Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 20:22 

Hardtraxx Addict

Ramirez schreef:
Heb de hele avond gewoon beneden gestaan en ik heb helemaal niks van de drukte gemerkt. Genoeg ruimte gehad en lekker los kunnen gaan. Had begrepen dat de decks dit jaar nog iets langer zijn? Kijk al een tijdje uit naar dit feestje! Echt benieuwd naar Minus Militia. Die gaan het Gelredome omver blazen. :P

Foto's gezien
de decks lopen van de voorste ingang tot de achterste ingang en tot de hoogte van de ingangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 01:41 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Heb de hele avond gewoon beneden gestaan en ik heb helemaal niks van de drukte gemerkt. Genoeg ruimte gehad en lekker los kunnen gaan. Had begrepen dat de decks dit jaar nog iets langer zijn? Kijk al een tijdje uit naar dit feestje! Echt benieuwd naar Minus Militia. Die gaan het Gelredome omver blazen. :P

Wij gaan sowieso even meeten piepo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 12:18 

Hardtraxxer

Nou het grote wachten is begonnen hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 12:20 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ramirez schreef:

Komt de hele petjes brigata weer mee? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 12:22 

Hardtraxx Crew

Iemand trouwens ervaring met parkeren? Is het drama om weg te rijden of gaat alles wel soepel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 12:44 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Iemand trouwens ervaring met parkeren? Is het drama om weg te rijden of gaat alles wel soepel?

Parkeerplaatsen bij de rijnhal! Opsich wel relaxt maar betaal je wel 10 euro? voor. Beter zet je je auto in de buurt van de rijnhal neer in een woonwijk. Ik woon zelf een halve km van het gelredome vandaan en wij gaan er lopend heen. :thumbup:

Wegkomen is ook geen probleem. Je zit praktisch aan de snelweg dus max een kwartiertje wachten gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 12:51 

Vorig jaar bijna half uur moeten wachten voor de parkeerplaats...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 12:56 

Hardtraxx Veteran

onze bus gaat ons afzetten en sochtends weer ophalen... ben bang dat dit wel drama gaat worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 13:03 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Jurheinen schreef:
Ramirez schreef:

Komt de hele petjes brigata weer mee? xd

Nee, helaas niet! Ik ga samen met Iris
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 13:45 

Hardtraxx Veteran

Hoeveel kosten de muntjes hier tegenwoordig? (ongeveer) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 13:59 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
onze bus gaat ons afzetten en sochtends weer ophalen... ben bang dat dit wel drama gaat worden :(

Eventtravel qlimax 2011 prefect, bus vol en weg zonder wachten.

bRt_ schreef:
Hoeveel kosten de muntjes hier tegenwoordig? (ongeveer) :D

Qlimax was het 2,60 volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 14:19 

Hardtraxx Addict

Jaja kriebels beginnen toch wel te komen hoor! zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 14:24 

Hardtraxx Crew

Analoxx schreef:
Jaja kriebels beginnen toch wel te komen hoor! zin in :D

Anders hier wel :D

Vanavond in een blauw/wit shirt met blauw/witte nikes met een lichte broek. Heb ook nog TC & Ran-D bandje om m'n hand dus als je me ziet tik me maar aan, vind het wel tof om meer mensen van hier te ontmoeten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 14:51 

Hardtraxx Elite

Zin in :woot:

Heb alleen wel al sinds ik wakker ben koppijn :/
Maar dat gaat hopelijk wel over
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 14:59 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Rickzel schreef:

Zie je.. je moet gewoon een beetje geluk hebben met het vervoer. :P Kan me er vaak niet zo druk om maken. Behalve bij Decibel. Dat is gewoon altijd drama. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 15:05 

Bierkoning

Potje voetballen, bier drinken, goed eten, meer bier drinken, nog meer bier drinken en dan naar het Gelredome!

Wellicht tot vanavond mensen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 15:07 

Donateur

Pommer schreef:
bier drinken, goed eten, meer bier drinken, nog meer bier drinken

Oh nee hè. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 15:21 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
bier drinken, goed eten, meer bier drinken, nog meer bier drinken

Oh nee hè. :whistle:

Ik lees zijn zin, kijk naar zijn avatar en kreeg er spontaan een glimlach van, haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 15:24 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Miwer schreef:
Rickzel schreef:

Zie je.. je moet gewoon een beetje geluk hebben met het vervoer. :P Kan me er vaak niet zo druk om maken. Behalve bij Decibel. Dat is gewoon altijd drama. :P

aah dat geeft dan weer hoop, vorige 3 keer dat we met een bus gingen bleef de bus gewoon op de parkeerplaats staan, en eigenlijk was dat ook wel redelijk drama, voordat iedereen de bus weer terug gevonden had enzo...

we zullen het ook wel zien ! kan me nu ook al verheugen op die eerste paar biertjes in het gelredome ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 16:01 

Hardtraxx Veteran

Ik niet, die eerste paar Heineken smaken echt helemaal nergens naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 16:58 

Hardtraxx Crew

Frontliner
Citaat:
Preparing the last edit's Tonight I will play 3 new tracks, one of them with Sway Uk! 3 new edits and nobody less then the one and only John Harris will be hosting my set! Can't believe how much I would like to get started, tonight means so much to me, I love performing live with my new gear and all new tracks are made in my new studio, I'm really hoping you'll like my set!! Blablabla
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 18:08 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ik niet, die eerste paar Heineken smaken echt helemaal nergens naar

True de laatste paar ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 18:11 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Potje voetballen, bier drinken, goed eten, meer bier drinken, nog meer bier drinken en dan naar het Gelredome!

Zelfde planning hier. Godverdomme zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 18:12 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Frontliner
Citaat:
Preparing the last edit's Tonight I will play 3 new tracks, one of them with Sway Uk! 3 new edits and nobody less then the one and only John Harris will be hosting my set! Can't believe how much I would like to get started, tonight means so much to me, I love performing live with my new gear and all new tracks are made in my new studio, I'm really hoping you'll like my set!! Blablabla

Jammer, had gehoopt op wat oudere nummers, mja hoef je tegenwoordig ook niet meer op te hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 18:16 

Hardtraxxer

Wat heb ik hier godvergeten veel zin in! :woot: :woot:
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten