Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Ruubiie schreef:
Jij bent op Loudness geloof ik druk met andere dingen, zoiets heb ik gister vernomen van Alain tenminste..


Jou op film zetten, jaaa


Op film zetten? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee het was niet de bass het was gewoon heel even helemaal stil. En die tracklist klopt niet want het was Powerplay en geen Torture :nono: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Nee het was niet de bass het was gewoon heel even helemaal stil. En die tracklist klopt niet want het was Powerplay en geen Torture :nono: :nono:


Ik heb toch echt Torture gedraaid :P Want Powerplay heb ik niet op cd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Nee het was niet de bass het was gewoon heel even helemaal stil. En die tracklist klopt niet want het was Powerplay en geen Torture :nono: :nono:


Alain was iets te enthousiast met z'n koptelefoondraad, waardoor hij het in een lus om de crossfader gooide, en toen z'n arm naar achter trok :P .

Correct me if I'm wrong!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Jolle schreef:
Nee het was niet de bass het was gewoon heel even helemaal stil. En die tracklist klopt niet want het was Powerplay en geen Torture :nono: :nono:


Alain was iets te enthousiast met z'n koptelefoondraad, waardoor hij het in een lus om de crossfader gooide, en toen z'n arm naar achter trok :P .

Correct me if I'm wrong!


Vertel het dan wel goed ja!

De koptelefoondraad bleef inderdaad achter de crossfader haken (dus niet de kanaalfader). Deze stond dus aan, normaal staat die altijd uit. Aangezien die toch niet gebruikt wordt.
Maar goed, ik wou losgaan en maakte beweging naar rechts. Waardoor ik met de koptelefoondraad de schuif van de crossfader meenam. :P

Kan gebeuren! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:49 
 
Hardtraxxer

Mellow schreef:
Solutio schreef:
Proteaz schreef:
Haha zo jammer dat ik dit moet lezen Alain, dat ga je op Loudness zoiezo nog vaak aanhoren hehe xd !


Jij weet niet wat er was! Het bass knopje was ik niet btw :P


Ik vertel het hem wel :evil:


Thanks Mel hehe :thumbup:!

Edit: hoeft niet meer Mel!

@Alain; heb net sms van Barry dat hij nog steeds heel erg slecht en dat hij helaas vanaf 6 uur al aan het werk is xd !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Hey mensen!! Het was een zeer tof feessie :)
Dat het rustig was en t geluid wat zachter stond bij mijn set is vrij logisch! Toch erg genoten! Super tof dat er mensen speciaal wat eerder kwamen om bij mijn set te zijn !! RESPECT :worship:

Tracklist:
Dj Luna - Cut The Break
Zairon - Acid park (Zatox mix)
Max Force - Fine Day
Dj ROb - BOys Interface (The Beholder & Ballastic Remix)
Dj Nightkiller - Skwert
Geal - Losing My Feeling (Geck-o Remix )
Opensource - 2012 ( Catatonic OVerload )
Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
Thera,Geck-o,wavolizer - Two and a half kings
Catatonic Overload & Deetox - State of Mind
Nutty T - Nacho (Delete Remix)
Dj Thera - Therafied
Thera & Geck-o - Help Help ( Low mix )
Deetox - Black Magic
Phrantic & Blackburn - In your what
Catatonic Overload - Goddamn
Catatonic Overload - Environment ( delete Remix )
Hardstyle Mafia - Can't Get You back
Delete - Syndrome

:drool:
Pff, dat mag je vrijdag ook wel doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

nehhh ..













stapje harder :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woei! :woot: Ben echt benieuwd naar je set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Extratone? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 07:46 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb me wel vermaakt, heb wel wet op- en aanmerkingen maar heb nu geen tijd dat te typen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 08:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed dat ik niet ben blijven wachten op B-front, de helft van zn set was toch al gedraaid die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Heb geen zin om een lang verslag te schrijven maar B-Front had de set van de dag (heb de tracklist even bijgehouden xd) en degene die de show in de Hardstyle tent deed had echt kennis van de nummers en dat vond ik wel erg vet soms :D

01. Donkey Rollers - Chaos
02. B-Front - Inner Creativity
03. Noisecontrollers - Revolution is Here (Donkey Rollers Remix)
04. High Voltage ft. B-Front - Everything Changes
05. Digital Punk & B-Front - For The Girls
06. Zaza Front - Grote Dikke Bassplaat
07. Zany vs. Duro - Back Again
08. B-Front - Mysterias
09. Phrantic - Road Warrior
10. Zany & The Beholder - Do You Want Heavy
11. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
12. B-Front - Virus
13. Zany & The Beholder - Who Wants This
14. Frontliner & B-Front - Magic
15. Revolutionz - Darkness
16. Catatonic Overload - Cursed
17. Tha Playah - My Misery

Godverdomme zeg!! Kreeg instant kippenvel toen ik deze lijst zag.
Wel supertof dat hij Cursed nog draait. Laat die plaat maar lekker uitkomen. Zieke zieke zieke tracklist :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat draaide Ran-D :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:17 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Wat draaide Ran-D :P?

Geheime zender polka's.

Nee ik zal het niet weten haha, weet wel dat ik me vermaakt heb op zijn set maar de rest heb ik vergeten.. beetje vdk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bitch, Under Attack, King of the Underground, The Resistance, Running Late Code Black Rawmix, Headshot en nog wat spul. Niet zo bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:46 
 

Krijg foto van vriendin van me..

iemand op Hardshock is zo gevonden op een toilet:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:53 
 
Hardtraxx Elite

Hahahaha lekker dan..
Ik ben mijn vest kwijt geraakt daar.
Dat kloffie dat daar bij die gast ligt.. ligt ook iets blauws bij, precies dezelfde kleur blauw als mijn vest :lol:
Vaarwel vest :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Hahahaha lekker dan..
Ik ben mijn vest kwijt geraakt daar.
Dat kloffie dat daar bij die gast ligt.. ligt ook iets blauws bij, precies dezelfde kleur blauw als mijn vest :lol:
Vaarwel vest :cry:

Jij was het dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:57 
 
Hardtraxxer

Haha een maat had al verteld dat een kerel zo was afgevoerd. Hij had het vast warm,.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:59 
 

Chukkels schreef:
ramon038 schreef:
Hahahaha lekker dan..
Ik ben mijn vest kwijt geraakt daar.
Dat kloffie dat daar bij die gast ligt.. ligt ook iets blauws bij, precies dezelfde kleur blauw als mijn vest :lol:
Vaarwel vest :cry:

Jij was het dus xd

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:06 
 
Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:
Chukkels schreef:
ramon038 schreef:
Hahahaha lekker dan..
Ik ben mijn vest kwijt geraakt daar.
Dat kloffie dat daar bij die gast ligt.. ligt ook iets blauws bij, precies dezelfde kleur blauw als mijn vest :lol:
Vaarwel vest :cry:

Jij was het dus xd

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hahahah nee ik ben gewoon heelhuids thuis gekomen, met mijn kleren aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Krijg foto van vriendin van me..

iemand op Hardshock is zo gevonden op een toilet:
Afbeelding

HAHAHA :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WTF >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat zal mama trots op hem zijn :P
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten