M'n eerste grote feest en heb toch wel erg genoten hoor. We waren rond 10 uur binnen en zijn maar links vooraan gaan staan. Openingsset van Geck-O was toch wel even genieten hoor (Soul Train

)
Hierna team green, paar leuke platen gehoord die ik wou horen zoals Starting Over. Tijdens deze set begon het vrij druk vooraan te worden en moest iedereen elke keer voor of achter ons langs dus maar naar de decks gegaan waar het wel prima te doen was. Frontliner LIVE vond ik niet zoveel aan, die John Harris was als MC ook nog eens irritant. Hierna team blue, vrij weinig van mee gekregen omdat we op de tribunes zaten. Nieuwe NC platen waren wel tof maar de rest vond ik niks aan, ook PP LIVE was drama

Na een toffe openingsset kon het met team yellow weer verder gaan. Het ging in ieder geval wat meer richting de raw

Setje dus prima vermaakt met paar uitschieters zoals Rebel To The Grave en Hollow

WMF LIVE was dikke prima, al stukken beter dan de 2 livesets ervoor. Hierna team red waar ik het meeste naar uitkeek. Het begon allemaal vrij rustig met My Angel (HB Edit?) als opener. Langzamerhand ging het tempo er wat meer op. Was net even drinken halen, kom ik weer terug hoor ik Ghetto

snel plekje gezocht en goed staan knallen

Hierna was het de beurt aan MM LIVE, had er wel dikke verwachtingen van maar we zijn rond kwart voor 7 maar richting uitgang gegaan om de drukte voor te zijn dus heb er niet heel veel van meegekregen

Al met al een heel dik feest gehad! Alle ruimte op de decks om los te gaan alleen moest je wel op de goede plek gaan staan om nog aardig geluid te hebben want vond het geluid daar niet geweldig.
Qua losgaan viel het me ook niks tegen, als ik goed uit m'n dak ging gingen ze meestal wel een stukje aan de kant

Een volgende editie zal van de line up afhangen of het een ja of nee wordt.