Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Soms heb ik 't idee dat ik de enige ben die een goed gehoor heeft als ik naar bepaalde tracks luister, en dat is toch wel erg vreemd.

Of jij bent de enige die precies weet wat jouw smaak ik en zet dat neer als kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 18:14 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Vond dit een mooi verhaal, wil daar toch op reageren.

Ben het hier heel erg mee eens, behalve dat ik dat ik nog steeds niet echt 't idee heb dat 't naar 't midden trekt. De kwaliteit laat nog teveel te wensen over en die synths die jij hier beschrijft worden nog steeds teveel gebruikt. Daarnaast zijn de kicks vaak ook om te huilen, dus zoveel verandering zit hier helaas niet in. Vind 't ook erg moeilijk om euforisch wat te zoeken als ik bijv. een mixje wil maken. Kom dan al snel uit op Noisecontrollers, Wildstylez en Audiotricks. Veel verder kom ik helaas niet, en dan kom je toch al snel zoals jij zegt bij de classic tijd uit om te zoeken.

Ja ik ben het met je eens, maar ik heb het gevoel dat het naar het midden trekken begint, niet dat dat al heel erg bezig is ofzo ;)

G1LL schreef:
Ik vind bij de raw hardstyle vooral het probleem dat de artiesten die je in 't ''extreem raw'' hokje kan plaatsen vaak nog geen goed niveau hebben qua produceren. En dan heb ik 't over een Rooler, Malice & Rebelion. Zo nu en dan hebben deze artiesten tracks met goed afgewerkte kicks maar 't grootste gedeelte is 't tegenovergestelde. Of het zijn tracks die wel goede kicks hebben, maar ook van die verschrikkelijk.. En dan heb ik zoiets, horen ze dat nu zelf niet of moet 't weer zo extreem en lomp. Iemand die wel kwaliteit maakt in die extreem hoek is Delete, en dat is puur vanwege zijn kwaliteit. Thera maakt naar mijn mening nu een hele mooie balans, harde en zuivere kicks in de track met veel energie en een lekkere melodie, zo hoort hardstyle toch te zijn?

Helemaal met je eens. Thera vind ik een perfect voorbeeld die de raw wat meer naar het midden trekt :) Sinds hij dat pad heeft gevolgd vanaf The Paranormal ben ik echt helemaal fan ^^

G1LL schreef:
Kwaliteit? Mwoah misschien, vind dat Wildstylez & Noisecontrollers nog steeds eenzaam ver boven de rest staat. Zoals je al zei, in de classic tijd zit heel veel, harde kicks met melodieën. En als 't al anders was, dan was er wel een ander aspect in de track dat vet was.

Was ook in vergelijking tot dat "extreem raw" ;)

G1LL schreef:
Het blijft verder lastig, kwaliteit en smaak. Smaak is moeilijk, en de scene is nu meer verdeelt dan ooit heb ik 't idee. Best zonde, het kan zoveel beter.

Ook las ik hier al een reactie over 't feit dat iedereen alles maar zo makkelijk accepteert altijd, muzikaal gezien. En dat is ook waar, en daar kan ik mij persoonlijk ook zo gigantisch aan ergeren. Soms heb ik 't idee dat ik de enige ben die een goed gehoor heeft als ik naar bepaalde tracks luister, en dat is toch wel erg vreemd. Mensen DURVEN op 1 of andere manier geen kritiek meer te geven. En als ik bijv. al opbouwende kritiek lever, met goede argumenten en er een heel verhaal van zou maken dan lezen al die mensen het niet op die manier, maar 't enige wat hun bij blijft is het feit dat ik de track kut vind, en wat de reden daarvoor is dat boeit niet...

Helemaal met je eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
G1LL schreef:
Soms heb ik 't idee dat ik de enige ben die een goed gehoor heeft als ik naar bepaalde tracks luister, en dat is toch wel erg vreemd.

Of jij bent de enige die precies weet wat jouw smaak ik en zet dat neer als kwaliteit.


Tja, als ik Rebelion vergelijk met een amateur die wellicht net een half jaartje aan 't produceren is dan maakt Rebelion kwaliteit..

Maar we hebben 't hier over een feest als Hard Bass waar je artiesten uit de top kan verwachten, en als je 't daarmee vergelijk is Rebelion GEEN kwaliteit.

En dat constateer ik door middel van mijn gehoor, want ik heb geen geluidsinstallatie van tienduizenden euro's, maar kan op mijn studio monitoren prima 't verschil horen tussen een Delete plaat en een Rebelion plaat (om maar 's een vergelijking in 't zelfde hokje te maken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Sarabande schreef:
Het is ook een heel logische keuze van b2s en marketingtechnisch ook heel slim, zelfde geldt voor Minus Militia als afsluitende act. Loop er zelf niet echt warm voor, maar snap ook dat b2s graag (sneller) wil uitverkopen en ik acht de kansen nu wel vergroot. (...)

Dit ben ik niet met je eens. Marketing gaat niet alleen om klantenwinning en zo snel mogelijk verkopen, maar ook om het behouden van klanten. En ik denk dat b2s daar juist zichzelf verder in de nesten mee aan het helpen is, omdat ik denk dat je veel liefhebbers die jaarlijks gingen hier niet blij mee maakt.

Nah, ben ik het niet helemaal mee eens. De groep mensen die jaarlijks naar Hard Bass gaat wordt sowieso kleiner, ongeacht de line-up, omdat die groep liefhebbers nou eenmaal ouder wordt en dus in een andere fase van hun leven komt en daardoor minder naar feestjes gaat. Het is dus juist heel erg belangrijk voor b2s om de zieltjes van de "nieuwe generatie" hardstyleliefhebbers te winnen (en vooral de buitenlanders!), want anders is het over vijf jaar doei-doei Hard Bass.

RomanAnthony schreef:
Sarabande schreef:
(...) Hoewel ik de line-up zeker niet perfect vind, staan er nog genoeg wel interessante act en dus ga toch wel heen. Vind bovendien het concept nog steeds erg vet, het teamverband zorgt voor minder voorspelbare sets en de locatie is gewoon awesome. Oh, en de lasers natuurlijk. :love: Weet zeker dat ik me wel ga vermaken.

Daar verkijk je je denk ik aardig op. Iedere artiest heeft uiteindelijk maar 30 minuten en 9 van de 10 keer kun je er donder op zeggen dat ze hier (bijna) alleen maar hun eigen, grote hits zullen draaien. Logisch? Zeker. Leuk? Meestal niet. En voor mij zitten er deze editie te veel namen tussen waarbij ik dit totaal niet leuk vind (DP en Adaro om er maar even snel twee te noemen), waardoor ik Hardbass denk ik weer een keer links laat liggen. Wat ik eigenlijk toch wel jammer vind na de zeer geslaagde editie van vorig jaar.

Misschien was voorspelbaar niet helemaal het juiste woord, maar is het eerder verfrissend. Vorig jaar team red bijvoorbeeld met Warface, Deetox en Delete. Ben helemaal geen grote fan van Delete en Deetox, maar in combinatie met Warface vond ik het zo gruwelijk vet klinken. De melodieën van Deetox, het rauwe van Warface en dan dat lompe gebeuk van Delete tussendoor, damn, dat vond ik echt genieten. Daarna kon ik de muziek van Deetox en Delete ook meer waarderen. Wil niet zeggen dat elke combinatie zo zal uitpakken, maar er is wel onwijs veel potentie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een thuiswedstrijdje, lomp veel bekenden en is altijd fucking leuk. Line up is inmiddels een bijzaak geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook niet aanwezig, zou mijn 3e keer hard bass worden dus het nieuwe is er voor mij van af. Besloten om 2 weken later naar Rampage in Antwerpen te gaan, schijnt ook heel gaaf te zijn (Noisia Outer Edge bijvoorbeeld :love:)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Ook niet aanwezig, zou mijn 3e keer hard bass worden dus het nieuwe is er voor mij van af. Besloten om 2 weken later naar Rampage in Antwerpen te gaan, schijnt ook heel gaaf te zijn (Noisia Outer Edge bijvoorbeeld :love:)!


Holy fuck dat moet wel vet zijn in die locatie. Ik vond het in de Melkweg al vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rampage schreef:
RAMPAGE presents...
NOISIA - Outer Edges
If there's one thing we can all agree on, it's that Noisia are the best. Production and sound design is out of this world and even though their tracks are hard as nails, they still manage to add little hooks that attach themselves somewhere in your brain and never let go. Their recently released album 'Outer Edges' further established their position, with a plethora of tracks, covering every aspect of the bass music spectrum whether it be drum&bass, hiphop or dubstep. And they took it even beyond that. They grasped the opportunity to create an amazing, first-ever audio-visual spectacle and tested it out on the road last summer, to widespread critical acclaim and great success. They are now bringing the biggest version of this show, ever, to the biggest drum&bass and dubstep party in the world: Rampage 2017 - Sportpaleis, and they plan to record the entire show, for the very first time.
You. Want. To. Be. A. Part. Of. This.


Je hoeft er niet eens heen te gaan om het te zien, maar dat is natuurlijk lang niet even vet als die show meemaken met een reusachtige stage zoals Rampage bijvoorbeeld vorig jaar had! Ik vind de Rampage stage vetter dan die van Reverze van afgelopen editie (Kan alleen van foto's en video's oordelen)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 09:32 
 
Donateur

Waarom was er vorig jaar eigenlijk geen anthem of ost's.?
Hopelijk deze editie wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Toch opmerkelijk hoe Adaro is teruggezakt na zijn gedwongen tussenpauze. Iedereen was fan van Adaro eerst en hij was misschien wel de meest geliefde raw artiest, zowel hier op hardtraxx als bij 99% van de andere hardstyle luisteraars. Hij heeft een stuk minder fans eraan over gehouden. Ikzelf deel ook deze mening dat het nu echt niks meer is en eerst een van de namen was die ik moest zien op een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 00:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat Rebelion dit podium krijgt :') Als ik toch eens terug kijk naar al die edities waar ik geweest ben met al die vette teams en sets en dan wat je nu voorgeschoteld gaat krijgen... Ook dit feest is voor mij helemaal afgedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blue; Adrenalize wel leuk. Verder boeien Atmozfears en Code Black ook totaal niet meer. Hoor je alleen maar dezelfde janksynth gecombineerd met lelijke bromkicks zonder kracht. Team Green is een bazencombinatie, alleen Brennan Fart Live zit niemand op te wachten, afgezonderd van wat Blademasterz platen misschien. In Yellow; baas voor Phuture Noize, maar tegelijk ook weer ontzettend sneu dat ie met DP en Adaro staat. Dan kan zelfs hij de set niet redden. B-Front live heerlijk. Team Red weet ook op geen 1 front interessant te zijn, met als dieptepunt Rebelion. Ongekend dat zij al dit podia toegeschreven krijgen.

TLDR; Tyfus line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Blue; Adrenalize wel leuk. Verder boeien Atmozfears en Code Black ook totaal niet meer. Hoor je alleen maar dezelfde janksynth gecombineerd met lelijke bromkicks zonder kracht. Team Green is een bazencombinatie, alleen Brennan Fart Live zit niemand op te wachten, afgezonderd van wat Blademasterz platen misschien. In Yellow; baas voor Phuture Noize, maar tegelijk ook weer ontzettend sneu dat ie met DP en Adaro staat. Dan kan zelfs hij de set niet redden. B-Front live heerlijk. Team Red weet ook op geen 1 front interessant te zijn, met als dieptepunt Rebelion. Ongekend dat zij al dit podia toegeschreven krijgen.

TLDR; Tyfus line-up.

Eigenlijk helemaal met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 12:00 
 
Hardtraxx Newbie

ik zie veel haat en gezeur over rebelion in team red maar als ik kijk naar vorig jaar team red wat hadden requiem en jason payne bereikt voor ze in 3thw zaten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Peterpinguin schreef:
ik zie veel haat en gezeur over rebelion in team red maar als ik kijk naar vorig jaar team red wat hadden requiem en jason payne bereikt voor ze in 3thw zaten..


Rawdefender
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peterpinguin schreef:
ik zie veel haat en gezeur over rebelion in team red maar als ik kijk naar vorig jaar team red wat hadden requiem en jason payne bereikt voor ze in 3thw zaten..

Want over hen was men hier wel positief ja. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Peterpinguin schreef:
ik zie veel haat en gezeur over rebelion in team red maar als ik kijk naar vorig jaar team red wat hadden requiem en jason payne bereikt voor ze in 3thw zaten..


maakt even een account aan om het te verdedigen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 12:08 
 
Hardtraxx Newbie

ik zeg niet dat ik het er mee eens ben met deze keuze van b2s maar vind het wel mooi dat deze jonge gasten een kans krijgen om op dit podium te staan. en naar mijn mijn mening als je het niet eens bent met een line up van een feest blijf je thuis :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peterpinguin schreef:
ik zie veel haat en gezeur over rebelion in team red maar als ik kijk naar vorig jaar team red wat hadden requiem en jason payne bereikt voor ze in 3thw zaten..


Niks maar Rebelion is kut en Requiem niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Indyy schreef:
Peterpinguin schreef:
ik zie veel haat en gezeur over rebelion in team red maar als ik kijk naar vorig jaar team red wat hadden requiem en jason payne bereikt voor ze in 3thw zaten..


Niks maar Rebelion is kut en Requiem niet

Dat is een mening die jij als feit verkondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 13:51 
 

Peterpinguin schreef:
ik zeg niet dat ik het er mee eens ben met deze keuze van b2s maar vind het wel mooi dat deze jonge gasten een kans krijgen om op dit podium te staan. en naar mijn mijn mening als je het niet eens bent met een line up van een feest blijf je thuis :whistle:


Gelukkig zijn we op dit forum om hier over te discussiëren, daar is het een forum voor. Dus 'anders blijf je maar thuis' vind ik een beetje een domme reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een iemand heeft een afwijkende mening en gelijk duiken er 7 mensen op. Nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
Peterpinguin schreef:
ik zeg niet dat ik het er mee eens ben met deze keuze van b2s maar vind het wel mooi dat deze jonge gasten een kans krijgen om op dit podium te staan. en naar mijn mijn mening als je het niet eens bent met een line up van een feest blijf je thuis :whistle:


Gelukkig zijn we op dit forum om hier over te discussiëren, daar is het een forum voor. Dus 'anders blijf je maar thuis' vind ik een beetje een domme reactie


Dan blijf je toch lekker thuis als je het dom vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 15:02 
 

ThaBomba. schreef:
Dan blijf je toch lekker thuis als je het dom vindt.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 15:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha blijft altijd prachtig die line up discussie's :thumbsup:

ik ben persoonlijk erg blij met Rebelion. verdienen ze het kwa producties? nee verre van. Maar kwa populariteit zijn ze in korte tijd 1 van de populaire acts geworden binnen de hardstyle. Als ik naar Rebelion ga verwacht ik geen hoge kwaliteit producties, maar ben ik daar gewoon om een uurtje of een half uurtje vol gas te rammen. En op dat moment vermaak ik mij daar enorm. En dat is voor mij op dat moment het belangrijkst. zeker richting het einde van een feest.

Om dan maar meteen te roepen dat B2S zijn verantwoordelijkheid moet nemen over het hooghouden van de kwaliteit binnen de scene is natuurlijk onzin. B2S is een bedrijf dat feestjes organiseert, en daar graag winst op wilt maken. En zeker op dit soort locaties gaat dat alleen maar als je er namen neer zet die bij de grote massa populair zijn.

Over de gehele line up ben ik zeer tevreden. Dit zijn ook niet de feesten waar je grote verrassingen moet verwachten denk ik. grootste aangename verrassing voor mij is Phuture Noize :worship: .
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten