Man man man! Wat een TOPfeest! Waren tegen half 1 binnen (net verdamme State Of Mind gemist

)
Deetox: +++ wat een heerlijke set zeg belachelijk vet!
Prefix & Density: +++ Magik Spell draaien

en Scary Noises
Titan: +++ Beukte als een malle door, heerlijke tracks gehoord, hield het tempo er prima in!
Solutio & The I's: +++ Stonden zelf ook aardig mee te rammen

, Barry sloeg volgens mij nog een lamp eraf

. Dikke hulde voor Cruelty en Necromancy

.
Voor de rest houd ik me mond!Radical Redemption ditmaal overgeslagen voor Nosferatu. Maar daar zat niet echt tempo in, dus toen maar richting de terror gegaan

. En ik moet zeggen, de 10 minuten dat we er gestaan hebben, heb ik me toch wel vermaakt! Daarna gegeten, en wat rondjes gelopen.. En de laatste 10 minuten van de gebroeders Alpha Twins meegepakt. En die sloten af met Tonight Remix. Minpuntje! Daarna Adaro, mixwerk was zooooo heerlijk van die man! Maar door z'n trackkeuze, en z'n flanger gebruik, vond ik z'n set 1 van de mindere van de avond!
Daarna door naar Unexist! Lekker potje mainstream beuken, en man wat heb ik me de longen uit m'n lijf staan beuken! Achter elkaar de ene klapper na de andere klapper!
Tegen 19:50 teruggelopen naar de raw style tent, want The R3belz moesten draaien, en daar had ik hoge verwachtingen bij.. Maar de enige track die ik echt thuis vond horen was Pattern 2. Dramatische set dus, traag mixwerk ook.
E-Force moest de fouten van zijn voorganger proberen goed te maken, maar meneer presteert het.. Om nog softer te draaien dan The R3belz, en met als hoogtepunt dus het geluid wat een kwartier wegviel.
De beurt was aan Ran-D.. Nou, die vent moeten ze een nekschot geven, als ie alleen al naar de flangerknop durft te kijken..! Wat een aanfluiting!
Dus, moest B-Front de avond nog enigszins een "raw"invloed geven. En dat deed hij, wat een kerel!
Alle pluspuntjes even op een rij:
+++ Sets van: Deetox, Prefix & Density, Titan, Solutio & The I's en B-Front.
+++ Toiletten stonden er genoeg.
+++ Sfeer, heb niks gehoord van een vechtpartij o.i.d.
+++ Het weer,
++ Barpersoneel
+ Kluisjes waren prima opgezet verder!
+ VDK gehalte viel overdag opzich nog wel mee, (op een paar uitzonderingen na

waar ik me overigens wel helemaal krom om gelachen heb

.
--- Geluid af en toe.
-- Organisatie om het festival heen (tussen 2 en 3 uur de boxen op het draaiplateau pas vastzetten met spanbanden)
- Ran-D
- E-Force
- Adaro
Zo, ik heb me klus ook gedaan, heb het goed naar m'n zin gehad

! Eindoordeel: 7,5!