Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jeff3rd schreef:
Dreamfields?...

En als hardcore je niet zo ligt dan? Mag je dan niet voor de hardstyle naar dit festival komen? :)


Nee?
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 00:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jeff3rd schreef:
Dreamfields?...

En als hardcore je niet zo ligt dan? Mag je dan niet voor de hardstyle naar dit festival komen? :)


Natuurlijk wel. Maar ik weet van Ruben dat Hardcore hem ook ligt.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Behoorlijk compact festival als ik die map zo zie.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Behoorlijk compact festival als ik die map zo zie.


idd heb net vergeleken met google maps en is echt tering klein >.<
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... le/4057438

:love:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Zwolle/4057438

:love:


kans op regen daalt met de dag. Graadje of 15 met een klein briesje en een beetje zon af en toe. Me like.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
Sainen schreef:
Behoorlijk compact festival als ik die map zo zie.


idd heb net vergeleken met google maps en is echt tering klein >.<

Volgens mij ging de kaartverkoop ook niet denderend...
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee volgens mij ook niet. Wel erg jammer, is er weer eens een festival met een harde line-up, komt er haast niemand.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:46 
 
Hardtraxxer

Juupie schreef:
Nee volgens mij ook niet. Wel erg jammer, is er weer eens een festival met een harde line-up, komt er haast niemand.

Haha inderdaad zeg, en maar klagen dat de festivals tegenwoordig vol staan met namen als Coone, DBSTF enz enz. Dit festival heeft gewoon een prima line-up staan, zou jammer zijn dat het dan niet druk wordt.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Dragenser schreef:
Sainen schreef:
Behoorlijk compact festival als ik die map zo zie.


idd heb net vergeleken met google maps en is echt tering klein >.<

Volgens mij ging de kaartverkoop ook niet denderend...

Er zijn al meer dan 10.000 kaarten verkocht, dus reken maar dat het volle bak wordt ;)
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in. :D Vanaf 1 uur knallen bij de Hardstyle
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Henk-Jan schreef:
Jeff3rd schreef:
Dreamfields?...

En als hardcore je niet zo ligt dan? Mag je dan niet voor de hardstyle naar dit festival komen? :)


Natuurlijk wel. Maar ik weet van Ruben dat Hardcore hem ook ligt.


Klopt, maar ik ben lekker de gehele dag bij de hardstyle te vinden, gewoon omdat het kan! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme, belt vandaag een maat van me op of ik gratis mee wil (heeft vip kaarten via stage). Moet dus gewoon werken he :cry: , en dat met deze zieke line-up :cry:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik wil wel, maar alleen gratis. helaas doen ze niet aan liefdadigheid :mad:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf nu betaal je geloof ik ook 42,50 voor Hardshock? Damn, best veel :P . Geluk dat ik gratis kan :D !
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Vanaf nu betaal je geloof ik ook 42,50 voor Hardshock? Damn, best veel :P . Geluk dat ik gratis kan :D !

Discount tickets in de pocket! :cool:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:18 
 
Hardtraxx Addict

Kan voor €35 heen maar twijfel nog een beetje! Moet in m'n 1tje met de trein vanuit Zwolle (of ik moet m'n ouders ff overhalen) maar als ik met de trein moet kost dit me weer 28 euro extra..
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Kan voor €35 heen maar twijfel nog een beetje! Moet in m'n 1tje met de trein vanuit Zwolle (of ik moet m'n ouders ff overhalen) maar als ik met de trein moet kost dit me weer 28 euro extra..

Gewoon doen! Top feest met top line-up! :D
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:33 
 
Hardtraxx Addict

Ja maar dan kost het weer 28+35 en dan heb ik alleen de reis (ohnee 5 euro bus ofzo ook nog erbij), das 68 euro, nou muntjes erbij, +- 90 euro..
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of hier nog een meeting komt ofsu maar ik heb een Geck-o - Non stop doorpoffen shirt aan en ben bij de Raw Definition te vinden :D
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Ja maar dan kost het weer 28+35 en dan heb ik alleen de reis (ohnee 5 euro bus ofzo ook nog erbij), das 68 euro, nou muntjes erbij, +- 90 euro..


90 euro muntjes? Niet goed wijs.. :cool:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wie hapt er :P ? Heb zo het idee, dat de RAW Area vrij leeg blijft :/ . Kunnen maar zo met een man of 20 staan daar :P . Heb dat voorgevoel in ieder geval.
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
En wie hapt er :P ? Heb zo het idee, dat de RAW Area vrij leeg blijft :/ . Kunnen maar zo met een man of 20 staan daar :P . Heb dat voorgevoel in ieder geval.

Ik ook, omdat hardstyle BALLENMUZIEK is (L)
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:47 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
M-arijn schreef:
Ja maar dan kost het weer 28+35 en dan heb ik alleen de reis (ohnee 5 euro bus ofzo ook nog erbij), das 68 euro, nou muntjes erbij, +- 90 euro..


90 euro muntjes? Niet goed wijs.. :cool:

nee joh :P haha, in totaal 90 euro ;) op zich valt dat best mee maar met Loudness volgende week (ga van te voren wokken in Eindhoven) zou me dat in totaal toch wel 200 euro kosten en dit kan ik niet kwijt op 't moment :P Moet ook sparen voor m'n zomervakantie
Bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
En wie hapt er :P ? Heb zo het idee, dat de RAW Area vrij leeg blijft :/ . Kunnen maar zo met een man of 20 staan daar :P . Heb dat voorgevoel in ieder geval.


Denk dat er genoeg ruimte is om keihard te raggen inderdaad :cool:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten