Woeeeeh vet feest

Kwart over 12 binnen ofzo (ze vroegen niet eens id-kaart bij de gastenlijst

).
Gelijk naar Deetox gegaan en binnen komen met
Appelflap a State of Mind. Dat beloofde wat en dat werd zeker waar gemaakt. Wát een ontiegelijk dikke set (Goddamn, Therafied, Tresspassing, Enviroment (Delete Remix) en Syndrome

) Wist toen eigenlijk al dat we de set van de dag gehoord hadden.
Prefix & Density daarna deden iig nog heel erg goed hun best, ook een ontzettend dikke set. Vooral die ietwat oudere plaatjes waren erg lekker, zoals Magic Spell, Annihilating, Play The Games en..... SCARY NOISES
Titan opende daarna lekker met Nightmare, maar draaide later iets minder. Uiteindelijk toch ook een lekkere set, met D&R - Dancing & Necropsy

.
Solutio & The I's gingen vervolgens, volgens verwachting, heel erg lekker door. Hoogtepuntje was toch de laatste plaat, Outside The Box
De rest v/d line up was helaas niet meer zo interessant als deze eerste 4 acts. Dus toen zijn we die tent maar uit gegaan, want het was heerlijk weer

. Even wat gegeten en andere areas gecheckt welke ook erg vet waren.
Heel wat tijd later bij Adaro aangekomen, draaide wat je van m verwacht, wel aardig

. Chain Reaction daarna was ook gewoon het voorspelbare, ik vond het de saaiste set van de dag (vind het huidige MiM werk echt niks meer

). The Rebelz daarna deed het niet veel beter en met E-Force en Ran-D nog voor de boeg maar afgehaakt. De muziek werd steeds minder en ik zat er wel door heen.
Om tien uur was ik thuis van een heel erg geslaagd festival
