Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:23 
 
Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Ruubiie schreef:
Niet heel even, gewoon ff een uurtje! :D wedden dat je het vet vind!

Uurtje word hem niet gap, maar ik zal wel ff met je mee gaan :P

Eeuwig zonde, kijk wat er bij de HC stages staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
hardcoresjors schreef:
Ruubiie schreef:
Niet heel even, gewoon ff een uurtje! :D wedden dat je het vet vind!

Uurtje word hem niet gap, maar ik zal wel ff met je mee gaan :P

Eeuwig zonde, kijk wat er bij de HC stages staat.

12 uur over een hele dag en het is eeuwig zonde om 20 minuutjes te missen?
is goed men
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hardstylen :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo ontzettend veel zin in!
Alleen wel 'jammer' dat deetox opent, moeten we zo vroeg vertrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Juupie schreef:
zo ontzettend veel zin in!
Alleen wel 'jammer' dat deetox opent, moeten we zo vroeg vertrekken.

ga hoe dan ook knallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top! Warming upje op de heenweg dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Juupie schreef:
zo ontzettend veel zin in!
Alleen wel 'jammer' dat deetox opent, moeten we zo vroeg vertrekken.

ga hoe dan ook knallen :)


:drool: :drool: :drool: :drool: Doe anders het 1e kwartier maar openen met tracks als MMA, dan moeten we toch nog een kluisje etc halen :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 08:34 
 
Hardtraxx Newbie

Zaterdag het eerst festival al gehad van dit jaar! Maar begin hier nu al ernstig veel zin in te krijgen!! :$

Zaterdag gaan we alleen een aantal tandjes harder beuken (L)
Zin in ruben, en tot zaterdag mensen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad Rickert! Heul veel zin in! Hoop alleen wel een beetje dat het weer meezit! Ben benieuwd of die raw tent een beetje vol komt, of dat we met een man of 20 die vloer aan gort moeten stampen :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12.00 - 13.45 KHC - Be Quick '28
13.45 - 14.30 Onderweg naar Hardshock
14.30 - 15.15 Endymion
15.15 - 15.30 Solutio & The I's
15.30 - 16.15 Dr. Peacock LIVE
16.15 - 17.15 Nosferatu
17.15 - 18.00 Dano vs. System 3 LIVE
18.00 - 18.20 Evil Activities
18.20 - 19.00 Ruffneck
19.00 - 20.00 Unexist
20.00 - 21.00 Chosen Few
21.00 - 22.00 Partyraiser vs. Tieum
22.00 - 23.00 Dione vs. E-Noid
23.00 - 00.00 Delta 9

Mijn persoonlijke tijdtafel. Ben benieuwd wat er van komt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 13:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat opbouw foto's

http://twitpic.com/98fdzh
http://twitpic.com/98fdzt
http://twitpic.com/98fe07
http://twitpic.com/98fe0r
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Afbeelding

Hardstyle is grote area of niet?

Of is het een grote tent (hoop het).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle is in een tent. Rest is open-air.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hardstyle is in een tent. Rest is open-air.


Hmm, ik heb zin xD
Effe met 180% er tegen aan gaan ^^

Nog een paar nachtjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lach me dood als het gewoon keihard regent de hele dag :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Staan we in de hs area ieder geval mooi droog! :D
Heb der zin in!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin groeit ook met de dag! :thumbsup: :thumbsup:
Misschien een uitstapje naar Nosferatu en Unexist, maar verder lekker Hardstyle de hele dag! :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Das eeuwig zonde man.. Ga je naar een dik hardcore festival.. Ga je naar de hardstyle :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik geen zonde
Hardstyle line up is ook best nice (tt valt dan wel weer wat tegen)..
Ik zou ook voor de hardstyle gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hardstyle line-up ga je niet op deze manier meer meemaken. Zo superdik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dreamfields?...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Dreamfields?...

En als hardcore je niet zo ligt dan? Mag je dan niet voor de hardstyle naar dit festival komen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jeff3rd schreef:
Dreamfields?...

En als hardcore je niet zo ligt dan? Mag je dan niet voor de hardstyle naar dit festival komen? :)

Hardcore ligt hem wel, anders ging hij niet naar thunderdome en masters! :D
Dus hij komt gewoon gezellig partycrashen op wat hardcore stages, dan kom ik misschien even buurten bij de hardstyle
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten