Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Team green is goud maar om alleen daarvoor een kaartje te kopen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ShatterDJ goed verwoord. :thumbup: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja gewoon helemaal eens met Shatter. Perfect verwoord. 10 internetpunten voor jou!

Geen blinde haat voor het een of het ander, kwaliteit waarderen en inzien dat smaken verschillen. *pinkt traantje weg*
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 23:31 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Ja gewoon helemaal eens met Shatter. Perfect verwoord. 10 internetpunten voor jou!

Geen blinde haat voor het een of het ander, kwaliteit waarderen en inzien dat smaken verschillen. *pinkt traantje weg*

Haha thanks :lol: Ja ik vind het altijd lastig zulke gedachten op een goeie manier te verwoorden, maar ik heb het wel goed kunnen uitleggen vgm ^^

En het is ook altijd mooi om te zien dat er meer mensen zijn met die gedachte ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik blij dat ik alles van euforisch tot extra raw kan waarderen! :yay:

Alleen vind ik code Black en atmozfears vaak iets té zoetsappig, maar care. Vermaken ga ik me hier wel!
Sowieso midvoor fanboyen tijdens team geel. Phuture Noize en B-front ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Ik heb sinds 2012 een echte haat gekregen aan euphoric, gewoon omdat het TE euforisch was met lange inkakkende zang breaks, veelste blije melodiën en verschrikkelijke synths (smaak), maar sinds 2015 heb ik het gevoel dat de euphoric weer steeds meer naar het midden trekt. Meerdere euphoric artiesten geven namelijk aan weer meer met de classic sound te doen, maar wel in een nieuw jasje. Ik zie daar dus na wat lange moeilijke jaren weer hoop in.

Bij de raw ben ik bang dat dat niet snel naar het midden trekt. Er zijn al wel wat gevestigde namen die ik al tot het midden/raw reken zoals B-Front, Phuture Noize, Ran-D, Crypsis, Frequencerz, Artifact, Thera etc, maar als ik de populariteit zie van het achterlijk lompe raw dan zullen er nog genoeg mensen tussen dat publiek zitten die het produceren/draaien ook willen gaan proberen en dat zie ik echt met angst tegemoet.

Hopelijk distantiëren organisaties zich van deze bagger kwaliteit ipv op de hype te springen. Kijk ik zie het liefst ook dat organisaties dat super euforische vermijden, maar dat is meer een smaak ding, want ik weet wel dat daar wel gewoon kwaliteit in zit. Er mogen best af en toe wel tracks uit springen naar heel euforisch of heel raw, maar ik zou het zo graag zien dat het grootste gedeelte van de hardstyle in het midden blijft. Dat is waarom ik de classic tijd zo geweldig vind.


Perfect verwoord, +1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je kunt de line up geweldig vinden of helemaal niks.. ik had liever ook wat andere namen gezien maar dat neemt niet weg dat deze line up niet te verantwoorden is. Als ik in de organisatie zat had ik rebelion ook geboekt, omdat er nu eenmaal veel hype is en b2s toch een commerciele organisatie is. Dat stadion moet nu eenmaal vol, das het belangrijkste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
RTM93 schreef:
Is niet echt positief voor de scène of eventueel sfeer in 2017 als dit de trend wordt.

De scene is al te ver uit elkaar en dat gaat B2S wel merken in de kvk


Ging de kvk vorig jaar voor hardbass ook al niet heel matig? Net als de andere b2s events (euphoria, knock-out, decibel)..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 00:10 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:
ShatterDJ schreef:
RTM93 schreef:
Is niet echt positief voor de scène of eventueel sfeer in 2017 als dit de trend wordt.

De scene is al te ver uit elkaar en dat gaat B2S wel merken in de kvk


Ging de kvk vorig jaar voor hardbass ook al niet heel matig? Net als de andere b2s events (euphoria, knock-out, decibel)..?

Jep, B2S heeft het al bijna 1,5/2 jaar moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B2S loopt wel kut inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 00:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

B2S heeft het wel erg lastig ja. simpel voorbeeldje is project hardcore dat dit jaar plaats heeft gemaakt voor dat hardcore event samen met art of dance. reden, ze kunnen het alleen niet meer kosten dekkend krijgen. En zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden. Echter zie ik ook wel lichtpuntjes bij B2S. ik hoop wel dat het een speler is die blijft want van de drie grote partijen zijn ze het minst (LEES:Niet geheel onafhankelijk maar wel minst voorspelbaar) afhankelijk van bepaalde boekingskantoren waardoor hun line up al praktisch vast staat. (zie bv art of dance en most wanted, en Q-Dance en platinum/wishlist.

ik ben in ieder geval erg tevreden over deze line up en ik zal ook zeker aanwezig zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
B2S loopt wel kut inderdaad

En die 12 hardtraxxers die nu afhaken vanwege Rebelion betekenen waarschijnlijk het faillissement voor b2s
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 08:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb wel een beetje medelijden met Phuture Noize :/

Atmozfears Live, team green (op BH na) en B-Front Live heel gaaf, maar dat is geen reden om hiervoor een kaartje te kopen, aangezien de rest me totaal niet interesseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 08:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap gewoon niet waarom Adaro en Digital Punk hier staan. Ik kan geen een goede reden bedenken hoe ze op deze twee gekomen zijn.. Voor DP ook al z'n tweede jaar op rij, ongelofelijk xd Rebelion heb ik nog nooit van gehoord, geen idee wat die of hun hier tussen doen maar wat een lachertje. De rest van de line up is best prima. Da Tweekaz moest er een keer van komen maar de rest is best begrijpelijk. Jammer dat ik weer geen Prefix & Density of eventueel Degos & Re-Done zie. Dat zijn tenminste verassingen die niet teleur stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 09:30 
 
Hardtraxx Veteran

De reden is heel simpel. Het bedrijf achter de organisatie loopt kut. Toevallig zijn o.a Digital Punk en Rawdaro gewoon keiharde publiektrekkers. Zelfde met Minus, Rebelion, Brennan Heart en Da Tweekaz. Mensen komen voor die artiesten naar een feest. Feest uitverkocht = weer geld.

En HT is natuurlijk nog niet eens 1% van wat naar Hard Bass gaat. Het gross van de rauwdouwers gaan toch wel vierkant rammen in de 2de qlimax. Bomgordel om en gaan. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Quellas schreef:
Snap gewoon niet waarom Adaro en Digital Punk hier staan. Ik kan geen een goede reden bedenken hoe ze op deze twee gekomen zijn..

Niet? Ik zou zeggen vanwege het album wat hij dit jaar heeft uitgebracht. Adaro is inderdaad wel een beetje een aparte keuze. Hoogtepunt van deze man dit jaar was die EZG remix. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 09:58 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
ShatterDJ schreef:
Ik heb sinds 2012 een echte haat gekregen aan euphoric, gewoon omdat het TE euforisch was met lange inkakkende zang breaks, veelste blije melodiën en verschrikkelijke synths (smaak), maar sinds 2015 heb ik het gevoel dat de euphoric weer steeds meer naar het midden trekt. Meerdere euphoric artiesten geven namelijk aan weer meer met de classic sound te doen, maar wel in een nieuw jasje. Ik zie daar dus na wat lange moeilijke jaren weer hoop in.

Bij de raw ben ik bang dat dat niet snel naar het midden trekt. Er zijn al wel wat gevestigde namen die ik al tot het midden/raw reken zoals B-Front, Phuture Noize, Ran-D, Crypsis, Frequencerz, Artifact, Thera etc, maar als ik de populariteit zie van het achterlijk lompe raw dan zullen er nog genoeg mensen tussen dat publiek zitten die het produceren/draaien ook willen gaan proberen en dat zie ik echt met angst tegemoet.

Hopelijk distantiëren organisaties zich van deze bagger kwaliteit ipv op de hype te springen. Kijk ik zie het liefst ook dat organisaties dat super euforische vermijden, maar dat is meer een smaak ding, want ik weet wel dat daar wel gewoon kwaliteit in zit. Er mogen best af en toe wel tracks uit springen naar heel euforisch of heel raw, maar ik zou het zo graag zien dat het grootste gedeelte van de hardstyle in het midden blijft. Dat is waarom ik de classic tijd zo geweldig vind.


Persoonlijk hou ik enorm van die erg euphorische hardstyle. Adrenalize bijvoorbeeld. Platen als Crystal, Secrets of Time, The Pharaoh's Rebirth en Sleepless vind ik gewoon goud :loving: ik snap echter wel dat niet heel veel mensen hier van houden omdat er idd veel lange, zang breaks o.a. in voor komen. Ben ook vrijwel de enige van mijn vrienden die enthousiast is door team blue. Maar zoals jij inderdaad aangeeft; hier zit in ieder geval nog kwaliteit in. Ik zou ook het liefste zien dat een Q-Dance en b2s als 'de grote jongens' zich distantieren van die kwaliteitsloze acts om, laten we maar zeggen, de kwaliteit een beetje te waarborgen. Maar ik ben er bang voor. >.< gelukkig is er nog genoeg om van te genieten in de scene en daar focus ik mij dan ook lekker op. En ik hoop ook zeker dat die midden-weg de komende jaren weer wat populairder wordt, want dat is nou ècht hardstyle vind ik :D


Om dan vervolgens met zijn allen te gaan klagen dat steeds dezelfde namen terugkomen :lol:
Verder volledig eens met Rebellion en ook bijv een Adaro. Niet mijn line-up verder dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Stephan_NL schreef:
Om dan vervolgens met zijn allen te gaan klagen dat steeds dezelfde namen terugkomen


Mij hoor je niet klagen hoor. NC bijvoorbeeld mag van mij wel op ieder event staan :lol: Maar ik als ik het persoonlijk heb over kwaliteitsloze acts, dan heb ik het o.a. over Rebelion/Malice/Rooler maar ook een Jason Payne. Dat rijtje. Zulke jongens horen nog niet op Hard Bass vind ik, en nee ik ben geen misgunner. Tuurlijk kunnen ze over 3/4 jaar enorm gegroeid zijn, maar op dit moment niet Hard Bass-waardig in mijn ogen. En ik hoop dat Q-Dance en b2s zich daar van distantiëren. En dat is niet een extreem grote groep waar ik het over heb toch? Er zijn dus nog zat opties over om line-ups enigszins verfrissend te houden.


Mee eens.
Degos & Re-Done, Sub Zero Project, Prefix & Density, Thera, Endymion vind ik stuk voor stuk namen die niet zullen mis staan op een Hard Bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

Als je kijkt naar de Wishlist (ja ook B2S doet daar wat mee), dan was het toch vrij logisch dat Rebelion hier zou staan. Het is een soort van hun eigen artiest, natuurlijk zet je die dan neer als dat een grote hype is. Of je dat dan leuk vind of niet, niet alles kan naar je zin gaan. Waar mensen hier hoopte op Main Concern, want die verdienen het, is er daar ook weer een grote groep voor die vind dat het kut muziek is en dat zij het totaal niet verdienen.
De hardstyle wereld bestaat uit meer mensen dan alleen hardtraxxers, zo'n 99% van de scene. Die blinde liefde en haat op sommige artiesten is hier soms echt zo droevig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is ook een heel logische keuze van b2s en marketingtechnisch ook heel slim, zelfde geldt voor Minus Militia als afsluitende act. Loop er zelf niet echt warm voor, maar snap ook dat b2s graag (sneller) wil uitverkopen en ik acht de kansen nu wel vergroot.

Hoewel ik de line-up zeker niet perfect vind, staan er nog genoeg wel interessante act en dus ga toch wel heen. Vind bovendien het concept nog steeds erg vet, het teamverband zorgt voor minder voorspelbare sets en de locatie is gewoon awesome. Oh, en de lasers natuurlijk. :love: Weet zeker dat ik me wel ga vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Het is ook een heel logische keuze van b2s en marketingtechnisch ook heel slim, zelfde geldt voor Minus Militia als afsluitende act. Loop er zelf niet echt warm voor, maar snap ook dat b2s graag (sneller) wil uitverkopen en ik acht de kansen nu wel vergroot.

Hoewel ik de line-up zeker niet perfect vind, staan er nog genoeg wel interessante act en dus ga toch wel heen. Vind bovendien het concept nog steeds erg vet, het teamverband zorgt voor minder voorspelbare sets en de locatie is gewoon awesome. Oh, en de lasers natuurlijk. :love: Weet zeker dat ik me wel ga vermaken.

Dit ben ik niet met je eens. Marketing gaat niet alleen om klantenwinning en zo snel mogelijk verkopen, maar ook om het behouden van klanten. En ik denk dat b2s daar juist zichzelf verder in de nesten mee aan het helpen is, omdat ik denk dat je veel liefhebbers die jaarlijks gingen hier niet blij mee maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Het is ook een heel logische keuze van b2s en marketingtechnisch ook heel slim, zelfde geldt voor Minus Militia als afsluitende act. Loop er zelf niet echt warm voor, maar snap ook dat b2s graag (sneller) wil uitverkopen en ik acht de kansen nu wel vergroot.

Hoewel ik de line-up zeker niet perfect vind, staan er nog genoeg wel interessante act en dus ga toch wel heen. Vind bovendien het concept nog steeds erg vet, het teamverband zorgt voor minder voorspelbare sets en de locatie is gewoon awesome. Oh, en de lasers natuurlijk. :love: Weet zeker dat ik me wel ga vermaken.


Daar verkijk je je denk ik aardig op. Iedere artiest heeft uiteindelijk maar 30 minuten en 9 van de 10 keer kun je er donder op zeggen dat ze hier (bijna) alleen maar hun eigen, grote hits zullen draaien. Logisch? Zeker. Leuk? Meestal niet. En voor mij zitten er deze editie te veel namen tussen waarbij ik dit totaal niet leuk vind (DP en Adaro om er maar even snel twee te noemen), waardoor ik Hardbass denk ik weer een keer links laat liggen. Wat ik eigenlijk toch wel jammer vind na de zeer geslaagde editie van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was al aan het twijfelen om te gaan, maar met deze line-up is het duidelijk nee.

Vind het goed dat ze Adrenalize hier neer zetten, maar heb echt helemaal niks met Da Tweekaz en Code Black mag zijn sounds ook wel eens gaan vernieuwen, daar ben ik ook wel op uitgekeken.

Team Green vind ik het beste, alleen Brennan Heart Live kan me gestolen worden. Had hier dan Blademasterz van gemaakt B2S :loving:

Team Yellow is Phuture Noize natuurlijk een meer dan dikke prima maar Digital Punk en Adaro zijn voor mij veel te 13/12. B-front Live natuurlijk super vet, maar dat is maar een half uurtje.

Team Red vind ik alleen E-force goed. Warface ben ik wel op uitgekeken, en Rebelion ga ik geen woorden aan vuil maken. Ben het eens met het merendeel van de reacties hier in dit topic. En Minus Militia heb ik over het algemeen vrij weinig mee. Vind het toch altijd teveel naar Radical Redemption klinken, maar snap het wel met de hype rondom deze act.

De verhouding voor mij slechte/goeie acts slaat voor teveel uit naar de slechte kant, dus helaas/gelukkig niet van de partij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond dit een mooi verhaal, wil daar toch op reageren.

ShatterDJ schreef:
Ik heb sinds 2012 een echte haat gekregen aan euphoric, gewoon omdat het TE euforisch was met lange inkakkende zang breaks, veelste blije melodiën en verschrikkelijke synths (smaak), maar sinds 2015 heb ik het gevoel dat de euphoric weer steeds meer naar het midden trekt. Meerdere euphoric artiesten geven namelijk aan weer meer met de classic sound te doen, maar wel in een nieuw jasje. Ik zie daar dus na wat lange moeilijke jaren weer hoop in.

Ben het hier heel erg mee eens, behalve dat ik dat ik nog steeds niet echt 't idee heb dat 't naar 't midden trekt. De kwaliteit laat nog teveel te wensen over en die synths die jij hier beschrijft worden nog steeds teveel gebruikt. Daarnaast zijn de kicks vaak ook om te huilen, dus zoveel verandering zit hier helaas niet in. Vind 't ook erg moeilijk om euforisch wat te zoeken als ik bijv. een mixje wil maken. Kom dan al snel uit op Noisecontrollers, Wildstylez en Audiotricks. Veel verder kom ik helaas niet, en dan kom je toch al snel zoals jij zegt bij de classic tijd uit om te zoeken.

Bij de raw ben ik bang dat dat niet snel naar het midden trekt. Er zijn al wel wat gevestigde namen die ik al tot het midden/raw reken zoals B-Front, Phuture Noize, Ran-D, Crypsis, Frequencerz, Artifact, Thera etc, maar als ik de populariteit zie van het achterlijk lompe raw dan zullen er nog genoeg mensen tussen dat publiek zitten die het produceren/draaien ook willen gaan proberen en dat zie ik echt met angst tegemoet.

Ik vind bij de raw hardstyle vooral het probleem dat de artiesten die je in 't ''extreem raw'' hokje kan plaatsen vaak nog geen goed niveau hebben qua produceren. En dan heb ik 't over een Rooler, Malice & Rebelion. Zo nu en dan hebben deze artiesten tracks met goed afgewerkte kicks maar 't grootste gedeelte is 't tegenovergestelde. Of het zijn tracks die wel goede kicks hebben, maar ook van die verschrikkelijk.. En dan heb ik zoiets, horen ze dat nu zelf niet of moet 't weer zo extreem en lomp. Iemand die wel kwaliteit maakt in die extreem hoek is Delete, en dat is puur vanwege zijn kwaliteit. Thera maakt naar mijn mening nu een hele mooie balans, harde en zuivere kicks in de track met veel energie en een lekkere melodie, zo hoort hardstyle toch te zijn?

Hopelijk distantiëren organisaties zich van deze bagger kwaliteit ipv op de hype te springen. Kijk ik zie het liefst ook dat organisaties dat super euforische vermijden, maar dat is meer een smaak ding, want ik weet wel dat daar wel gewoon kwaliteit in zit. Er mogen best af en toe wel tracks uit springen naar heel euforisch of heel raw, maar ik zou het zo graag zien dat het grootste gedeelte van de hardstyle in het midden blijft. Dat is waarom ik de classic tijd zo geweldig vind.

Kwaliteit? Mwoah misschien, vind dat Wildstylez & Noisecontrollers nog steeds eenzaam ver boven de rest staat. Zoals je al zei, in de classic tijd zit heel veel, harde kicks met melodieën. En als 't al anders was, dan was er wel een ander aspect in de track dat vet was.


Het blijft verder lastig, kwaliteit en smaak. Smaak is moeilijk, en de scene is nu meer verdeelt dan ooit heb ik 't idee. Best zonde, het kan zoveel beter.

Ook las ik hier al een reactie over 't feit dat iedereen alles maar zo makkelijk accepteert altijd, muzikaal gezien. En dat is ook waar, en daar kan ik mij persoonlijk ook zo gigantisch aan ergeren. Soms heb ik 't idee dat ik de enige ben die een goed gehoor heeft als ik naar bepaalde tracks luister, en dat is toch wel erg vreemd. Mensen DURVEN op 1 of andere manier geen kritiek meer te geven. En als ik bijv. al opbouwende kritiek lever, met goede argumenten en er een heel verhaal van zou maken dan lezen al die mensen het niet op die manier, maar 't enige wat hun bij blijft is het feit dat ik de track kut vind, en wat de reden daarvoor is dat boeit niet...

Maargoed, wellicht ga ik naar Hard Bass, met een leuke groep misschien. Het valt me nu al heel erg mee dat ik 1 van de 2 euforische teams leuk vind, want heb me vorig jaar tot 03:00 uur kapot verveeld. Toch maken die laatste 4 uur vaak goed, en kan Warface & E-Force zo nu en dan prima waarderen. Ik snap de keuze van DP wel met zn album, had alleen Adaro niet verwacht. Helaas is laatstgenoemde de laatste tijd ook niet helemaal meer op niveau, wat toch wel jammer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar als ik dit dan weer zie, https://www.youtube.com/watch?v=oDApEwQJ3S0

Dan heb ik toch wel erg zin in B-Front LIVE :yay:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten