Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:58 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
SL8492 schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Ik heb de track toch net zo goed gehoord (mocht, als 12 jarige, opblijven tot 12 uur :cool:) , dus waarom zou ik daar niet over kunnen oordelen?

Die track kwam anders iets voor 1 uur. Wauw wat heb jij keiveel swag om als 12-jarige stiekem langer op te blijven :corn:

Basshunterzz schreef:
:aww: Wat pat al zegt, ben je op je teentjes getrapt? Verder vind ik het juist mooi als je je eigen mening hebt, daarom deel ik nu ook de mijne. Ik heb de track toch net zo goed gehoord (mocht, als 12 jarige, opblijven tot 12 uur :cool:) , dus waarom zou ik daar niet over kunnen oordelen?

Wel jammer dat Frontliner de track rond 1 uur draaide :)
pecola-tje schreef:
:aww: Wat pat al zegt, ben je op je teentjes getrapt? Verder vind ik het juist mooi als je je eigen mening hebt, daarom deel ik nu ook de mijne. Ik heb de track toch net zo goed gehoord (mocht, als 12 jarige, opblijven tot 12 uur :cool:) , dus waarom zou ik daar niet over kunnen oordelen?

Mooi dat je tot 12uur op mocht blijven, maar Melodyman HC remix kwam toch echt pas om 0:55 uur :P

Het was al wel duidelijk denk ik

Wat is het niveau weer laag zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:59 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:

Och joh, lekker langer opblijven dan ik mocht :corn:.

Edit: Heb die track serieus meegeluisterd, en wat was dat kut (zo thuis). Heel de shout was het toen ook met mij eens hoor, niet dat je daarom anders over een track ofzo zou moeten denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:12 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:

Och joh, lekker langer opblijven dan ik mocht :corn:.

Edit: Heb die track serieus meegeluisterd, en wat was dat kut (zo thuis). Heel de shout was het toen ook met mij eens hoor, niet dat je daarom anders over een track ofzo zou moeten denken.

Ik wilde net zeggen, ik dacht dat je eigen mening deelde :P Maarjah, als je kijkt wat voor een zaadlijst hij daarvoor neerzette was die toch best lekker om te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:15 

Hardtraxx Veteran

Of de shout nam mijn mening over :whistle:. Je hebt gelijk inderdaad, al hoewel ik die ' hc' edit ook niet veel beter vond dan de rest van zijn set. :)

Edit: Ofja, HC edit was zelfs (minstens) even slecht als de rest van de set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:18 

Hardtraxx Veteran

Zie nu trouwens pas die tracklist van PP :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:23 

Hardtraxx Veteran

Heeft die track geen eigen topic of zo? Volgens mij is dit het Hard Bass topic en niet het Melodyman (HC Edit) topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:25 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Heeft die track geen eigen topic of zo? Volgens mij is dit het Hard Bass topic en niet het Melodyman (HC Edit) topic :P

Ja, inderdaad, en het is sowieso niks speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:28 

Hardtraxx Veteran

KWAAIE-MAX schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ja, inderdaad, want 5 posts over een track verpest natuurlijk het topic..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:30 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ja, inderdaad, want 5 posts over een track verpest natuurlijk het topic..

Zegt iemand dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:30 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij gaat meer dan de halve vorige pagina over die track en gaat het op deze pagina nog verder ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:52 

Hardtraxx Elite

Het was echt een super vet feest, heb me de hele avond vermaakt.
Hoogtepunt was toch wel Team Red :thumbsup:
Al was yellow ook niet verkeerd :)

Heb ongeveer de hele avond links vooraan gestaan en de drukte was te doen, soms leek er echter geen einde aan te komen met mensen die langs je moesten gaan lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 04:14 

Hardtraxx Veteran

Kun je de livestream terugkijken of is het opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 09:17 

Hardtraxxer

Dit was de 4e keer Hard Bass voor mij, en dit was toch wel na de editie met WMF als afsluiter de beste.
Zeer goed vermaakt, voornamelijk vanaf Yellow en Red.
En ik vond het ook mooi om te zien hoe Radical zat te genieten. Dit sloeg ook over naar Chain Reaction en Crypsis. Van een grote beer, naar een kleine man die zat te genieten van het moment. Alleen vroeg me wel af waarom ze zo erg met de effecten (voornamelijk de Flanger ) aan het spelen waren. En die Lellebel remake is het helemaal niet, voor het eerst live gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 09:33 

Donateur

Nooit begrepen dat er mensen zijn die op een zaterdagavond thuiszijn, en vervolgens een stream van een feest gaan luisteren en/of kijken.

(Uitgezonderd mensen in andere werelddelen.)

Net zoals de 'uploadwedstrijden' bij bijvoorbeeld LSDB.

Dan heb je ook bar weinig te doen in het weekeinde. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 10:04 

Hardtraxxer

Volgens mij stond 90% zo'n beetje strak. :thumbdown:

Maar voor de rest wel een heel leuk feestje gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 10:07 

Donateur

hoebedoelje schreef:
Nooit begrepen dat er mensen zijn die op een zaterdagavond thuiszijn, en vervolgens een stream van een feest gaan luisteren en/of kijken.

:/

Ik kwam thuis van het stappen en heb nog even de laatste 2 uur live zitten meekijken :P

stanlesz schreef:

Beter 90% strak dan 90% dronken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 10:14 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
hoebedoelje schreef:

:/

Ik kwam thuis van het stappen en heb nog even de laatste 2 uur live zitten meekijken :P

stanlesz schreef:

Dat is zeker waar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 10:40 

Hardtraxx Veteran

waar ik stond (rechts vooraan) vond ik het juist enorm meevallen in vergelijking met andere jaren, hing echt een relax sfeertje om me heen, zelfs nog lol gehad met een paar maffe italianen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 11:31 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
stanlesz schreef:

Dit dus. Lekker belangrijk ook, je hebt er toch geen last van? Laat ze maar lekker VDK zijn, worden ze nog vrolijk van ook, dus ik snap nooit zo goed de afkeer die iedereen hier ertegen schijnt te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 11:35 

Donateur

pim0412 schreef:
Kevin-Raw schreef:
stanlesz schreef:

Dit dus. Lekker belangrijk ook, je hebt er toch geen last van? Laat ze maar lekker VDK zijn, worden ze nog vrolijk van ook, dus ik snap nooit zo goed de afkeer die iedereen hier ertegen schijnt te hebben.

Mwhah ik begrijp het wel een beetje. Het lijkt namelijk tegenwoordig wel of mensen niet kunnen feesten zonder verdovende middelen. En dat het een hype is om ipv 1 pilletje er makkelijk een paar naar binnen te gooien waardoor losgaan niet eens meer mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 11:51 

Hardtraxx Veteran

^ Tsja naar mijn mening ben je redelijk verkeerd bezig met feesten als je je daaraan ergert, dan is het probleem eerder bij jezelf te zoeken. Zeker als je er niet direct last van hebt. Ja, natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar hoe vaak is dat nou eigenlijk?
Schijnbaar kunnen veel mensen tegenwoordig niet meer zonder verdovende middelen feesten, maar die gedachte is eerder bedroevend dan ergerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 12:23 

Donateur

pim0412 schreef:
^ Tsja naar mijn mening ben je redelijk verkeerd bezig met feesten als je je daaraan ergert, dan is het probleem eerder bij jezelf te zoeken. Zeker als je er niet direct last van hebt. Ja, natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar hoe vaak is dat nou eigenlijk?
Schijnbaar kunnen veel mensen tegenwoordig niet meer zonder verdovende middelen feesten, maar die gedachte is eerder bedroevend dan ergerlijk.

Ik erger me er ook niet aan, doe er zelf keihard aan mij. Kan me alleen wel plaatsen in de mensen die zich er wel aan ergeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 12:49 

Hardtraxx Veteran

Achterlijk warm en druk in midden van de zaal, vooraan nog wel achterlijk warm maar niet meer zo druk.
Die blazers waren een grote uitkomst soms, beetje verkoeling.
Vond het toch wel drukker dan op Qlimax, volgend jaar dus maar wat minder kaarten verkopen b2s?

Er hing nu ook de hele avond/nacht een rook/condens gordijn, daar aan kon je zien dat het achterlijk warm was, qlimax fotos nagekeken, daar was het totaal niet.

En mensen die niet opletten als ze aan het roken zijn, weer 3 plekken erbij. Roken doe je maar ergens anders.
Zelfde als die vies bezwete lichamen zonder shirt, dat ze daar maar is iets aan gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 12:53 

Donateur

Volgens mij hadden ze wel weer het dak op een kiertje of was dat optisch bedrog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 12:57 

Hardtraxx Veteran

Bij qlimax leek dat dak toch meer op een kiertje dan op hardbass had ik het idee.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten