Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Hard Bass

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Team Blue is gewoon kut op Adrenalize na.
Team Green is het dikst, alleen jammer van Brennan heart.
Team Yellow echt zonde dat Adaro en Digital Punk er staan.
Team Red is alleen E-force en Warface leuk.

Valt dus best tegen.
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Waarom sluit Minus Militia alweer af?
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Wat een trieste lineup zeg :lol:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Wat een gehuil om Rebelion. 2011 stonden ook Chris One en the R3bels er, die toen echt niet populairder waren dan Rebelion nu... En dat vond iedereen wel hartstikke gaaf. Get over it.
Hardtraxxer
369 posts member since 2015
last seen Dec 2025
Hard Bass eigenlijk altijd wel een zekerheidje maar zitten nu echt zoveel namen tussen waar ik totaal niks mee kan dat ik begin te twijfelen... :/
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Mixje van vet, wel lachen en naja laat maar thuis.
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 24 days ago
Had graag gezien dat REGAIN er stond inplaats van Rebelion!!
Idd, The Greatest Show in Gelredome :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Ik vind rebelion niet eens zo heel erg, maar het feit dat Minus Militia er weer staat :/ . Krijg je weer een halve zaal vol met mondkapjes, radical petjes, militanten outfits etc. Jammer dit.
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
Snap ergens wel dat b2s wel enigszins op de hele Rebelion hype in wil spelen, maar dit slaat nergens op. Zo veel artiesten die team Red wel top hadden kunnen maken. In principe War Force er naast staan. Minus Militia vind ik niet zelf niet zo erg.. Nieuw album, tijdje niet gezien en blijft toch altijd wel één van de betere live-acts. Team Green is heerlijk, alleen hoe BH zijn liveset in gaat vullen.. Zelf nog nooit geweest op HB geweest, maar weet niet of 2017 de eerste keer gaat worden met deze line up. Wel PN en B-front Live :$ :$
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Kan me hier eigenlijk best prima vermaken. Zitten paar namen bij die me niet echt boeien maar dat is dan maar telkens 1 van de 4 per team.
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2016
last seen Mar 2017
Redelijke line-up, niet beter of slechter dan anders.
Last edited by frormeister on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Opzich wel tevreden maar Adaro en Digital Punk zonde in team yellow. Phuture Noize echt super gaaf! Net zoals B-Front. Team red mega dik alleen Minus Militia... :sick:
L
8 posts member since 2016
last seen Mar 2018
Indyy wrote:Team Red is toch wel het meest belachelijke team in de historie van Hard Bass hoor. Rebelion xd
Lekker een potje OOOOH! gaan roepen toch :(
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
Atmozfears LIVE :love:
En Team Green (behalve Brennan Heart dan) :yay:
Last edited by MYTZE on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Elk team behalve team Blue heeft echt een groot minpunt in mijn ogen. BH live in Green, Adaro en Digital Punk in Yellow en Rebelion en MM live in Red. B-Front live en Phuture Noize zijn dan wel weer erg vet, maar om hier nou weer 65 euro voor neer te tellen...
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
3 jaar op rij geweest! Maar na deze line up toch een erge twijfel. Adaro, DP, Warface en Rebelion kan ik niet echt warm voor lopen. Had toch graag andere DJs gezien op hun plekken. Maargoed, 2014 Minus meegemaakt en als deze set even dik wordt als van toen, ja misschien dan toch wel aanwezig! Lastig in ieder geval
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Geen hele bijzondere line-up, maar toch wel weer aanwezig. Ieder team heeft wel iets leuks en iets minder leuks.

Hoop alleen echt dat er niet te veel Gearbox fans en militantjes rond gaan lopen daar, anders is de sfeer de eerste zes uur weer ver te zoeken..
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Magnetron wrote:NC, WS, BM, PN en B-Front is waar ik blij van word, maar de rest is om te janken. Wederom niet aanwezig, al helemaal niet voor het geld wat je ervoor moet neerleggen.
Ben het hier mee eens. Ook niet aanwezig
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Fantazoo wrote:Hoop alleen echt dat er niet te veel Gearbox fans en militantjes rond gaan lopen daar, anders is de sfeer de eerste zes uur weer ver te zoeken..
Precies de reden waarom ik zit te twijfelen.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Heel blij dat ik al andere plannen heb die avond. Voor zo in een line up leg ik geen €80 weg.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 38 minutes ago
Da Tweekaz op Hard Bass, schiet mij maar lek :x

Nee oke, snap dat ze wel eens zo'n podium verdienen maar dat wordt voor mij een partij kut :lol:

Alleen team Green, Phuture Noize en B-Front Live waar ik écht enthousiast van word. Zou nog wel eens de eerste keer in 7 jaar kunnen zijn dat ik Hard Bass oversla, vorig jaar was 100 keer beter.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Poeh, wat is dit een tegenvaller. Ronduit schandalig dat Rebelion hier staat. Ik mis ook Theracords/Spoontech namen. Al was het maar 1 artiest...
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Rebelion :lol: :lol:

Pleur toch een eind op B2S.. echt wat een hype allemaal kan doen, het is werkelijk verschrikkelijk soms.

Denk dat ik deze oversla, team Blue is nog best leuk euforisch en Phuture Noize & B-Front Live zijn natuurlijk 2 namen waar je je geld aan wilt uitgeven, maar of dat 't waard is? Moet 't maar weer afwegen.
Helicaze wrote:Poeh, wat is dit een tegenvaller. Ronduit schandalig dat Rebelion hier staat. Ik mis ook Theracords/Spoontech namen. Al was het maar 1 artiest...
Iets met Hype.. Had dan Rebelion vervangen door Delete, zelfde soort stijltje maar dan kwalitatief natuurlijk 1000 x beter
Last edited by G1LL on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
urbandesigner wrote:Wat een gehuil om Rebelion. 2011 stonden ook Chris One en the R3bels er, die toen echt niet populairder waren dan Rebelion nu... En dat vond iedereen wel hartstikke gaaf. Get over it.
Dit dus. Houd je mening gewoon lekker voor je op een forum.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Hard Bass is altijd een leuke opener van het jaar voor feesten, maar deze lineup is op een heel select groepje artiesten na gewoon pure troep. Zou me hier absoluut niet op kunnen vermaken, dus niet aanwezig.