Eerste keer Hardbass dit jaar, samen met stampmaat Stefann4. Met de partyexpress naar Arnhem, de sfeer in de bus zat er al goed in, ook snel binnen gelukkig, dat was prima geregeld. We kwamen binnen bij AHA, dat was gelijk al erg lekker. Daarna Team Green; prima euforisch setje met als hoogtepunten Anthem of Summer en Let me see ya

. Frontliner live viel mij niks tegen, vond het op dat moment wel prima, hij had er wel zijn best voor gedaan vond ik, en Halo's live gezongen

. Die nieuwe plaat klonk ook echt goed, You Got Me Rocking geloof ik.
Noisecontrollers heeft daarna echt de set van team blue gered, wat draaide Coone en Code Black een partij kut platen, alleen World Domination was degelijk. De nieuwe NC platen door het GelreDome was echt fantastisch, kippenvel tot op het bot bij Cats, Jets and Breaks en All Around The World

. Toen wat eten gaan halen omdat we allebei totaal geen zin hadden in PP live. Die set vanaf de achterste tribune gezien, bijna helemaal bovenin. Prachtig om dat voor de eerste keer zo te zien. Team Yellow ging nog best hard, Brennan Heart paste zich prima aan en dat viel me ook niks tegen. WMF kon ik niet zoveel mee. Heb Zatox ook geen een keer zien draaien, alleen Tatanka draaide terwijl Zatox met een of andere jas/sjawl stond te zwaaien. Natural Born Raver vond ik het hoogtepunt.
Team Red, daar keken we erg naar uit. Adaro en Titan draaien altijd interessante platen en Phuture Noize had vorig jaar het beste Hardstyle album IMO. Echt een bazen set, van begin tot eind volle bak gas geven

. Ook ontzettend gaaf om Ghetto erop te gooien. Minus Militia is een beetje langs me heen gegaan, de beentjes stonden al aardig op ontploffen. Vond persoonlijk de track keuze en die edits totaal niet boeiend. Die Strike Edit en TRB hardcore klonken echt voor geen meter

. Ze hadden gewoon met Get Hit moeten afsluiten, dat was pas een afsluiting geweest. Al met al echt een top feest gehad! Eerste, maar zeker niet de laatste keer Hardbass.
+++ Bijna alle platen die ik wilde horen gehoord
++ Set van Team Red
++ Een keer of zeven een hand van iemand gehad om mijn Theracords shirt

.
++ Genoeg ruimte gehad overal, warmte viel ook heel erg mee.
+ Veel vriendelijke buitenlanders die een praatje maakten
-- vermoeidheid rond 5 door de hele zaterdag al gewerkt te hebben

.
-- Vieze zweetlichamen die tegen je aan beuken
- Coone en Code Black