet bekendgemaakt? Check hieronder dan wanneer je deze kunt verwachten:

Maandag 06 februari : Dark Forest (Frenchcore/Terror)
Donderdag 09 februari : O.S.M. (Early Rave)
Maandag 13 februari : RAW Definition (RAW Hardstyle)


Busvervoer
Er worden vanuit heel Nederland busreizen naar Hardshock Festival georganiseerd. Check voor meer informatie http://www.eventtravel.nl. Mocht jouw opstapplaats er niet tussen staan, vraag deze dan aan. Naast Event Travel rijden er ook bussen tussen NS Zwolle en het festivalterrein. Meer info over pendelbussen http://www.onlineticket.nl

Tickets
Heb jij nog geen ticket voor Hardshock Festival? Koop dan nu je discountticket voor €35,00 via http://www.hardshockfestival.nl, http://www.highenergyevents.nl of bij een Free Record Shop bij jou in de buurt. Discount tickets van € 35,00 zijn nog tot 7 april te koop. Daarna gaan de Regular Tickets in de verkoop voor €42,50 en aan de deur betaal je €50,00 per ticket.
Voor de laatste updates over Hardshock Festival check je http://www.hardshockfestival.nl, Facebook: http://www.facebook.com/hardshock en Twitter: http://www.twitter.com/HardshockFest

High Energy Events
We always push harder!
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

High Energy Events schreef:
Dione vs. E-Noid: We hebben deze Nederlandse legende gevraagd om tegen zichzelf te battelen. Hij zal zijn eigen legendarische oudere releases onder vuur nemen met zijn nieuwste aankomende industrial releases.

:drool:
Krijg hier echt zin in!
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mental Wreckage (NL) vs. The Relic (NL)
Ook zeker een vermelding waard imo. Mooie line-up, kans is opeens stuk groter dat ik kom :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar alle namen op de Raw hardstyle stage
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Benieuwd naar alle namen op de Raw hardstyle stage

Raw hardstyle is vet, maar ik kom hier toch echt voor de hardcore! Damn, dat ziet er goed uit! :woot:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het maar een weinig boeiende line-up tot nu toe. Meeste doet me vrij weinig...
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe zou dit mijn "to visit" lijst zijn:
- Unexist
- Tieum vs Partyraiser
- Delta 9
- Manu Le Malin
- Dione vs E-Noid
- Sarin Assault
- Petrochemical
- Mental Wreckage vs The Relic.

Verder benieuwd naar Matt Green, hoor ik dikke dingen over. Zeer grote optie begint dit te worden. Weer eens wat anders. Goed bezig HEE :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jolle schreef:
Benieuwd naar alle namen op de Raw hardstyle stage

Raw hardstyle is vet, maar ik kom hier toch echt voor de hardcore! Damn, dat ziet er goed uit! :woot:

:yay:
Goedzo chuckiee
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jolle schreef:
Benieuwd naar alle namen op de Raw hardstyle stage

Raw hardstyle is vet, maar ik kom hier toch echt voor de hardcore! Damn, dat ziet er goed uit! :woot:


Ik vind eigeniljk alleen mainstream Hardcore vet, en dan nog kani k er niet heel veel naar luisteren. En deze lineup is niet echt mainstream dus ik wacht to de Raw Hardstyle :P
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Chukkels schreef:
Jolle schreef:
Benieuwd naar alle namen op de Raw hardstyle stage

Raw hardstyle is vet, maar ik kom hier toch echt voor de hardcore! Damn, dat ziet er goed uit! :woot:


Ik vind eigeniljk alleen mainstream Hardcore vet, en dan nog kani k er niet heel veel naar luisteren. En deze lineup is niet echt mainstream dus ik wacht to de Raw Hardstyle :P

Endymion & EA zijn ernstig mainstream hoor :P
En T-Junction & Rudeboy ook wel :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dan nog als de raw Hardstyle een christelijke lineup heeft, ben ik daar liever te vinden dan bij EA (Zo mainstream hoeft het nou ook weer niet XD)

Hopen dat Solutio & The I's er staan :woot:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Maandag 13 februari : RAW Definition (RAW Hardstyle)

Ala Hard Definition wat óók met Theracords is? ^^
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Maar dan nog als de raw Hardstyle een christelijke lineup heeft, ben ik daar liever te vinden dan bij EA (Zo mainstream hoeft het nou ook weer niet XD)

Hopen dat Solutio & The I's er staan :woot:

Zal vast wel een normale hardstyle line up zijn hoor :P
Misschien zal ik daar ook wel af en toe een kijkje nemen om een ff wat HTers te meeten ofzo :P
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Jolle schreef:
Maar dan nog als de raw Hardstyle een christelijke lineup heeft, ben ik daar liever te vinden dan bij EA (Zo mainstream hoeft het nou ook weer niet XD)

Hopen dat Solutio & The I's er staan :woot:

Zal vast wel een normale hardstyle line up zijn hoor :P
Misschien zal ik daar ook wel af en toe een kijkje nemen om een ff wat HTers te meeten ofzo :P

Het is een hardcore festival, laten zij zich maar aanpassen voor een keertje ;)
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
Jolle schreef:
Maar dan nog als de raw Hardstyle een christelijke lineup heeft, ben ik daar liever te vinden dan bij EA (Zo mainstream hoeft het nou ook weer niet XD)

Hopen dat Solutio & The I's er staan :woot:

Zal vast wel een normale hardstyle line up zijn hoor :P
Misschien zal ik daar ook wel af en toe een kijkje nemen om een ff wat HTers te meeten ofzo :P

Het is een hardcore festival, laten zij zich maar aanpassen voor een keertje ;)

Dat vind ik ook best haha, maar ik vermaak me daar prima maakt niet uit met wie :lol:
Het is alleen wel grappig om sommig volk is ff in het echt te zien
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut, daar gaat mijn feest... Valt midden in mijn tentamenweek... Geweldig >.<
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kut, daar gaat mijn feest... Valt midden in mijn tentamenweek... Geweldig >.<


Zelfde geldt voor mij :cry:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Steffnov schreef:
Kut, daar gaat mijn feest... Valt midden in mijn tentamenweek... Geweldig >.<


Zelfde geldt voor mij :cry:

Recent onderzoek heeft uitgewezen dat men beter presteert op tentamens nadat men een vet feest of festival heeft bezocht. ;)
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
mrazura schreef:
Steffnov schreef:
Kut, daar gaat mijn feest... Valt midden in mijn tentamenweek... Geweldig >.<


Zelfde geldt voor mij :cry:

Recent onderzoek heeft uitgewezen dat men beter presteert op tentamens nadat men een vet feest of festival heeft bezocht. ;)


heb de maandag erna een tentamen voor gym :(
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga echt geen rekening houden met tentamen/examens :lol:
Die komen toch wel goed, en dit feest ga ik niet laten schieten :thumbup:
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 12:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Valt op dezelfde dag als een feest waar ik moet filmen/een anthem voor maak.

Dus ik ben wss niet aanwezig. Tenzij de data van dat feest word aangepast
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten