Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 15:49 
 

TheNabster schreef:
haha blijft altijd prachtig die line up discussie's :thumbsup:

ik ben persoonlijk erg blij met Rebelion. verdienen ze het kwa producties? nee verre van. Maar kwa populariteit zijn ze in korte tijd 1 van de populaire acts geworden binnen de hardstyle. Als ik naar Rebelion ga verwacht ik geen hoge kwaliteit producties, maar ben ik daar gewoon om een uurtje of een half uurtje vol gas te rammen. En op dat moment vermaak ik mij daar enorm. En dat is voor mij op dat moment het belangrijkst. zeker richting het einde van een feest.

Om dan maar meteen te roepen dat B2S zijn verantwoordelijkheid moet nemen over het hooghouden van de kwaliteit binnen de scene is natuurlijk onzin. B2S is een bedrijf dat feestjes organiseert, en daar graag winst op wilt maken. En zeker op dit soort locaties gaat dat alleen maar als je er namen neer zet die bij de grote massa populair zijn.

Over de gehele line up ben ik zeer tevreden. Dit zijn ook niet de feesten waar je grote verrassingen moet verwachten denk ik. grootste aangename verrassing voor mij is Phuture Noize :worship: .


Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Aantal jaar geleden wilde ik altijd zo snel mogelijk naar de laatste 2 uurtjes van Hardbass. Nu zorgen de laatste 2 uurtjes precies voor het omgekeerde. Hardbass is een leuk concept en het kan leuk uitpakken, maar helaas wordt het niet zo vet zoals het daadwerkelijk kan. Met 3 acts draaien is super vet. Als je fan bent van 2 acts en die zitten in een team met 1 act waar je totaal niks mee kunt, zal die set ook tegenvallen. Want diegene haalt heel de feeling uit de set. Zo kom je er nooit lekker in. De kans dat er 3 artiesten in een team zitten van wie je fan bent, is behoorlijk klein. Deze editie is het tweede team een heerlijke combinatie met 3 goede acts bij elkaar. Wanneer 3/4 van de teams in mijn straatje liggen, dan wil ik hardbass wel proberen. Want vaak lineups in combinatie met de drukte zorgen ervoor dat ik het weer oversla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar goed dat bij Hard Bass de line-up voor de ticketverkoop komt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Prijzen: Regular tickets kosten €65 (excl. 4,75 fee). VIP tickets kosten €85 (excl. 4,75 fee).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar tickets gekocht, we gaan het wel zien op 4 feb :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yep, ook kaartjes gehaald. Benieuwd hoe snel het uitverkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaartje ook binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
yep, ook kaartjes gehaald. Benieuwd hoe snel het uitverkoopt.

Ik schat rond eind december, begin januari
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook aanwezig door mn vrouw :D ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Ook aanwezig door mn vrouw :D ;)

SVB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
SVB?


haha.. nee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 13:29 
 
Hardtraxxer

Tickets binnen :)

Word mn eerste Hard Bass eindelijk nadat ik 2015 ziek was en vorige keer koos voor XQ B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up doet mij niet zoveel. Wellicht last-minute een kaartje halen, mooi op fietsafstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Line-up doet mij niet zoveel. Wellicht last-minute een kaartje halen, mooi op fietsafstand.


Mares?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Mares?


Nee, die woont aan de andere kant van de Waal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Line-up doet mij niet zoveel. Wellicht last-minute een kaartje halen, mooi op fietsafstand.

Fiets combi noar* het Gelredome vanuut Huusse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Fiets combi naar het Gelredome vanuut Huusse!


NOAR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Na afgelopen jaar ook dit keer aanwezig. Pff nog steeds die set van Deetox, Delete & Warface regelmatig op de telefoon aan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 21:22 
 
Hardtraxxer

Zeker aanwezig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik wil de komende editie ook gaan, ik zag dat het vorig jaar rond 23/24 december was uitverkocht. Ik krijg aan het einde van de week pas weer loon. Ga ik dat redden? Of was die datum vorig jaar juist al uitzonderlijk laat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het al vrij laat en ik verwacht dat het nu ook ongeveer even lang zal duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel heel handig die gelredome wallet. Als je nu zo'n pasje gehaald hebt bij Qlimax (of een ander evenement) kun je hem van tevoren al opladen. Scheelt met Hard Bass weer een rij en een boel drukte :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Toch wel heel handig die gelredome wallet. Als je nu zo'n pasje gehaald hebt bij Qlimax (of een ander evenement) kun je hem van tevoren al opladen. Scheelt met Hard Bass weer een rij en een boel drukte :D


Tip voor de mensen die dit vergeten of niet willen: Helemaal achter in de zaal staan ook machines en daar stond de halve avond helemaal niemand, vooral in het begin niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Toch wel heel handig die gelredome wallet. Als je nu zo'n pasje gehaald hebt bij Qlimax (of een ander evenement) kun je hem van tevoren al opladen. Scheelt met Hard Bass weer een rij en een boel drukte :D


Tip voor de mensen die dit vergeten of niet willen: Helemaal achter in de zaal staan ook machines en daar stond de halve avond helemaal niemand, vooral in het begin niet

Daar stonden voor heen ook de token automaten. Ik haalde daar mijn muntjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:44 
 
Hardtraxxer

Ich bin dabei!! Na qlimax uitkijkend naar Hard bass

Komt bij Hard bass n meeting?:)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten