Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:
Wat is er met het volume van de setjes aan de hand op de B2S Soundcloud? ben nu bij Team Blue, en der zit verrassend veel verschil in de volumes, zelfs midden in sommige tracks :huh: (Heb sommige gedeeltes 2 keer opnieuw geluisterd om te chekken, zit in de file zelf, niet m'n speakers oid :P )


Tijdens Blue kon ik gewoon met iemand op 1 meter afstand staan praten, dat was echt dramatisch.

Het viel me trouwens tijdens Team Red op dat, waarschijnlijk Adaro, tracks begon in te mixen die allang voorbij waren gekomen. Heb Kings of the Underground, Bolivia, I dont give a fuck en nog een paar voorbij horen komen, gelukkig draaide hij ze daarna niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 22:46 
 
Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
Maximumraver schreef:
Wat is er met het volume van de setjes aan de hand op de B2S Soundcloud? ben nu bij Team Blue, en der zit verrassend veel verschil in de volumes, zelfs midden in sommige tracks :huh: (Heb sommige gedeeltes 2 keer opnieuw geluisterd om te chekken, zit in de file zelf, niet m'n speakers oid :P )


Tijdens Blue kon ik gewoon met iemand op 1 meter afstand staan praten, dat was echt dramatisch.

Het viel me trouwens tijdens Team Red op dat, waarschijnlijk Adaro, tracks begon in te mixen die allang voorbij waren gekomen. Heb Kings of the Underground, Bolivia, I dont give a fuck en nog een paar voorbij horen komen, gelukkig draaide hij ze daarna niet.

Nee dat doet Adaro altijd, vind ik zelf altijd wel vet dat ie dat doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha nou nou Sherlock, wat een geluk en toeval dat hij ze niet draaide hè!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Haha nou nou Sherlock, wat een geluk en toeval dat hij ze niet draaide hè!


:huh:

hotymoty schreef:
Basshunterzz schreef:
Maximumraver schreef:
Wat is er met het volume van de setjes aan de hand op de B2S Soundcloud? ben nu bij Team Blue, en der zit verrassend veel verschil in de volumes, zelfs midden in sommige tracks :huh: (Heb sommige gedeeltes 2 keer opnieuw geluisterd om te chekken, zit in de file zelf, niet m'n speakers oid :P )


Tijdens Blue kon ik gewoon met iemand op 1 meter afstand staan praten, dat was echt dramatisch.

Het viel me trouwens tijdens Team Red op dat, waarschijnlijk Adaro, tracks begon in te mixen die allang voorbij waren gekomen. Heb Kings of the Underground, Bolivia, I dont give a fuck en nog een paar voorbij horen komen, gelukkig draaide hij ze daarna niet.

Nee dat doet Adaro altijd, vind ik zelf altijd wel vet dat ie dat doet!


Aha, was me nooit opgevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je vond het echt toevallig dat hij die platen aan het teasen was en vervolgens niet draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Je vond het echt toevallig dat hij die platen aan het teasen was en vervolgens niet draaide?


Jah, is dat zo gek dan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 00:08 
 
Hardtraxx Newbie

Het mixen met samples van andere tracks is zo'n beetje zijn handelsmerk. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

DonC schreef:
Het mixen met samples van andere tracks is zo'n beetje zijn handelsmerk. ;)


Jah, nou zoals ik al zei. Het was me nooit opgevallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 00:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo ik ben ook weer onder de levenden. Was vooral erg gezellig met alle bekenden, heb muzikaal gezien niet bijster veel onthouden, maar ik was ook meer met andere dingen bezig dan op de muziek letten :P

Wat dingen die me wel opvielen:
+ Team Green was erg lekker om mee in te komen, Bass Modulators :thumbsup:
+ Nieuwe Noisecontrollers tracks, vooral down down en AATW was genieten.
+ Team Yellow viel me goed mee.
+/- Team Red vond ik wisselvallig, de kicks van PN komen niet echt uit de verf, wat niet aan het geluid lag. Up Top en Firepower waren wel baas.

Verder ook prima sfeer, mooie stage en geen last van drukte.

Al met al een erg geslaagde editie, op naar nummer 6 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 02:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2e keer hardbass voor mij heerlijk! Wat ik toch wel echt gaaf vond was het knal/boeket vuurwerk dat midden in de zaal aan het dak hing. Ook de lasers waren optimaal om te genieten (filmpje)! Dat is het enige wat ik ervan weet want de rest kan ik me niet meer bedenken haha! Alhoewel een gave avond, het heeft 2013 overtroffen maar MM Heeft B-Freqs vorig jaar niet weten te overtreffen..

Lekker veel lasers tijdens oa Fight The resistance https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MikezDJ schreef:
Dat is het enige wat ik ervan weet want de rest kan ik me niet meer bedenken haha!


Zoohee. Stoer hoor. Ik wou dat ik zo subtiel kon vertellen hoe leuk drugs zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
MikezDJ schreef:
Dat is het enige wat ik ervan weet want de rest kan ik me niet meer bedenken haha!


Zoohee. Stoer hoor. Ik wou dat ik zo subtiel kon vertellen hoe leuk drugs zijn.

Misschien was hij wel gewoon dronken? Ik vind jouw reactie minstens zo stoer als die van hem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
MikezDJ schreef:
Dat is het enige wat ik ervan weet want de rest kan ik me niet meer bedenken haha!


Zoohee. Stoer hoor. Ik wou dat ik zo subtiel kon vertellen hoe leuk drugs zijn.


als je dit al niet aan kan dan had je het drugs topic van een paar jaar terug eens moeten zien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is natuurlijk wat anders :P Vind het gewoon zo storend als ik gewoon relaxed beetje wil lezen hoe mensen hardbass vonden dat er altijd wel lui bij zitten die het nodig te vinden het zo subtiel door te laten schemeren dat ze er drugs gebruikt hebben. Daar zit toch niemand op te wachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb wel drugs gebruikt en weet lekker alles nog. :thumbsup:

Even serieus Jordi, stel je niet zo aan en reageer er lekker niet op. Mensen mogen zelf weten hoe ze zo'n avond beleven en wat ze er vervolgens over kwijt eillen. Ze hoeven niet overal op afgerekend te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was misschien ook iets te fel.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:

Tot 03:00 heb ik me goed verveeld. Ik heb een gezellige vriendengroep waar ik de tijd mee heb kunnen besteden, maar muzikaal was het dramatisch. Na 03:00 kwam het al meer op gang met hier en daar een mooie plaat. Red was onwijs genieten. Minus Militia had ik veel van verwacht maar het viel enigszins tegen.

Toch was dit wel mijn beste editie tot nu toe. Al met al, goed vermaakt!


Dit beschrijft mijn hele avond :p

Ik had het van te voren al ingepland en daar kwam geen verandering in tijdens het feest. Ik kan ook niet wennen aan die WMF tracks. Leuk melodietje en we plakken er een Zatox kick onder, nee niet mijn ding.
Gelukkig maakte team Red veel goed :) Had eigenlijk Sloopvergunning nog wel verwacht, of heb ik die gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Had eigenlijk Sloopvergunning nog wel verwacht, of heb ik die gemist?


Nope, niet voorbij gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
MikezDJ schreef:
Dat is het enige wat ik ervan weet want de rest kan ik me niet meer bedenken haha!


Zoohee. Stoer hoor. Ik wou dat ik zo subtiel kon vertellen hoe leuk drugs zijn.


Balen man, maar bedankt dat je me stoer vind ook al heb ik geeb drugs gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:13 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Tijdens Blue kon ik gewoon met iemand op 1 meter afstand staan praten, dat was echt dramatisch.


Midden in de zaal\vooraan ofwat? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlimax vorig jaar laten schieten, zodat ik voor de eerste keer naar Hard Bass kon gaan. Geen moment spijt van gehad, was een geweldige avond! :thumbsup: We waren erg vroeg rond kwart over 10 en uiteindelijk half 11 een plekje gezocht in het midden van de zaal. Geck-o was al een tijdje aan de gang, gewoon een lekkere set om te horen.

Toen kwam de opening, waarbij een groot gedeelte van de stage omhoog werd gehaald, zag er erg vet uit naar mijn mening. Sowieso vond ik de stage en de show wel dikke prima. Het was aan Team Green om te openen en naar mening hebben ze dit prima gedaan. Leuke mainstream plaatjes, alleen Lose My Mind. :sick: Voor de rest vond ik er een erg lekkere sfeer hangen en ook de ruimte en geluid viel me heel erg mee.

Frontliner live vond ik niet heel erg bijzonder, maar ik heb me er wel op kunnen vermaken. Hier en daar een nieuwe track gehoord, waarvan eentje niet helemaal lekker liep, maar dat kan gebeuren. Hij sloot af met een hardcore edit van Melodyman, vond ik eigenlijk wel grappig, alleen had ik dan liever Magic gehoord.

Van Team Blue eigenlijk vrij weinig meegemaakt. Alleen een stukje van het begin en daarnaar gingen we een vriend zoeken, die hadden we snel gevonden en daarna zijn we even wat gaan eten. Hierna zijn we terug naar het midden gegaan waar het wat betreft de ruimte nog steeds prima te doen was. We hebben het eind van Team Blue nog meegemaakt, maar ik kan me niet meer voor geest halen wat er nou allemaal gedraaid werd, zal wel niet heel veel bijzonders geweest zijn als ik de verhalen hier lees. Ik had graag wel wat meer van de nieuwe Noisecontrollers tracks gehoord, die hadden ze dan beter met PP kunnen ruilen. xd

Psyko Punkz was aan de beurt. Nou had ik hier al geen hoge verwachtingen van en deze kwamen uit. Ik vind Love This Life nog wel een lekker plaatje, maar voor de rest vrij weinig aan.

Toen kwam Team Yellow en begon de helft van de nacht waar ik het meest naar uit keek. Team Yellow maakte mijn verwachtingen zeker waar en heb me zeer goed vermaakt op deze set. Ook nog steeds genoeg ruimte om lekker los te kunnen gaan. Had van te voren nog wel een hard hoofd in Brennan Heart, maar uiteindelijk was het een prima set.

Hierna was het de beurt aan Wild Motherfuckers. Ook hier weer erg goed vermaakt. Veel bekende nummers en er werd gewoon een leuke sfeer gecreëerd door de heren. Ik weet niet wat het is, maar ik vind de MC van hun ook wel prettig om naar te luisteren.

Team Red was het team waar ik vooraf het meest naar uit keek. Deze verwachting werd ook waar gemaakt, ik vond dit de beste set van de avond. Ik vond het ook erg leuk, omdat de nog wat minder bekende namen als Phuture Noize en Titan een kans kregen om hier te staan. Hierdoor werden er wat minder bekende tracks (voor mij dan) gedraaid, maar dat maakte het erg interessant om naar te luisteren. Halverwege de set werd het steeds drukker en werd er veel gelopen, dus werd het wat moeilijker om los te gaan. Dat was jammer want de tweede helft van de set werden heerlijke tracks gedraaid. Adaro wat een held blijft dat ook! :worship:

Minus Militia was de afsluiter en hier werd door iedereen veel van verwacht (ook door mij). Deze verwachtingen werden deels waargemaakt. Het was inmiddels helaas net wat te druk op de vloer en super warm. De set was over het algemeen erg lekker. Het ging voor mijn gevoel goed hard en ook de show erom heen was leuk neergezet. De track keuze viel me enigszins wat tegen. Had bijvoorbeeld liever de originele Strike gehoord en Torture in plaats van Spell Of Sinn. Maar ook weer goed vermaakt ondanks de drukte, prima afsluiter.

Heerlijk feest gehad! Mijn eerste Hard Bass en volgend jaar zeker weer proberen om erbij te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wize schreef:
Leuke mainstream plaatjes, alleen Lose My Mind. :sick:

Volgens mij waren dat alleen de vocals, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Wize schreef:
Leuke mainstream plaatjes, alleen Lose My Mind. :sick:

Volgens mij waren dat alleen de vocals, toch?

Klopt :P iedereen ging echt uit volle borst meezingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vocals door on the go heen.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten