Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Juupie schreef:
Heerlijk weertje, beter dan 25 graden eigenlijk.
Vind het wel jammer dat de timetable is veranderd want wij blijven niet tot het eind en had wel naar b-front gewild.


Dit bedoel ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er vanaf het begin wel bij zaterdag, kan het op de fiets doen. Blijf denk ik niet tot het einde, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk van begin tot eind aanwezig! :yay: Hopelijk wil Rick afsluiten bij Noisekick :P , Ran-D zie ik namelijk niet zo zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Ben er vanaf het begin wel bij zaterdag, kan het op de fiets doen. Blijf denk ik niet tot het einde, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer :).

Afterparty bij jou? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Sainen schreef:
Ben er vanaf het begin wel bij zaterdag, kan het op de fiets doen. Blijf denk ik niet tot het einde, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer :).

Afterparty bij jou? :whistle:


Van mij mag het, er is hier ook nog een verjaardagsfeestje gaande in die flat, ben namelijk de 15e jarig :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TT maakt toch niks uit? Iedereen gaat toch zo hard mogelijk draaien, ook Ran-D ;) . Solutio & The I's, Titan, Deetox etc etc gaan toch wel volluit, wat moeten ze dan doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil hier toch wel graag bij zijn, maar vooral het vervoer terug is een ramp :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Chukkels schreef:
Sainen schreef:
Ben er vanaf het begin wel bij zaterdag, kan het op de fiets doen. Blijf denk ik niet tot het einde, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer :).

Afterparty bij jou? :whistle:


Van mij mag het, er is hier ook nog een verjaardagsfeestje gaande in die flat, ben namelijk de 15e jarig :P.

Haha dat wordt leuk om 12 uur. Iedereen teleurgesteld dat het afgelopen is en dat de muziek uit gaat, zie je iedereen om jou heen springen en brullen om je te feliciteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik wil hier toch wel graag bij zijn, maar vooral het vervoer terug is een ramp :(

Rijd er geen pendelbus vanuit je stad?
En anders trein heen, met busje van station naar hardshock
Met bus weer terug naar station en laatste trein terug, gewoon iets voor het einde weg gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
TT maakt toch niks uit? Iedereen gaat toch zo hard mogelijk draaien, ook Ran-D ;) . Solutio & The I's, Titan, Deetox etc etc gaan toch wel volluit, wat moeten ze dan doen :P


Het mooiste zou dus zijn, dat je dan voluit opbouwend draait :P .
Word me wel een mooi feestje :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.eventtravel.nl

Laatste trein naar NMGN gaat om 12 voor 12 btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
El Mare schreef:
Ik wil hier toch wel graag bij zijn, maar vooral het vervoer terug is een ramp :(

Rijd er geen pendelbus vanuit je stad?
En anders trein heen, met busje van station naar hardshock
Met bus weer terug naar station en laatste trein terug, gewoon iets voor het einde weg gaan!


Nee man, ik wil wel tot het einde blijven :P En via ET doe ik nooit meer, heb ik met Decibel afgelopen jaar enorm gezeik mee gehad >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg meeten tijdens Solutio & The I's, vol gas beukengz! Met de hele groep! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ik zeg meeten tijdens Solutio & The I's, vol gas beukengz! Met de hele groep! :D

Ik zeg gewoon nee! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ik zeg meeten tijdens Solutio & The I's, vol gas beukengz! Met de hele groep! :D

Grapjas. Dan ga ik beuken op Broken bij Endymion! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff zonder dollen, lijkt me wel een geschikt plan! Linksvoor ofzo? Tijdens Solutio & The I's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
TT maakt toch niks uit? Iedereen gaat toch zo hard mogelijk draaien, ook Ran-D ;) . Solutio & The I's, Titan, Deetox etc etc gaan toch wel volluit, wat moeten ze dan doen :P


Snap niet waar je vertrouwen in Ran-D opeens vandaan komt. Loudness set viel zwaar tegen, het podium waar je flink gas moet geven. Al die g4h tracks zit ik ook niet op te wachten, dus ik zit zeker niet te springen om zn set. E-force kwam bij tijd en wijlen verrassed uit de hoek tijdens Q-base, aangezien dit een uur set is verwacht ik weinig verrassingen. Heb geen zin om zolang op B-front te wachten, mede doordat ik die zondag nog andere verplichtingen heb :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, heb tijdens A2 label night een uur met 'm staan praten, en begrijp me niet verkeerd hoor, ik zou 'm ook liever vroeger hebben gezien. Maar als ik 'm soms hoor praten en hoe hij reageerde op m'n tweet, kan ik niet anders zeggen dat hij vast hard gaat draaien, ook omdat hij het als een grote uitdaging zag! Ook beter dat B-Front nu afsluit, daar heb ik wel even zin in! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, TT is weer half omgegooid :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ff zonder dollen, lijkt me wel een geschikt plan! Linksvoor ofzo? Tijdens Solutio & The I's?

ik niet! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gast, je hebt zelf gezegt.. Dat je dan wel ff kwam hardstylen, om te kijken of je het kon waarderen :P . en er is geen beter iets om je in te kunnen wijden in de hardstyle, dan tijdens Solutio & The I's! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Gast, je hebt zelf gezegt.. Dat je dan wel ff kwam hardstylen, om te kijken of je het kon waarderen :P . en er is geen beter iets om je in te kunnen wijden in de hardstyle, dan tijdens Solutio & The I's! :D

Oke misschien even, maar dan ook maar heeeeeeeel even! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Gast, je hebt zelf gezegt.. Dat je dan wel ff kwam hardstylen, om te kijken of je het kon waarderen :P . en er is geen beter iets om je in te kunnen wijden in de hardstyle, dan tijdens Solutio & The I's! :D

Ik zou bij Coone beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet heel even, gewoon ff een uurtje! :D wedden dat je het vet vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Niet heel even, gewoon ff een uurtje! :D wedden dat je het vet vind!

Uurtje word hem niet gap, maar ik zal wel ff met je mee gaan :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten