G1LL schreef:
TT maakt toch niks uit? Iedereen gaat toch zo hard mogelijk draaien, ook Ran-D

. Solutio & The I's, Titan, Deetox etc etc gaan toch wel volluit, wat moeten ze dan doen

Snap niet waar je vertrouwen in Ran-D opeens vandaan komt. Loudness set viel zwaar tegen, het podium waar je flink gas moet geven. Al die g4h tracks zit ik ook niet op te wachten, dus ik zit zeker niet te springen om zn set. E-force kwam bij tijd en wijlen verrassed uit de hoek tijdens Q-base, aangezien dit een uur set is verwacht ik weinig verrassingen. Heb geen zin om zolang op B-front te wachten, mede doordat ik die zondag nog andere verplichtingen heb

.