Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 26  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 00:50 

Hardtraxxer

Brrr vond die drukte vorig jaar echt verschrikkelijk, vond 2012 echt stukken beter. Heb vorig jaar eigenlijk geen moment echt lekker in 't feest gezeten. Leek wel of 25.000 mensen een marathon hielden met al die lopende mensen voor je neus... Zaterdagavond heerlijk voor de TV meekijken, ideaal zo'n livestream op youtube :worship:
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 11:38 

Hardtraxx Veteran

Kaartje verkocht gelukkig :)

:clap: :clap: :clap: zin in morgen!!
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:30 

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:
gehoord dat vorig jaar aardig druk was.
Op welke plekken is het nog een beetje rustig en kun je ng losgaan ? :P

Nergens. Serieus. Verschrikkelijk was dat. De bizarre drukte + matige sets + ontzettend kutgeluid + irritante Zweedse/Duitse/Oostenrijkse/Franse debielen + anabolensjonnies hebben ervoor gezorgd dat vorig jaar mijn enige keer HB blijft.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:33 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Protoss schreef:

Nergens. Serieus. Verschrikkelijk was dat. De bizarre drukte + matige sets + ontzettend kutgeluid + irritante Zweedse/Duitse/Oostenrijkse/Franse debielen + anabolensjonnies hebben ervoor gezorgd dat vorig jaar mijn enige keer HB blijft.

Vond dat allemaal hartstikke meevallen. Weinig tot geen last van gehad. En qua geluid ligt het er maar aan waar je staat. Genoeg plekken waar geluid gewoon prima is.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:43 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Protoss schreef:

De ergste vergeet je, de Italianen.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:47 

Hardtraxx Veteran

Spanjaarden zijn ook irritant.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:47 

Hardtraxx Elite

De italianen vind ik nog wel op een of ander maniertje sfeer met zich mee brengen haha, weet ook niet waarom, denk omdat er ook 'n hoop hardstyle dj's italiaans zijn.
Verder heb ik dit topic lang in de gaten gehouden om te kijken of ik er misschien nog naar toe zou gaan maar, drukte en lopende mensen om je heen en waarschijnlijk ook nog hitte... Dan hoeft het voor mij al niet meer, oja en natuurlijk een line-up die mij op een paar artiesten na niet aanspreekt.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:11 

Hardtraxx Veteran

Wij hadden ook alleen bij het laatste team veel plek, toen werden er ook ineens alleen maar dikke tracks gedraaid :D , voor mij begon toen het feest pas eigenlijk... Tijdens het eerste uur hadden we ook veel plek, en vond ik de muziek ook dik. Maar daar tussenin waren de sets naar mijn mening matig, en was het veel te druk. Misschien had ik de sets beter ervaren als er beweegruimte was geweest, maar ik kon er door die drukte gewoon niet lekker inkomen.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:12 

Hardtraxxer

Op de decks heb je genoeg ruimte hoor en het geluid was daar ook prima!
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:13 

Hardtraxx Veteran

Stephan_NL schreef:

Nee het geluid was er niet prima.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:14 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar was het inderdaad veel te druk, kon er ook totaal niet lekker inkomen toen.
De laatste 2uur zat ik er net lekker in, was het alweer bijna afgelopen :cry:

En ik weiger om op die decks te gaan staan, dat vind ik gewoon echt kut haha
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:25 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Stephan_NL schreef:

xd

Heb op veel plaatsen geprobeerd maar overal was het geluid diep triest. Tijdens het middelste stuk van team Green (vanaf Lost in the Mist tot Trapped ongeveer) was het echt het meest tragisch. Toen hoorde je gewoon de mensen over het geluid heen praten. Alsof je in een redelijk drukke kroeg stond of zo :'). Tijdens B-Freqz ging het dan wel KEIhard, heel raar was dat.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:31 

Hardtraxx Veteran

Wij zijn tijdens It's A Fine Day toen naar midden-rechts gegaan, vlakbij een trap en een bar, en vanaf toen/daar was het geluid eigenlijk wel goed. aan het begin van Team Green werd het volume volgens mij ook al een beetje omhoog gedraaid.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:37 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Stephan_NL schreef:

Ok baas.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:00 

Bierkoning

Apart, ik beleef Hard Bass elk jaar blijkbaar heel anders dan veel van jullie. Ik heb namelijk nooit last van te erge drukte of kutgeluid (ook niet heel geweldig ofzo, maar gewoon prima).
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:12 

Hardtraxx Veteran

Precies wat Pommer zegt.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:37 

Hardtraxx Veteran

Geluid van Qlimax 2012 was echt puur zaad, Hardbass 2013 had al heel wat beter geluid, Qlimax 2013 was ook zeer goed, hopelijk dus Hardbass 2014 net zoiets als Qlimax 2013 qua geluid.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:40 

Hardtraxxer

Vorig jaar echt een superdik feest gehad, 2012 vond ik persoonlijk juist iets minder. Hele tijd linksvooraan tegen het hek gestaan. Geluid goed en best veel ruimte ook. Hoe verder je naar achter liep, hoe drukker het was. Bier halen was iig een moeilijke opgave.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:42 

Hardtraxx Veteran

En ruimtes moet je gewoon zelf maken, vooral als je met een grote groep ben.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 17:46 

Hardtraxx Addict

Vorig jaar idd heel veel mensen die klaagde over de drukte, terwijl ik nergens last van heb gehad.
Geluid was ook goed, alleen in het begin wat aan de zachte kant
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 17:50 

Hardtraxx Addict

Op de decks is altijd plek zat. Precies onder een box heb je dan ook nog prima geluid.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 18:37 

Ik heb vorig jaar het feest van mn leven gehad dus ik kan ook niet zo goed in deze reacties komen :whistle:
Maargoed het was dan ook mn eerste échte grote indoor feest. En dan meteen in t gelredome is wel iets bijzonders dus misschien is mijn mening ook een beetje vertekend. Tijdens team Green + B-Freqz stond ik destijds aan de rechterkant op de decks en ik vond het heerlijk, ik denk nog steeds met veel plezier terug aan die avond :D
Moet zeggen dat de drukte wel wat aan de irritante kant was af en toe, maar ik stoorde me er niet gigantisch aan.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 19:24 

Hardtraxx Addict

Gewoon heerlijk kunnen stampen op de decks vorig jaar, waar we uiteindelijk zijn gaan staan omdat het beneden gewoon niet te doen was qua drukte.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 20:14 

Hardtraxx Veteran

Heb de hele avond gewoon beneden gestaan en ik heb helemaal niks van de drukte gemerkt. Genoeg ruimte gehad en lekker los kunnen gaan. Had begrepen dat de decks dit jaar nog iets langer zijn? Kijk al een tijdje uit naar dit feestje! Echt benieuwd naar Minus Militia. Die gaan het Gelredome omver blazen. :P
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 20:21 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar ook hele tijd op een deck gestaan vlak onder een box, hebben geen problemen gehad met drukte of geluid, was echt prima te doen dus daar gaan we morgen lekker weer staan :clap:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten