Dit was voor mij de eerste keer hard bass en heb er absoluut geen spijt van!
Ik was rond half 11 / kwart voor 11 binnen om zo de drukte een voor te zijn, dit is best goed gelukt vond ik zo.
Tijdens het optreden van geck-o was het in de zaal heerlijk rustig. Je kon merken dat lang niet iedereen het leuk vond wat hij draaide, ik vind persoonlijk een paar qult nummertjes wel leuk (zolang het maar in het begin is

).
Tijdens team green werd het steeds drukker maar niet te druk. Op dat moment stond ik ong in het midden van de zaal. Ik vond het een lekker team op mee te beginnen, zaten zeker een aantal leuke tracks bij die ik thuis ook graag luister (behalve colors dan

). Ik hoopte op een paar harde nummers van Atmozfears, bounce en break remix vond ik dus echt lekker! Up top werd ook nog gedraaid btw maar dan door team red haha heerlijk nummertje dat.
Frontliner LIVE vond ik prima. Je zag dat hij zeker tijd in zijn set heeft gestopt, die edit van warphole was echt heerlijk en dat afsluiten met de HC edit van melodymen
Team blue verwachte ik eigenlijk niet super veel van en naar mijn mening hadden ze de eerste twee teams net zo goed kunnen omdraaien, green draaide maar mijn mening lekkerder. Toch zaten er wel wat leuke nummertjes tussen van noisecontrollers en code black.
Ja toen psyko punkz live... gewoon 8 eigen nummertjes en anthem van blue, dus dat half uurtje maar lekker op de tribune zitten en uitrusten van het gefeest. Wel mooi overzicht vanaf waar ik zat moet ik zeggen
Tijdens het begin van team yellow naar het sta gedeelte op de tribunes gegaan om daar lekker te feesten. Dit was prima te doen, niet zo druk en warm als in de zaal. Het geluid was daar wel iets minder maar er viel mee te leven

Na een half uur toch weer terug de zaal in gegaan en heb goed kunnen feesten. Lekker setje van naar mijn mening.
WMF LIVE, precies wat ik er van verwachte. Natural born ravers blijft toch heerlijk op die grote speakers, de boel stond daar te trillen

Toen was het alweer tijd voor het laatste team van de avond, team red. Ik moet zeggen dat ik niet echt super fan ben van de muziek van phuture noize en ook de muziek van titan luister ik thuis niet echt vaak (dit omdat het thuis wat sneller verveeld). Toch vond ik dit live erg lekker! Die kick knalde er echt uit. Na het eerste half uur hard losgaan had ik wel behoefte aan wat rust, al helemaal om de afsluiting te overleven

Het laatste uurtje dus op de tribune doorgebracht, zowel zitten als staand.
En toen was het tijd voor de afsluiting! Minus Militia! Man wat ging dat gruwelijk hard! Ben echt helemaal los gegaan. Ook ik vond de edit van strike niet echt geslaagd maargoed... Het Gelredome werd al behoorlijk met de grond gelijk gemaakt met o.a. reign supreme en brutal 3.0 heerlijk
Voor het geval je nog niet helemaal naar de klote was werd dit met de laatste twee nummers wel gedaan! HC edit van record breaking en break down low

Hierna kon je me echt opvegen haha.
Ik had geen benen meer over en ben samen met mn vrienden weer terug naar de bus gestrompeld (vervoer hadden ze goed gedaan vond ik) om rond half 10 weer met de trein (een soort van) heel thuis te komen.
Al met al een zeer geslaagde avond. Er zijn lekkere nummers gedraaid, leuk podium met vuurwerk en al, goed geluid in de zaal en iets minder op de tribunes maar alsnog ok. Het was wel vrij druk maar niet te druk. Ook ik ben een flink aantal mensen tegengekomen die het lijkbaar niet redden zonder verdovende middelen. Het is hun eigen beslissing en ik geen last van ze gehad dus mij hoor je hier niet over klagen. Op dit moment heb ik nog steeds last van mn benen maar dit was het meer dan waard.
Op naar volgend jaar!