Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja is goed tijdens Rebelion bij de wc linksboven vanachter
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

0316Meisjj schreef:
Ich bin dabei!! Na qlimax uitkijkend naar Hard bass

Komt bij Hard bass n meeting?:)


Lijkt me leuk maar ik ga in volledig militant camouflage leger pak dus ik ben bang dat jullie mij niet kunnen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
0316Meisjj schreef:
Ich bin dabei!! Na qlimax uitkijkend naar Hard bass

Komt bij Hard bass n meeting?:)


Lijkt me leuk maar ik ga in volledig militant camouflage leger pak dus ik ben bang dat jullie mij niet kunnen zien.

xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
ja is goed tijdens Rebelion bij de wc linksboven vanachter


:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb het gevoel dat dit voor velen flink tegen gaat vallen zo na qlimax. of wordt de vergelijking hardbass & qlimax uberhaupt al niet meer gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
heb het gevoel dat dit voor velen flink tegen gaat vallen zo na qlimax. of wordt de vergelijking hardbass & qlimax uberhaupt al niet meer gemaakt :P


Met geen mogelijkheid te vergelijken. Gaat qua sfeer, stage, line up nooit over Qlimax heen. Maar heb op Hard Bass toch altijd wel een erg leuke avond. Moet het gewoon niet met elkaar vegelijken, enige wat ze met elkaar overeen komen is de locatie.

Wordt m'n 7e keer al weer, en blijf elk jaar wel gaan omdat we altijd met een grote leuke groep gaan. Maar als je de kaartverkoop dit jaar ook weer bekijkt ben ik benieuwd of het de komende jaren nog op deze manier blijft bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik snap wat je bedoelt. maar op de één of andere manier heb ik toch altijd het idee dat mensen hardbass en qlimax vaak als een soort gelijkwaardige feesten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik begrijp je volledig, is ook logisch dat het met elkaar vergeleken wordt. Heb het meer voor mezelf besloten dat je qua verwachting na een feest als afgelopen zaterdag gewoon niet de vergelijking met Hard Bass kan leggen.

Al kun je ook wel weer zeggen dat Hard Bass sommige mensen weer van alles biedt wat je dit jaar niet op Qlimax kon krijgen, genoeg mensen die net zo hyped zijn voor Rebelion en Minus Militia als wat sommige mensen voor Project One waren (ik zeg maar wat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:00 
 
Hardtraxxer

Niet te vergelijken.. maar wel weer iets om naar uit te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 09:02 
 
Hardtraxx Veteran

Ach jaren geleden verkocht het ook pas in januari uit. Hard bass had gewoon een aantal goede jaren. Natuurlijk blijft het bestaan. Is voor mij altijd de indoor opener van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hele concept van qlimax en hard bass verschillen zo erg van elkaar, dat vergelijken gewoon geen zin heeft. Zoals gezegd komt alleen de locatie overeen. Qlimax is altijd meer het feest van show en het verhaal eromheen geweest. Hard bass pakt ook vrijwel nooit groots uit met de stage enzo.

Als je Qlimax al met een ander feest moet vergelijken, dan is een Reverze in mijn ogen een logischere keuze... Daar staat de show en het verhaal ook meer centraal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan nu al niet wachten om die nieuwe tracks van b-front door het gelredome te horen. vooral die met die gated kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Het hele concept van qlimax en hard bass verschillen zo erg van elkaar, dat vergelijken gewoon geen zin heeft. Zoals gezegd komt alleen de locatie overeen. Qlimax is altijd meer het feest van show en het verhaal eromheen geweest. Hard bass pakt ook vrijwel nooit groots uit met de stage enzo.

Als je Qlimax al met een ander feest moet vergelijken, dan is een Reverze in mijn ogen een logischere keuze... Daar staat de show en het verhaal ook meer centraal.


Mee eens. Ik zie Reverze ook altijd als het kleine broertje van Qlimax. Enigste nadeel aan Reverze is dat het in belgie is. Die belgen houden nog steeds van jump/tek, en dat zie je ook terug in de line-up. Daarnaast geven ze niet om raw, waardoor om een uurtje of 4 de zaal al leeg begint te lopen.
Het voordeel van Reverze is dat je een 2e zaal hebt, waar het geluid echt geniaal is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nadeel is ook aan Reverze dat al die Dirty Workz artiesten geboekt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Nadeel is ook aan Reverze dat al die Dirty Workz artiesten geboekt worden


vind dat niet echt een nadeel. Artiesten als Noisecult, cyber, sephyx zie ik wel graag. En Noisecult krijg in nederland niet zo'n groot podium als in belgie, en ik gun het ze wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

0316Meisjj schreef:
Ich bin dabei!! Na qlimax uitkijkend naar Hard bass

Komt bij Hard bass n meeting?:)


Inb4 koek aanwezig op Hard Bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:50 
 
Artiest

Norther66 schreef:
Het hele concept van qlimax en hard bass verschillen zo erg van elkaar, dat vergelijken gewoon geen zin heeft. Zoals gezegd komt alleen de locatie overeen. Qlimax is altijd meer het feest van show en het verhaal eromheen geweest. Hard bass pakt ook vrijwel nooit groots uit met de stage enzo.

Als je Qlimax al met een ander feest moet vergelijken, dan is een Reverze in mijn ogen een logischere keuze... Daar staat de show en het verhaal ook meer centraal.


Ben het met je eens, maar moet zeggen dat ik de stage van vorig jaar best wel dik vond! Ook al kan het het nog niet tippen aan Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jullie vergeten wel allemaal dat Qlimax 20 euro duurder is he, dat speelt voor een arme student als mij nog wel een rol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:34 
 
Hardtraxxer

weet iemand de status van de ticket verkoop op dit moment? misschien nog een paar tickets kopen maar wil zeker zijn dat ze mee gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
heb het gevoel dat dit voor velen flink tegen gaat vallen zo na qlimax. of wordt de vergelijking hardbass & qlimax uberhaupt al niet meer gemaakt :P



Minder fransen en italianen ^^ :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Jullie vergeten wel allemaal dat Qlimax 20 euro duurder is he, dat speelt voor een arme student als mij nog wel een rol.


Qlimax was €80 en Hard Bass 2017 €70. 10 tje dus, al kan ik mij herinneren dat Hard Bass de laatste jaren duurder is geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat mijn telefoon iniedergeval thuis of in een kluisje na al die gekke verhalen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze mijn oude kuttelefoon zien stoppen ze 'm weer terug in m'n broekzak. Nee maar wel enorm kut de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
laat mijn telefoon iniedergeval thuis of in een kluisje na al die gekke verhalen. :/


Dus je laat je telefoon thuis omdat er bij 5 van de 25.000 mensen iets wordt gejat? Als je gewoon goed op je spullen let en uitkijkt voor dat stomme volk heb je nergens last van lijkt me. Ik heb uberhaupt nog nooit van zulke mensen actief bezig gezien op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Als je gewoon goed op je spullen let en uitkijkt voor dat stomme volk heb je nergens last van lijkt me.


Oh dus jij weet precies wie de zakkenrollers zijn xd ? Je kan er wel leuk voor uitkijken, maar je hebt het totaal niet door als die mafketels in je zakken zitten te graaien, zo uitgekookt zijn ze wel.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten