Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 09:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed vermaakt gisteren. Deetox opende met de set van de dag :D . Verder waren de sets van Prefix & Density en Solutio & The I's vet. Vond Titan behoorlijk tegenvallen, openen met Nightmare en niet veel later tracks als On The Go erop gooien :yawn: . De enige track die ik echt wilde horen van Titan heb ik gemist door een plaspauze; Necropsy >.< .

Na 4 uur beetje rond gelopen en alle area's bekeken, was voor mij weinig soeps bij. Dat was opzich jammer want de hardstyle area was ook weinig meer aan na 4 uur. Heb uiteindelijk het terrein om 10 uur verlaten, 't was mooi geweest. Het mooie weer, een aantal goede sets, en het toch goed opgezette festival maakten dit tot een leuke dag. Ben benieuwd wat dit festival volgend jaar gaat brengen, met een echte raw line up heeft dit zeker potentie :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg dik feest, soms zaten er wat mindere sets bij in de Hardstyle stage en ging ik maar wat rondlopen bij de Industrial of Hardcore, maar Deetox, Solutio & The I's, Prefix & Density, Titan, Chain Reaction en B-Front zetten hele dikke sets neer. Jammer dat het geluid raar deed en het leek alsof het bij elke dj die begon weer zachter ging en zelfs een keer uitviel tijdens E-Force..

Heb geen zin om een lang verslag te schrijven maar B-Front had de set van de dag (heb de tracklist even bijgehouden xd) en degene die de show in de Hardstyle tent deed had echt kennis van de nummers en dat vond ik wel erg vet soms :D

01. Donkey Rollers - Chaos
02. B-Front - Inner Creativity
03. Noisecontrollers - Revolution is Here (Donkey Rollers Remix)
04. High Voltage ft. B-Front - Everything Changes
05. Digital Punk & B-Front - For The Girls
06. Zaza Front - Grote Dikke Bassplaat
07. Zany vs. Duro - Back Again
08. B-Front - Mysterias
09. Phrantic - Road Warrior
10. Zany & The Beholder - Do You Want Heavy
11. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
12. B-Front - Virus
13. Zany & The Beholder - Who Wants This
14. Frontliner & B-Front - Magic
15. Revolutionz - Darkness
16. Catatonic Overload - Cursed
17. Tha Playah - My Misery
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goeiedag :D Belooft wat voor volgende week :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je post even aangepast Jolle, 16 en 17 :) --> Die waren lekker :love:

Feestje was best geslaagd :) . Grootste gedeelte over 't feest is wel gezegd denk ik in een paar reacties hierboven. Ik had gehoopt dat de dj's die na Titan, Solutio & The I's, Prefix & Density en Deetox stonden vaak flink 't gas d'r op zouden gooien, helaas is dat op een paar enkele tracks na niet gebeurd. B-Front sloot (zoals je bij Jolles reactie ziet) wel heel erg lekker af! Ook hulde voor My Misery :worship: :worship:

Wat ook erg jammer was, was het geluid. Eerst weer hard, toen weer zacht.. Ik snapte 't soms niet helemaal. Nadat bij E-Force het geluid d'r mee op hield (tijdens Psychedelic Trip :cry: ), ging het weer aan op een hoger volume, dus het kon wel harder :P . Hoorde dat ze er bij de main ook al wat mee zaten te kloten toen van Chukkels, ach ja.. vogeltjes/broedseizoen.. blabla..

Sfeertje was wel ok, later kwamen d'r van die hardcore wauzies bij in de HS tent die compleet vdk waren maar ik stoorde me verder niet veel aan.

Was over 't algemeen een leuk feestje, maar d'r werd veels te voorzichtig gedraaid door een groot aantal DJ's (lijkt me wel duidelijk wie ik bedoel). Dat was jammer, maar verder erg goed vermaakt :) .

Owja Barry, volgende keer iets rustiger aan doen met het bier denk ik :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf, wat een dikke lijst zeg. Road Warrior en Cursed had ik echt niet zien aankomen. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC The I's xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pikachu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hey mensen!! Het was een zeer tof feessie :)
Dat het rustig was en t geluid wat zachter stond bij mijn set is vrij logisch! Toch erg genoten! Super tof dat er mensen speciaal wat eerder kwamen om bij mijn set te zijn !! RESPECT :worship:

Tracklist:
Dj Luna - Cut The Break
Zairon - Acid park (Zatox mix)
Max Force - Fine Day
Dj ROb - BOys Interface (The Beholder & Ballastic Remix)
Dj Nightkiller - Skwert
Geal - Losing My Feeling (Geck-o Remix )
Opensource - 2012 ( Catatonic OVerload )
Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
Thera,Geck-o,wavolizer - Two and a half kings
Catatonic Overload & Deetox - State of Mind
Nutty T - Nacho (Delete Remix)
Dj Thera - Therafied
Thera & Geck-o - Help Help ( Low mix )
Deetox - Black Magic
Phrantic & Blackburn - In your what
Catatonic Overload - Goddamn
Catatonic Overload - Environment ( delete Remix )
Hardstyle Mafia - Can't Get You back
Delete - Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende keer jij afsluiten Diana? Wat een lijst zeg :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Volgende keer jij afsluiten Diana? Wat een lijst zeg :thumbsup: :love:

Afsluiten is wat ik t liefst doe :P maar moet zelf ervoor zorgen dat ik ooit die status ga krijgen, dat organisaties me als afsluiter willen :P Dat is wel mijn goal voor de komende jaren iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
G1LL schreef:
Volgende keer jij afsluiten Diana? Wat een lijst zeg :thumbsup: :love:

Afsluiten is wat ik t liefst doe :P maar moet zelf ervoor zorgen dat ik ooit die status ga krijgen, dat organisaties me als afsluiter willen :P Dat is wel mijn goal voor de komende jaren iig :)

Met zulke lijsten moet dat wel lukken haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Deetox schreef:
G1LL schreef:
Volgende keer jij afsluiten Diana? Wat een lijst zeg :thumbsup: :love:

Afsluiten is wat ik t liefst doe :P maar moet zelf ervoor zorgen dat ik ooit die status ga krijgen, dat organisaties me als afsluiter willen :P Dat is wel mijn goal voor de komende jaren iig :)

Met zulke lijsten moet dat wel lukken haha :P

Ach ja, volume stond dermate zacht dat t echt niet zo hard aankwam :P maar dat is altijd zo :P
Zo heb ik titan een x zien openen op beatbusters en draaide hij nog outside the box, maar volume stond bij hem ook zo laag dat ik bijna ging denken dat t een softe remix was van outside the box haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Hey mensen!! Het was een zeer tof feessie :)
Dat het rustig was en t geluid wat zachter stond bij mijn set is vrij logisch! Toch erg genoten! Super tof dat er mensen speciaal wat eerder kwamen om bij mijn set te zijn !! RESPECT :worship:

Tracklist:
Dj Luna - Cut The Break
Zairon - Acid park (Zatox mix)
Max Force - Fine Day
Dj ROb - BOys Interface (The Beholder & Ballastic Remix)
Dj Nightkiller - Skwert
Geal - Losing My Feeling (Geck-o Remix )
Opensource - 2012 ( Catatonic OVerload )
Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
Thera,Geck-o,wavolizer - Two and a half kings
Catatonic Overload & Deetox - State of Mind
Nutty T - Nacho (Delete Remix)
Dj Thera - Therafied
Thera & Geck-o - Help Help ( Low mix )
Deetox - Black Magic
Phrantic & Blackburn - In your what
Catatonic Overload - Goddamn
Catatonic Overload - Environment ( delete Remix )
Hardstyle Mafia - Can't Get You back
Delete - Syndrome

Jezus wat vet was dit! Ook jammer dat ik er niet net wat eerder was.

Die Black Magic ging trouwens ook ziek hard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Deetox schreef:
Hey mensen!! Het was een zeer tof feessie :)
Dat het rustig was en t geluid wat zachter stond bij mijn set is vrij logisch! Toch erg genoten! Super tof dat er mensen speciaal wat eerder kwamen om bij mijn set te zijn !! RESPECT :worship:

Tracklist:
Dj Luna - Cut The Break
Zairon - Acid park (Zatox mix)
Max Force - Fine Day
Dj ROb - BOys Interface (The Beholder & Ballastic Remix)
Dj Nightkiller - Skwert
Geal - Losing My Feeling (Geck-o Remix )
Opensource - 2012 ( Catatonic OVerload )
Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
Thera,Geck-o,wavolizer - Two and a half kings
Catatonic Overload & Deetox - State of Mind
Nutty T - Nacho (Delete Remix)
Dj Thera - Therafied
Thera & Geck-o - Help Help ( Low mix )
Deetox - Black Magic
Phrantic & Blackburn - In your what
Catatonic Overload - Goddamn
Catatonic Overload - Environment ( delete Remix )
Hardstyle Mafia - Can't Get You back
Delete - Syndrome

Jezus wat vet was dit! Ook jammer dat ik er niet net wat eerder was.

Die Black Magic ging trouwens ook ziek hard :worship:


Goed om te horen :D :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man! Wat een TOPfeest! Waren tegen half 1 binnen (net verdamme State Of Mind gemist :( )
Deetox: +++ wat een heerlijke set zeg belachelijk vet! :D

Prefix & Density: +++ Magik Spell draaien :worship: en Scary Noises :worship:

Titan: +++ Beukte als een malle door, heerlijke tracks gehoord, hield het tempo er prima in!

Solutio & The I's: +++ Stonden zelf ook aardig mee te rammen :P , Barry sloeg volgens mij nog een lamp eraf xd . Dikke hulde voor Cruelty en Necromancy :worship: . Voor de rest houd ik me mond!

Radical Redemption ditmaal overgeslagen voor Nosferatu. Maar daar zat niet echt tempo in, dus toen maar richting de terror gegaan :P . En ik moet zeggen, de 10 minuten dat we er gestaan hebben, heb ik me toch wel vermaakt! Daarna gegeten, en wat rondjes gelopen.. En de laatste 10 minuten van de gebroeders Alpha Twins meegepakt. En die sloten af met Tonight Remix. Minpuntje! Daarna Adaro, mixwerk was zooooo heerlijk van die man! Maar door z'n trackkeuze, en z'n flanger gebruik, vond ik z'n set 1 van de mindere van de avond!

Daarna door naar Unexist! Lekker potje mainstream beuken, en man wat heb ik me de longen uit m'n lijf staan beuken! Achter elkaar de ene klapper na de andere klapper! :worship:

Tegen 19:50 teruggelopen naar de raw style tent, want The R3belz moesten draaien, en daar had ik hoge verwachtingen bij.. Maar de enige track die ik echt thuis vond horen was Pattern 2. Dramatische set dus, traag mixwerk ook.

E-Force moest de fouten van zijn voorganger proberen goed te maken, maar meneer presteert het.. Om nog softer te draaien dan The R3belz, en met als hoogtepunt dus het geluid wat een kwartier wegviel.

De beurt was aan Ran-D.. Nou, die vent moeten ze een nekschot geven, als ie alleen al naar de flangerknop durft te kijken..! Wat een aanfluiting!

Dus, moest B-Front de avond nog enigszins een "raw"invloed geven. En dat deed hij, wat een kerel! :worship:


Alle pluspuntjes even op een rij:
+++ Sets van: Deetox, Prefix & Density, Titan, Solutio & The I's en B-Front.
+++ Toiletten stonden er genoeg.
+++ Sfeer, heb niks gehoord van een vechtpartij o.i.d.
+++ Het weer, :D
++ Barpersoneel
+ Kluisjes waren prima opgezet verder!
+ VDK gehalte viel overdag opzich nog wel mee, (op een paar uitzonderingen na :lol: waar ik me overigens wel helemaal krom om gelachen heb :P .

--- Geluid af en toe.
-- Organisatie om het festival heen (tussen 2 en 3 uur de boxen op het draaiplateau pas vastzetten met spanbanden)
- Ran-D
- E-Force
- Adaro


Zo, ik heb me klus ook gedaan, heb het goed naar m'n zin gehad :D ! Eindoordeel: 7,5!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, uitleg van HEE:

Citaat:
Beste bezoekers,

Bedankt voor het geweldige feest, wat een sfeer en wat ging het los.­

Hierbij wel even kort een uitleg m.­b.­t het geluid.­ Wij hebben de geluidslimieten overschreden, hier hebben wij normaal helemaal geen last van op de wijthmenerplas.­ De gemeente kwam bij ons op het terrein met een dwangsom als het niet opgelost werd.­ Wij wisten niet waar het aan lag, verschillend stages waren al terug gedraaid en het hielp allemaal niks!­ Na een driekwartier kloten kwamen we er achter dat de early stage recht op de geluidsmeter van de gemeente tetterde die 150 meter buiten het festival terrein stond.­ Dit had er alles mee te maken dat deze stage op de bult stond en het geluid echt heel ver verspreid werd.­ Door de early terug te draaien, kon de rest gewoon weer open gezet worden gelukkig.­

Onze oprechte excuses voor alle early fans, de bult was achteraf geen goede plek.­ De early krijgt volgend jaar dan ook een nieuwe plek.­ Wij hopen dat jullie begrijpen dat er voor ons geen andere keus was.­


Volgend jaar dus weer! :yay:

Wat een gruwelijk vet feest was het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
+ VDK gehalte viel overdag opzich nog wel mee

Keerl, ik heb nog nooit zoveel lui VDK gezien. Was mn eerste HC feest, miss dat 't daar aan lag :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het over overdag :P , 's avonds was het inderdaad genieten geblazen! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ruubiie schreef:
+ VDK gehalte viel overdag opzich nog wel mee

Keerl, ik heb nog nooit zoveel lui VDK gezien. Was mn eerste HC feest, miss dat 't daar aan lag :P?

Op Masters was het erger :P Maar 's avonds kon je inderdaad genieten om alle wouzen die van de bult af rolden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 Van de hoogtepunten van de dag vond ik nog op de main :lol: rond 16:30, een meisje dat op een prullenbak ging staan, en vervolgens de lucht inkeek, en 2 minuten lang stond te zwaaien xd xd xd xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of zo'n gozer die 's avonds de bult bij de early op rende om er vervolgens vanaf te rollen. Waarna hij weer de berg opsprint en hetzelfde trucje tot een stuk of 5x toe herhaalt, waarna hij duizelig werd en maar languit ging liggen op het gras :lol:

Filmpje trouwens van held Sjors:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 vraag: waarom kijk je er zo verdomd moeilijk bij Sjorzel? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:42 
 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
1 vraag: waarom kijk je er zo verdomd moeilijk bij Sjorzel? :lol:


Zo zit z'n gezicht nou eenmaal lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Do The Happy Face :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten