Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 aug 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hard Bass: Exploration (01-02-2014, Gelredome Arnhem)
Afbeelding

Trailer


Line-up
Team Green
Atmozfears
Bass Modulators
Max Enforcer
Live: Frontliner

Team Blue
Code Black
Coone
Noisecontrollers
Live: Psyko Punkz

Team Yellow
Brennan Heart
Hard Driver
Ran-D
Live: Wild Motherfuckers

Team Red
Adaro
Phuture Noize
Titan
Live: Minus Militia

Anthem
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op minimaal 2 leuke teams..
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hopen op minimaal 2 leuke teams..

Ja, inderdaad, ik zeg wel telkens dat ik voor 1 goed team niet meer ga maar toch ben ik telkens weer aanwezig gvd xd
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Haha idd :P Optie, maar wachten op de lineup.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Optie!
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 13:02 
 

Dit jaar was t geluid bijzonder kut en de sets bijzonder slecht, even de line-up afwachten.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil d'r heel graag nog een keertje heen, maar dit jaar van begin tot eind voor de stream gezeten en alleen Team Green was fatsoenlijk dus denk dat ik me hier dood ga vervelen. Even de teams afwachten, bij 2 leuke teams een optie.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 dag voordat ik 18 word verdorie :cry:
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Of ze daar moeilijk over gaan doen...
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zekerheidje, 5 min fietsen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

YES! hier zijn we bij! ^^
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:26 
 
Hardtraxx Addict

Optie als de Line Up een beetje mijn zin is, zelfde geld voor Reverze dan...
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
1 dag voordat ik 18 word verdorie :cry:


Boeie, dit wordt waarschijnlijk mijn 3de Hard Bass, maar wel de eerste pas als 18jarige
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Fusionmania schreef:
1 dag voordat ik 18 word verdorie :cry:


Boeie, dit wordt waarschijnlijk mijn 3de Hard Bass, maar wel de eerste pas als 18jarige

Aha oké chill geen zorgen dus! :)
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Vette poster ^^
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:13 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
1 dag voordat ik 18 word verdorie :cry:


Gewoon na 12en naar binnen.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2013 23:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wss aanwezig in een van de Skyboxen... :whistle:
Bericht Geplaatst op 19 aug 2013 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig.
Bericht Geplaatst op 19 aug 2013 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als Radical Redemption Live gaat draaien dan ga ik zeker. Net zoals vorig jaar, ging maar voor Crypsis en Thera, toch nog goed vermaakt. Feestje bouw je uiteindelijk zelf.
Bericht Geplaatst op 19 aug 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Feestje bouw je uiteindelijk zelf.

Meestal doet de crew dat
Bericht Geplaatst op 19 aug 2013 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Frijolrojo schreef:
Feestje bouw je uiteindelijk zelf.

Meestal doet de crew dat


budum tssss..
Bericht Geplaatst op 19 aug 2013 12:34 
 

niet aanwezig
Bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:19 
 
Hardtraxx Addict

Hoogst waarschijnlijk weer aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Frijolrojo schreef:
Feestje bouw je uiteindelijk zelf.

Meestal doet de crew dat


Godverdomme Patrick :lol:
Bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen aanwezig als ze met een echt GOEDE line-up komen, dwz 2 of meer teams die SOWIESO dik zijn. Dit jaar alleen het laatste team wat me kon bekoren. Daarnaast was alles aan het feest kut. Geluid, te druk, te warm, karige show, irritant volk.
1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten