Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Team Blue is gewoon kut op Adrenalize na.
Team Green is het dikst, alleen jammer van Brennan heart.
Team Yellow echt zonde dat Adaro en Digital Punk er staan.
Team Red is alleen E-force en Warface leuk.

Valt dus best tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom sluit Minus Militia alweer af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een trieste lineup zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gehuil om Rebelion. 2011 stonden ook Chris One en the R3bels er, die toen echt niet populairder waren dan Rebelion nu... En dat vond iedereen wel hartstikke gaaf. Get over it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Bass eigenlijk altijd wel een zekerheidje maar zitten nu echt zoveel namen tussen waar ik totaal niks mee kan dat ik begin te twijfelen... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixje van vet, wel lachen en naja laat maar thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Had graag gezien dat REGAIN er stond inplaats van Rebelion!!

Idd, The Greatest Show in Gelredome :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind rebelion niet eens zo heel erg, maar het feit dat Minus Militia er weer staat :/ . Krijg je weer een halve zaal vol met mondkapjes, radical petjes, militanten outfits etc. Jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:18 
 
Hardtraxxer

Snap ergens wel dat b2s wel enigszins op de hele Rebelion hype in wil spelen, maar dit slaat nergens op. Zo veel artiesten die team Red wel top hadden kunnen maken. In principe War Force er naast staan. Minus Militia vind ik niet zelf niet zo erg.. Nieuw album, tijdje niet gezien en blijft toch altijd wel één van de betere live-acts. Team Green is heerlijk, alleen hoe BH zijn liveset in gaat vullen.. Zelf nog nooit geweest op HB geweest, maar weet niet of 2017 de eerste keer gaat worden met deze line up. Wel PN en B-front Live :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan me hier eigenlijk best prima vermaken. Zitten paar namen bij die me niet echt boeien maar dat is dan maar telkens 1 van de 4 per team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Redelijke line-up, niet beter of slechter dan anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opzich wel tevreden maar Adaro en Digital Punk zonde in team yellow. Phuture Noize echt super gaaf! Net zoals B-Front. Team red mega dik alleen Minus Militia... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:22 
 
Hardtraxx Newbie

Indyy schreef:
Team Red is toch wel het meest belachelijke team in de historie van Hard Bass hoor. Rebelion xd


Lekker een potje OOOOH! gaan roepen toch :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:26 
 
Hardtraxx Crew

Atmozfears LIVE :love:
En Team Green (behalve Brennan Heart dan) :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elk team behalve team Blue heeft echt een groot minpunt in mijn ogen. BH live in Green, Adaro en Digital Punk in Yellow en Rebelion en MM live in Red. B-Front live en Phuture Noize zijn dan wel weer erg vet, maar om hier nou weer 65 euro voor neer te tellen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3 jaar op rij geweest! Maar na deze line up toch een erge twijfel. Adaro, DP, Warface en Rebelion kan ik niet echt warm voor lopen. Had toch graag andere DJs gezien op hun plekken. Maargoed, 2014 Minus meegemaakt en als deze set even dik wordt als van toen, ja misschien dan toch wel aanwezig! Lastig in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen hele bijzondere line-up, maar toch wel weer aanwezig. Ieder team heeft wel iets leuks en iets minder leuks.

Hoop alleen echt dat er niet te veel Gearbox fans en militantjes rond gaan lopen daar, anders is de sfeer de eerste zes uur weer ver te zoeken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
NC, WS, BM, PN en B-Front is waar ik blij van word, maar de rest is om te janken. Wederom niet aanwezig, al helemaal niet voor het geld wat je ervoor moet neerleggen.

Ben het hier mee eens. Ook niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Hoop alleen echt dat er niet te veel Gearbox fans en militantjes rond gaan lopen daar, anders is de sfeer de eerste zes uur weer ver te zoeken..


Precies de reden waarom ik zit te twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel blij dat ik al andere plannen heb die avond. Voor zo in een line up leg ik geen €80 weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Tweekaz op Hard Bass, schiet mij maar lek :x

Nee oke, snap dat ze wel eens zo'n podium verdienen maar dat wordt voor mij een partij kut :lol:

Alleen team Green, Phuture Noize en B-Front Live waar ik écht enthousiast van word. Zou nog wel eens de eerste keer in 7 jaar kunnen zijn dat ik Hard Bass oversla, vorig jaar was 100 keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poeh, wat is dit een tegenvaller. Ronduit schandalig dat Rebelion hier staat. Ik mis ook Theracords/Spoontech namen. Al was het maar 1 artiest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion :lol: :lol:

Pleur toch een eind op B2S.. echt wat een hype allemaal kan doen, het is werkelijk verschrikkelijk soms.

Denk dat ik deze oversla, team Blue is nog best leuk euforisch en Phuture Noize & B-Front Live zijn natuurlijk 2 namen waar je je geld aan wilt uitgeven, maar of dat 't waard is? Moet 't maar weer afwegen.

Helicaze schreef:
Poeh, wat is dit een tegenvaller. Ronduit schandalig dat Rebelion hier staat. Ik mis ook Theracords/Spoontech namen. Al was het maar 1 artiest...


Iets met Hype.. Had dan Rebelion vervangen door Delete, zelfde soort stijltje maar dan kwalitatief natuurlijk 1000 x beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wat een gehuil om Rebelion. 2011 stonden ook Chris One en the R3bels er, die toen echt niet populairder waren dan Rebelion nu... En dat vond iedereen wel hartstikke gaaf. Get over it.


Dit dus. Houd je mening gewoon lekker voor je op een forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Bass is altijd een leuke opener van het jaar voor feesten, maar deze lineup is op een heel select groepje artiesten na gewoon pure troep. Zou me hier absoluut niet op kunnen vermaken, dus niet aanwezig.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten