Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 20:43 

Hardtraxx Veteran

To[M] schreef:
chas1n schreef:
pelkmans schreef:
een liveset heeft toch meestal alleen maar eigen nummers?

Bij Frontliner is 'live' achter z'n naam overbodig. xd

Dit. :P

Normaal wel. Maar hij staat volgens mij vanavond echt live. Zoals Deadmau5 altijd staat zo gaat hij nu ook staan op Hard Bass. Zonder CDJ's dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 01:43 

Hardtraxxer

kan die zwarte mc wel van het podium trappen wat een kut MC, hou gvd gewoon eens je bek of vertel wat nuttigs wat wat toevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 02:20 

Hardtraxx Addict

themaster schreef:
kan die zwarte mc wel van het podium trappen wat een kut MC, hou gvd gewoon eens je bek of vertel wat nuttigs wat wat toevoegd

dit indd.

Leuk dat je dorst hebt man :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 02:29 

Hardtraxx Veteran

chat.php

Hou dit topic vrij van discussies en kom gewoon de shout in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 10:26 

Hardtraxx Veteran

ook weer veilig en wel thuis gekomen,

op de een of andere manier echt een ge-wel-di-ge avond gehad ^^

hele avond rechts vooraan gestaan, redelijk veel ruimte gehad, en geluid was echt heel goed voor mijn gevoel !

Ben met weinig verwachtingen naar het Gelredome gegaan, maar heb echt van begin tot eind genoten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 13:45 

Hardtraxx Veteran

Voor mij was het ook 1 van de betere editities van Hardbass. Hele tijd halverwege de tribune op een deck gestaan en waar echt iedereen lekker los ging om ons heen, de sfeer zat er lekker in :thumbup: het was er druk maar niet te druk. De setjes vond ik prima ondanks dat je door de vele dj's stilvallende momenten hebt tussen de platen, dat hou je toch. Het podium vond ik erg gaaf gemaakt met bewegende delen en de licht en vuurwerkshow was erg dik gedaan door b2s! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 15:00 

Hardtraxxer

Wat een lekker feestje!

Lekkere sfeer en inderdaad ging iedereen loss.
Wij stonden ook op het (stamp)deck op de tribune. Dat was zeer goed gedaan van B2S, al was daar het geluid niet op en top. Hier mogen ze volgende keer wat extra geluid naar richten. Op de vloer zelf voor de stage, was het naar mijn mening net iets te druk, maar was het geluid prima.
Ook vond ik de lasers en de show een beetje tegenvallen t.o.v. andere jaren.

Al met al een super gezellige nacht gehad.
De setjes waren goed te doen.

En man wat ging MM loss zeg!

En hier de setjes van alle teams...

Team Blue:

Team Green:

Team Yellow:

Team Red:

En de warm-up van Geck-o:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 15:15 

Bierkoning

Ik zal eerlijk zeggen ik weet er niet veel meer van xd Maar hetgene wat ik me herinner was wel nice, die nieuwe Noisecontrollers tracks man man :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 15:35 

Hardtraxxer

Eerste keer hardbass en zeker niet de laatste keer. Tering, wat een ziek feest. Eigenlijk heel de avond op de decks gestaan. Genoeg ruimte! Dikke plus voor team red, al wist ik dat al van te voren eigenlijk. Was hier en daar wel beetje druk, maar de sfeer vond ik echt top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 15:43 

Hardtraxxer

Zo zeg, wat een pareltje was dit! :drool: Vierde jaar Hard Bass op rij en dit was voor mij absoluut de beste editie. De hele nacht vrijwel in het midden van de zaal gestaan. Met uitzondering van het laatste uurtje prima de ruimte gehad. Verschrikkelijk lekkere setjes (vrijwel alles gehoord wat ik wilde horen) en gewoon weer een top sfeer (zoals altijd). Volgend jaar nummer 5! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 15:50 

Hardtraxx Veteran

ik ben ook in 1 klap weer fan van Noisecontrollers, wat is Down Down een heerlijk nummer :love:

echt uit volle borst mee staan blèren haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 16:14 

Hardtraxx Veteran

Was een mooi feestje!
Die intro van team yellow was vet! En wat is exploration toch een mooi nummer!

Die nummers van noisecontrollers :love:
Wild Motherfuckers & Minus Militia :love:

Vond het alleen druk, we wilden graag in het midden vooraan, maar was zovaak geen plek, werd van alle kanten aan de kant gebeukt omdat mensen er langs moesten. Telkens als de kick erin kwam, je kon af en toe niet eens los gaan.

Op de decks was het veel beter!, alleen ik dacht dat vip een eigen gedeelte had op de decks, maar dit was dus niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 16:16 

Hardtraxxer

Econz schreef:
Wat een lekker feestje!

Lekkere sfeer en inderdaad ging iedereen loss.
Wij stonden ook op het (stamp)deck op de tribune. Dat was zeer goed gedaan van B2S, al was daar het geluid niet op en top. Hier mogen ze volgende keer wat extra geluid naar richten. Op de vloer zelf voor de stage, was het naar mijn mening net iets te druk, maar was het geluid prima.
Ook vond ik de lasers en de show een beetje tegenvallen t.o.v. andere jaren.

Al met al een super gezellige nacht gehad.
De setjes waren goed te doen.

En man wat ging MM loss zeg!

En hier de setjes van alle teams...

Team Blue:

Team Green:

Team Yellow:

Team Red:

En de warm-up van Geck-o:

Die TRB remix in dat filmpje bij om en nabij 7:50 is echt gruwelijk, had hem nog niet op wat zuiverdere kwaliteit gehoord ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 16:22 

Hardtraxx Veteran

Ik miste Magic in sowieso frontliner zijn set, maar ook op de avond!

Had die graag willen horen in gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 16:53 

Hardtraxx Addict

Die Minus Militia set is bijna mijn dood geworden. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 16:55 

Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:

Ik zou ook spontaan zelfmoordneigingen krijgen, neem je niks kwalijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 16:57 

Hardtraxx Veteran

Moet je weer haten ja? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:14 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Kwisniks schreef:

Dan heb je het over Psyko Punkz neem ik aan? Man wat was dat bagger zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:19 

Hardtraxx Veteran

Tijdens Team Blue liepen ze lekker met het volume te kutten had ik het idee, soms was het zelfs goed hoorbaar dat het volume omlaag ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:42 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Kwisniks schreef:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:44 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Tijdens Team Blue liepen ze lekker met het volume te kutten had ik het idee, soms was het zelfs goed hoorbaar dat het volume omlaag ging.
klopt, met een klein fluitconcert tot gevolg. oorzaak gemeente arnhem en z'n controleurs buiten. Gelukkig was t niet lang daarna weer op peil
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:44 

Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:

Ja, maar dat was alleen bij Coone's nummers had ik in de gaten... ineens volume stuk lager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:59 

Hardtraxxer

Heerlijk feestje gehad.
Bijna op iedere set heb ik me dik vermaakt :D

Team red toch wel als uitschieter :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 18:11 

Hardtraxx Crew

M'n eerste grote feest en heb toch wel erg genoten hoor. We waren rond 10 uur binnen en zijn maar links vooraan gaan staan. Openingsset van Geck-O was toch wel even genieten hoor (Soul Train :loving: )
Hierna team green, paar leuke platen gehoord die ik wou horen zoals Starting Over. Tijdens deze set begon het vrij druk vooraan te worden en moest iedereen elke keer voor of achter ons langs dus maar naar de decks gegaan waar het wel prima te doen was. Frontliner LIVE vond ik niet zoveel aan, die John Harris was als MC ook nog eens irritant. Hierna team blue, vrij weinig van mee gekregen omdat we op de tribunes zaten. Nieuwe NC platen waren wel tof maar de rest vond ik niks aan, ook PP LIVE was drama :x Na een toffe openingsset kon het met team yellow weer verder gaan. Het ging in ieder geval wat meer richting de raw :P Setje dus prima vermaakt met paar uitschieters zoals Rebel To The Grave en Hollow ^^ WMF LIVE was dikke prima, al stukken beter dan de 2 livesets ervoor. Hierna team red waar ik het meeste naar uitkeek. Het begon allemaal vrij rustig met My Angel (HB Edit?) als opener. Langzamerhand ging het tempo er wat meer op. Was net even drinken halen, kom ik weer terug hoor ik Ghetto :worship: snel plekje gezocht en goed staan knallen :D
Hierna was het de beurt aan MM LIVE, had er wel dikke verwachtingen van maar we zijn rond kwart voor 7 maar richting uitgang gegaan om de drukte voor te zijn dus heb er niet heel veel van meegekregen :P

Al met al een heel dik feest gehad! Alle ruimte op de decks om los te gaan alleen moest je wel op de goede plek gaan staan om nog aardig geluid te hebben want vond het geluid daar niet geweldig.
Qua losgaan viel het me ook niks tegen, als ik goed uit m'n dak ging gingen ze meestal wel een stukje aan de kant :P Een volgende editie zal van de line up afhangen of het een ja of nee wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 18:28 

Hardtraxx Veteran

Geen idee of dit bij andere vakken ook was, maar bij vak E kon je gratis naar binnen via de nooduitgang.. kwam je uit bij de lockers en kon je je ticket gaan verkopen bij de hoofdingang. (mits er nog geïnteresseerden waren natuurlijk) Bespaarde je je drankbonnen toch alweer.

Niet dat ik het zelf heb gedaan, maar heb er toch wat naar binnen zien glippen.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten