Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woehoeeeee!!! Ik ga lekker casual :cool: . Zwart Chasin' T-shirt, en daarover waarschijnlijk een witte bodywarmert! Ligt verder aan het weer :P of de bodywarmert uit gaat.
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
En wie hapt er :P ? Heb zo het idee, dat de RAW Area vrij leeg blijft :/ . Kunnen maar zo met een man of 20 staan daar :P . Heb dat voorgevoel in ieder geval.


Vind je t gek? Op gewoon een snoeihard hardcore festival....
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:15 
 
Hardtraxx Addict

Jeff3rd schreef:
Ruubiie schreef:
En wie hapt er :P ? Heb zo het idee, dat de RAW Area vrij leeg blijft :/ . Kunnen maar zo met een man of 20 staan daar :P . Heb dat voorgevoel in ieder geval.


Vind je t gek? Op gewoon een snoeihard hardcore festival....

Als ik heen ging was ik sowieso de eerste 4-5 uur bij de hardstyle te vinden :P
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben rond 12:00 al bij de raw heb een witte onderhelft en zwarte boven kant aan (geen idee hoe ik het moet noemen)
Heb verder nikes aan zwarte met silver/grijs nike logo xD
uhh standaard een zonnebril op ^^
Misschien heb ik een filmpje vinden ofzo xD

ik ben in mijn 1tje dus ik zowiezo de hardtraxxer op :P
HEB ER ZIN IN!

Edit: heb filmpje ^^
Ik ben de enige met zonnebril daar op.xD
http://www.youtube.com/watch?v=g8iLHfhHm38
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik en Rick zijn er rond de klok van 12, wil Deetox toch echt niet missen! :loving: En zoals gezegt, zal de 1e paar uur sowieso denk ik wel m'n bodywarmer aan hebben, verder alvast tot morgen :D ! Zin in!
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Jeff3rd schreef:
Ruubiie schreef:
En wie hapt er :P ? Heb zo het idee, dat de RAW Area vrij leeg blijft :/ . Kunnen maar zo met een man of 20 staan daar :P . Heb dat voorgevoel in ieder geval.


Vind je t gek? Op gewoon een snoeihard hardcore festival....

Als ik heen ging was ik sowieso de eerste 4-5 uur bij de hardstyle te vinden :P


Eeuwig zonde.
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, gelukkig verschillen meningen. Al snap ik Jeff's punt ook goed.
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ik en Rick zijn er rond de klok van 12, wil Deetox toch echt niet missen! :loving: En zoals gezegt, zal de 1e paar uur sowieso denk ik wel m'n bodywarmer aan hebben, verder alvast tot morgen :D ! Zin in!

:thumbsup: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dus sws al 3 van hardtraxx bij deetox. Kan het daar niet aan liggem
Bericht Geplaatst op 14 apr 2012 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm word wel koud ik denk dat ik een vest ga aantrekken xD
Witte g-star vest heel duidelijk xD

Nu slapen, wakker worden en dan feesteh!
Bericht Geplaatst op 14 apr 2012 01:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas 3 kaarten in de verkoop
€35 p/s laat maar weten via pb
of app/sms 0611332655 ga zo slapen, moet morgen werken.

Mail de tickets morgenochtend rond 9 uur!
Bericht Geplaatst op 14 apr 2012 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay:
Bericht Geplaatst op 14 apr 2012 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Om half 12 met het fietsje die kant op ^^ .
Bericht Geplaatst op 14 apr 2012 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Helaas 3 kaarten in de verkoop
€35 p/s laat maar weten via pb
of app/sms 0611332655 ga zo slapen, moet morgen werken.

Mail de tickets morgenochtend rond 9 uur!


Citaat:
Helaas nog steeds 3 e-tickets in de verkoop!­
Kan ze zo naar je toe mailen voor €30 p/­s!­
sms/­whatsapp 0611332655 want ben namelijk werken..­


3 tickets over €30 per stuk!­


Op Partyflock!! Vuile oplichter :P .
Bericht Geplaatst op 14 apr 2012 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoppa en het is alweer tijd om die kant op te gaan!
Zin in ^^
Bericht Geplaatst op 14 apr 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf half 3 aanwezig! Eerst wedstrijdje fluiteng.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier allen ^^
Bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Veel plezier allen ^^
Bericht Geplaatst op 14 apr 2012 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het schiet al weer op! :cool:
Bericht Geplaatst op 14 apr 2012 12:14 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Veel plezier allen ^^
Bericht Geplaatst op 14 apr 2012 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste set was Deetox :worship:
Titan was ook vet!
Ik ben best wel gesloopt :D
Bericht Geplaatst op 15 apr 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woeeeeh vet feest :D

Kwart over 12 binnen ofzo (ze vroegen niet eens id-kaart bij de gastenlijst xd ).


Gelijk naar Deetox gegaan en binnen komen met Appelflap a State of Mind. Dat beloofde wat en dat werd zeker waar gemaakt. Wát een ontiegelijk dikke set (Goddamn, Therafied, Tresspassing, Enviroment (Delete Remix) en Syndrome :worship: ) Wist toen eigenlijk al dat we de set van de dag gehoord hadden. :worship:


Prefix & Density daarna deden iig nog heel erg goed hun best, ook een ontzettend dikke set. Vooral die ietwat oudere plaatjes waren erg lekker, zoals Magic Spell, Annihilating, Play The Games en..... SCARY NOISES :yay: :woot:


Titan opende daarna lekker met Nightmare, maar draaide later iets minder. Uiteindelijk toch ook een lekkere set, met D&R - Dancing & Necropsy :D.


Solutio & The I's gingen vervolgens, volgens verwachting, heel erg lekker door. Hoogtepuntje was toch de laatste plaat, Outside The Box :loving:


De rest v/d line up was helaas niet meer zo interessant als deze eerste 4 acts. Dus toen zijn we die tent maar uit gegaan, want het was heerlijk weer :D. Even wat gegeten en andere areas gecheckt welke ook erg vet waren.


Heel wat tijd later bij Adaro aangekomen, draaide wat je van m verwacht, wel aardig :). Chain Reaction daarna was ook gewoon het voorspelbare, ik vond het de saaiste set van de dag (vind het huidige MiM werk echt niks meer :P). The Rebelz daarna deed het niet veel beter en met E-Force en Ran-D nog voor de boeg maar afgehaakt. De muziek werd steeds minder en ik zat er wel door heen.


Om tien uur was ik thuis van een heel erg geslaagd festival :)
Bericht Geplaatst op 15 apr 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice man! Toch wel jelly als ik zie wat de eerste vier acts hebben gedraaid. Maar je vond het blijkbaar zo vet dat je, je verslag twee keer hebt gepost :woot:
Bericht Geplaatst op 15 apr 2012 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whoah had deetox wel willen meemaken zeg :oh:
Hopen dat je ook zo draait op defqon Diana :worship:
Bericht Geplaatst op 15 apr 2012 00:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jammer dat er maar 5 man stonden xD
Gewoon als nog losgaan he ^^

bij chain reaction begon het eindelijk vol te lopen
Soms vond ik het aan drukke kant maar mensen gaven wel de ruimte vond ik xD

btw geluid was neit altijd fijn bij elke dj was het anders
Bij deetox was het juist zacht
Titan tering hard enzv
Maar bass was wel goed van midden tot vooraan :D

Wat ik wel jammer vind is dat ik geen hardtraxxers heb aan gesproken xD
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten