Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 18:54 

Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Geen idee of dit bij andere vakken ook was, maar bij vak E kon je gratis naar binnen via de nooduitgang.. kwam je uit bij de lockers en kon je je ticket gaan verkopen bij de hoofdingang. (mits er nog geïnteresseerden waren natuurlijk) Bespaarde je je drankbonnen toch alweer.

Niet dat ik het zelf heb gedaan, maar heb er toch wat naar binnen zien glippen.

Hmm dat klinkt een beetje vreemd aangezien je als je door die nooduitgang langs entrance E ging, dan kom je uit voorbij de kluisjes en dus ook langs de bewaking en kan je idd gratis naar binnen lopen maar je bent dan vast wel gezien want je moet 2x langs een hek bij die nooduitgang. En anders heb je alsnog geen kluisje oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:07 

Hardtraxx Veteran

Er stond geen hek voor de nooduitgang, je kon daar los naar binnen wandelen. Je kwam tussen de kluisjes uit die zo opgesteld waren dat ze je langs beide kanten niet konden zien. Je was dus al voorbij het scannen.

o | x | o
Zo zeg maar, x ben jij, | de kluisjes, de linker o was het scannen en de rechter is de gewone controle voor als je niks bij had. Die zich uiteraard zo'n 20-25m verder bevond. Alsnog kun je dan een locker gaan huren want je was al binnen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:24 

Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Er stond geen hek voor de nooduitgang, je kon daar los naar binnen wandelen. Je kwam tussen de kluisjes uit die zo opgesteld waren dat ze je langs beide kanten niet konden zien. Je was dus al voorbij het scannen.

o | x | o
Zo zeg maar, x ben jij, | de kluisjes, de linker o was het scannen en de rechter is de gewone controle voor als je niks bij had. Die zich uiteraard zo'n 20-25m verder bevond. Alsnog kun je dan een locker gaan huren want je was al binnen. ;)

Hoe laat was dat dan? De enige manier om echt in de tent van de kluisjes uit te komen via de nooduitgang is over de balie klimmen waar de kluisjes werden verkocht. Dat is ook precies de route die ik heb afgelegd na daar gewerkt te hebben tot 12. Ik ben een flink aantal keer door die nooduitgang gegaan (bijna elk uur) en werd steeds gecontroleerd op bandje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:26 

Hardtraxxer

Erg toffe editie van Hard Bass!

Helaas zijn 2 telefoons gestolen uit mijn vriendengroep... Iemand ervaring wat voor stappen we nu het beste kunnen ondernemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:36 

Hardtraxx Crew

Basscow schreef:

Helaas zijn 2 telefoons gestolen uit mijn vriendengroep... Iemand ervaring wat voor stappen we nu het beste kunnen ondernemen?

Denk dat je het beste contact met b2s op kunt nemen via mail en vragen of er meerdere berichten van dit soort gevallen zijn en ze hier ook iets voor je kunnen betekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:40 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Hoe laat was dat dan?

+- 23.00
Richardd schreef:
De enige manier om echt in de tent van de kluisjes uit te komen via de nooduitgang is over de balie klimmen waar de kluisjes werden verkocht.

Die balie stond schuin aan de overkant van de desbetreffende nooduitgang waar ik het over heb. Je hoefde echt geen gekke moves uit te halen of dergelijke, je kon gewoon naar binnen wandelen. Hij bevond zich ook nog eens netjes op onze wandelroute naar het vak.
Er was ook geen sprake van beveiliging want die stonden allemaal in een rijtje bij de hoofdingang.

Sterker nog, toen ik iemand van de beveiliging erover aansprak stond hij perplex.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:41 

Hardtraxx Addict

Magnetron schreef:
Basscow schreef:

Denk dat je het beste contact met b2s op kunt nemen via mail en vragen of er meerdere berichten van dit soort gevallen zijn en ze hier ook iets voor je kunnen betekenen.

Je kan proberen, maar ik denk eerlijk gezegd niet echt dat je er veel van zal horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:43 

Hardtraxxer

Basscow schreef:

Contact met B2s opnemen heeft weinig zin (de kans dat ze die telefoons hebben gevonden is niet groot, en ze vergoeden het zeker weten niet), je moet tegen je vrienden zeggen dat ze contact met hun verzekering (indien verzekerd) en provider op moeten nemen. Zodat ze in ieder geval geen kosten met de telefoons kunnen maken. Als ze iets van een track & trace systeem hebben zou het ook handig zijn, dan kunnen ze simpelweg bekijken waar de telefoons nu aanwezig zijn ^^

Succes verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:46 

Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Richardd schreef:
Hoe laat was dat dan?

+- 23.00
Richardd schreef:
De enige manier om echt in de tent van de kluisjes uit te komen via de nooduitgang is over de balie klimmen waar de kluisjes werden verkocht.

Die balie stond schuin aan de overkant van de desbetreffende nooduitgang waar ik het over heb. Je hoefde echt geen gekke moves uit te halen of dergelijke, je kon gewoon naar binnen wandelen. Hij bevond zich ook nog eens netjes op onze wandelroute naar het vak.
Er was ook geen sprake van beveiliging want die stonden allemaal in een rijtje bij de hoofdingang.

Sterker nog, toen ik iemand van de beveiliging erover aansprak stond hij perplex.

Haha, wat verschrikkelijk zeg, dat ze het zo slecht weten te regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 20:58 

Hardtraxx Veteran

Zo, ook weer beetje bijgekomen. Ging er met lage verwachting heen, niet echt mijn lineup, maar met de grote vrienden maakte een hoop goed en toch prima vermaakt. In het midden te druk dus heel de avond op de decks gestaan, prima de ruimte, alleen was het geluid hier niet optimaal jammer genoeg. Maar toch zeker een prima editie, volgend jaar misschien wel weer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 21:01 

Hardtraxxer

2e keer hard bass, prima feest :thumbsup:
Kwam binnen met die bounce and break remix. Eerste twee teams waren wel oke maar t mocht op een gegeven moment wel wat sneller gaan. Vanaf team yellow vond ik het op muzikaal gebied dikke prima!
Sfeer was goed, wel druk maar weet altijd wel een plek te vinden om lekker los te gaan.
Wat was trouwens die laatste track van frontliner? Ging aardig hard naar mijn idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 21:11 

Hardtraxx Crew

WaVe schreef:
Wat was trouwens die laatste track van frontliner? Ging aardig hard naar mijn idee

I'm The Melodyman (Hardcore Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 21:14 

Hardtraxx Veteran

Goed feest en lekker vermaakt. Heel erg gezellig gehad, vooral tijdens de eerste 3 teams op de plekken waar ik toen stond. Red zelf was ook wel tof, hele toffe combinatie van artiesten. Me verwachtingen lagen alleen wel iets te hoog. Had stiekem nog wat net wat meer verwacht van Red.

Maar is nog maar de vraag of ik volgend jaar weer zo graag hiernaartoe wil. Ben een beetje klaar met die massale feesten, het speciale van het Gelredome is er eigenlijk nu wel vanaf voor mij. Doe mij maar gewoon meer de kleinere dingen waar je vaak minstens zoveel plezier hebt voor nog niet eens de helft van dit geld. Moet wel bijgezegd worden dat ze het geluid en de stage heel dik voor elkaar hadden. :)

En de afsluiting kon ik echt he-le-maal niets mee. Gelukkig een heleboel anderen wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 22:27 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
WaVe schreef:

:lol: :lol: Want 'snel' is hard xd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 22:30 

Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Richardd schreef:
Hoe laat was dat dan?

+- 23.00
Richardd schreef:

Ah, goedemorgen. Ik begreep je helemaal verkeerd. Wist niet dat er aan die kant nog een nooduitgang zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 22:30 

Hardtraxx Veteran

Nee, maar Frontliner was de eerste live-act van de avond. Om dan al een HC remix te draaien vond ik ook vrij vroeg nog.

Minus Militia vond ik overigens zwaar matig. En wat een aanfluiting, die Strike remix :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 22:33 

Hardtraxxer

HardstyleForEvah schreef:
Magnetron schreef:
WaVe schreef:

:lol: :lol: Want 'snel' is hard xd?

Dude je bent 12 dus oordeel lekker over een paar jaar hoe het er op feestjes aan toe gaat.

Er werd in de eerste twee teams niet bijzonder gedraaid dus ja ik vond dit wel lekker gaan. Of mag ik mijn eigen gevoel/mening niet geven? Dan moet je het ook zeggen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 22:37 

Hardtraxx Veteran

WaVe schreef:
Dude je bent 12 dus oordeel lekker over een paar jaar hoe het er op feestjes aan toe gaat.

Er werd in de eerste twee teams niet bijzonder gedraaid dus ja ik vond dit wel lekker gaan. Of mag ik mijn eigen gevoel/mening niet geven? Dan moet je het ook zeggen :thumbup:

Meneer is op de teentjes getrapt. HS4 heeft niet meer dan gelijk.

Verder zeg hij ook niet dat je die mening niet mag hebben, maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 22:44 

Hardtraxxer

Was prima feestje! Maar Hardbass 2010 is nog steeds vetste Hardbass ooit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:18 

Hardtraxx Veteran

:aww: Wat pat al zegt, ben je op je teentjes getrapt? Verder vind ik het juist mooi als je je eigen mening hebt, daarom deel ik nu ook de mijne. Ik heb de track toch net zo goed gehoord (mocht, als 12 jarige, opblijven tot 12 uur :cool:) , dus waarom zou ik daar niet over kunnen oordelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:32 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de track toch net zo goed gehoord (mocht, als 12 jarige, opblijven tot 12 uur :cool:) , dus waarom zou ik daar niet over kunnen oordelen?

Ik ben het met je eens hoor, maar bij dit punt ben ik het niet helemaal eens, een track gaat thuis namelijk heel anders dan live qua 'hardheid' ;) Voorbeelden hiervan zijn (imo) How Low Can You Go, H3Y! en Russian Sleep Experiment die live een heel stuk harder gaan dan dat je zou verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:33 

Hardtraxx Veteran

:aww: Wat pat al zegt, ben je op je teentjes getrapt? Verder vind ik het juist mooi als je je eigen mening hebt, daarom deel ik nu ook de mijne. Ik heb de track toch net zo goed gehoord (mocht, als 12 jarige, opblijven tot 12 uur :cool:) , dus waarom zou ik daar niet over kunnen oordelen?

Wel jammer dat Frontliner de track rond 1 uur draaide :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:34 

Hardtraxx Veteran

Mooi dat je tot 12uur op mocht blijven, maar Melodyman HC remix kwam toch echt pas om 0:55 uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:39 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de track toch net zo goed gehoord (mocht, als 12 jarige, opblijven tot 12 uur :cool:) , dus waarom zou ik daar niet over kunnen oordelen?

Die track kwam anders iets voor 1 uur. Wauw wat heb jij keiveel swag om als 12-jarige stiekem langer op te blijven :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:44 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:

Die track kwam anders iets voor 1 uur. Wauw wat heb jij keiveel swag om als 12-jarige stiekem langer op te blijven :corn:

Basshunterzz schreef:

Wel jammer dat Frontliner de track rond 1 uur draaide :)
pecola-tje schreef:

Mooi dat je tot 12uur op mocht blijven, maar Melodyman HC remix kwam toch echt pas om 0:55 uur :P

Het was al wel duidelijk denk ik
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten