Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
urbandesigner schreef:
Wat een gehuil om Rebelion. 2011 stonden ook Chris One en the R3bels er, die toen echt niet populairder waren dan Rebelion nu... En dat vond iedereen wel hartstikke gaaf. Get over it.


Dit dus. Houd je mening gewoon lekker voor je op een forum.


Haha :P Not sure if...

The R3bels en Chris One was kwaliteit, ook in hun begin jaren en dat is Rebelion echt niet.. En dat is geen smaak kwestie, maar een heel groot simpel feitje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Geen hele bijzondere line-up, maar toch wel weer aanwezig. Ieder team heeft wel iets leuks en iets .

Hier sluit ik me bij aan.

Ben verder wel gewoon aanwezig.

Ga gewoon lekker met de buscombi. Met een beetje geluk ben je dan halverwege het eerste team binnen en sla je direct de mindere namen over

Atmozfears live is gewoon super vet om mee in te komen

Het 2e team is gewoon een verzameling van de beste artiesten die eufo te bieden heeft. niks mis mee :thumbsup:

Het derde team heeft natuurlijk Adaro en DP die ik persoonlijk de laatste tijd niet zo fijn vind draaien maar met Phuture noize wordt de tracklist al een stuk interessanter.

B-front Live wordt gewoon half uur lang met je handen in je nek staan genieten. :loving:


En dan het laatste team.
Prima namen in een leuke samenstelling.

Ik denk dat je met de tracks van E-force, Warface (warforce tracks) en Rebelion de tent gewoon gaat slopen.
Ook leuk voor de jongens van Rebelion dat ze de kans krijgen :worship:
En minus Militia is een waardige afsluiter.

Al met al een vooral een veilige line up van B2S. Iets wat je ze niet kwalijk kan nemen voor hun paradepaardje en het feit dat ze echt wel last hebben van de concurrentie op het gebied van feesten de laatste tijd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ G1LL, ja sarcasme.

Er zijn gewoon zoveel andere artiesten die zo veel beter produceren dan Rebelion :/
2011 was een andere tijd. Ook al vind je dat Chris One en The R3bels van toen nu kut klinken, toen was het, op het gebied van raw in ieder geval, op gelijk niveau met B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het vorig jaar niet super laat uitverkocht? Dat moet toch ook wel de reden zijn dat ze met die mega populaire acts als Da Tweekaz/Rebelion/Minus Militia komen?

Zowel da Tweekaz als Rebelion past totaal niet bij de rest van hun team.

Hoewel ik Rebelion op Qbase best lachen vond snap ik niet hoe dat moet gaan samen met warface en e-force, en da Tweekaz met die blije kermis badeend herrie naast dat zweverige van Adrenalize en Code Black is ook best wazig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
urbandesigner schreef:
Wat een gehuil om Rebelion. 2011 stonden ook Chris One en the R3bels er, die toen echt niet populairder waren dan Rebelion nu... En dat vond iedereen wel hartstikke gaaf. Get over it.


Dit dus. Houd je mening gewoon lekker voor je op een forum.


Dit is toch precies waar een forum voor dient? Discussiëren over bepaalde onderwerpen?

Forum - 'Een plaats waar mensen online samenkomen om te discussiëren.' (Encyclo, z.d.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hoewel ik Rebelion op Qbase best lachen vond snap ik niet hoe dat moet gaan samen met warface en e-force.


1 na de andere mixfout denk ik, zowel van Rebelion als Warface als E-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Was het vorig jaar niet super laat uitverkocht? Dat moet toch ook wel de reden zijn dat ze met die mega populaire acts als Da Tweekaz/Rebelion/Minus Militia komen?

Zowel da Tweekaz als Rebelion past totaal niet bij de rest van hun team.

Hoewel ik Rebelion op Qbase best lachen vond snap ik niet hoe dat moet gaan samen met warface en e-force, en da Tweekaz met die blije kermis badeend herrie naast dat zweverige van Adrenalize en Code Black is ook best wazig.


Precies :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Team blue en green heel erg lekker, alleen jammer van BH maar die staat toch maar een half uur.
Team yellow..
Afbeelding
Toffe live act ook.

Bij team red is E-Force wel oke, maar Rebelion is toch echt wel het dieptepunt van Hard Bass. Gefeliciteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wat een gehuil om Rebelion. 2011 stonden ook Chris One en the R3bels er, die toen echt niet populairder waren dan Rebelion nu... En dat vond iedereen wel hartstikke gaaf. Get over it.

Chris One en The R3belz waren zoveel populairder dan Rebelion nu. Chris One en The R3belz kreeg heel veel support van grote namen uit de scene (Rebelion nog nooit gezien in een set/podcast van een groot iemand).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Delt-A schreef:
Dit dus. Houd je mening gewoon lekker voor je op een forum.


Dit is toch precies waar een forum voor dient? Discussiëren over bepaalde onderwerpen?

Forum - 'Een plaats waar mensen online samenkomen om te discussiëren.' (Encyclo, z.d.)

Thx Steven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wat een gehuil om Rebelion. 2011 stonden ook Chris One en the R3bels er, die toen echt niet populairder waren dan Rebelion nu... En dat vond iedereen wel hartstikke gaaf. Get over it.


Misschien komt dat omdat rebellen kut muziek maakt en zij niet des tijds??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen 2 jaar niet meer naar Hard Bass geweest. Ik had er nu wel weer zin in maar ik kan evengoed mijn geld uit het raam gooien want met zo een line-up ben ik helemaal niks.

Er zitten uiteraard wel wat leuke namen tussen maar het evenwicht goed/slecht, in mijn ogen, is wat scheef. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
urbandesigner schreef:
chris One en The R3belz kreeg heel veel support van grote namen uit de scene (Rebelion nog nooit gezien in een set/podcast van een groot iemand).


rebelion volgens mij ook wel hoor. voor zover ik even kan bedenken draaien deetox, requiem, delete, warface en titan regelmatig tracks van ze.

deze line-up doet me verder vrij weinig. rebelion vind ik wel leuk live, maar zeeeker niet hardbass waardig. vind t gewoon sneu bijna respectloos tegenover andere artiesten die het zoveel meer verdienen. digital punk & adaro vind ik ook erg onterecht, hebben naar mijn mening niet veel interessants meer laten horen de laatste tijd.
warface & e-force vind ik leuke artiesten, maar die zie ik al vaak zat. minus militia heb ik ook niet zoveel mee. phuture noize en b-front vind ik wel heel erg tof dat ze er staan.
team green/blue ben ik niet genoeg in verdiept om een uitspraak over te doen.

al met al, een twijfelgeval, met namen omdat ik me hier vorig jaar zo goed vermaakt heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Team Blue erg lekker buiten de live act om. B-Front Live is wel genieten, maar buiten dat niet veel soeps.
Ik twijfel of ik ga, maar dat bekijk ik dan nog wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Delt-A schreef:
urbandesigner schreef:
Wat een gehuil om Rebelion. 2011 stonden ook Chris One en the R3bels er, die toen echt niet populairder waren dan Rebelion nu... En dat vond iedereen wel hartstikke gaaf. Get over it.


Dit dus. Houd je mening gewoon lekker voor je op een forum.


Dit is toch precies waar een forum voor dient? Discussiëren over bepaalde onderwerpen?

Forum - 'Een plaats waar mensen online samenkomen om te discussiëren.' (Encyclo, z.d.)


Op deze manier had ik er nog niet naar gekeken.

Nee ik was overduidelijk niet serieus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een aantal artiesten na is dit echt een kak line-up. Had mezelf voorgenomen alleen te gaan bij een toffe line-up, dus Hardbass gaat voor het eerst sinds jaren overgeslagen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gun het ze van harte die jongens van Rebelion. Alsof die zich iets gaan aantrekken van een stel droeftoeters die heel de dag maar een beetje lopen te zeiken op een forum :lol:

Jullie zijn een stelletje misgunners en zijn vergeten waar het om draait in de hardstyle scene! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Ik gun het ze van harte die jongens van Rebelion. Alsof die zich iets gaan aantrekken van een stel droeftoeters die heel de dag maar een beetje lopen te zeiken op een forum :lol:

Jullie zijn een stelletje misgunners en zijn vergeten waar het om draait in de hardstyle scene! ;)

Als je een andere artiest liever ziet en van mening bent dat diegene dit podium ''meer verdient'', ben je dan gelijk een misgunner? Ik denk dat vele het een aparte keuze vinden aangezien de heren nog niet lang meedraaien in de scene ten opzichten van andere artiesten. Tegelijkertijd denk ik ook dat als je buiten dit forum alleen kijkt dat Rebelion momenteel erg populair is onder vele festivalgangers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 jaar op rij met veel plezier geweest, maar deze line-up is even een flinke combo-breaker.

De enige sets waar ik me echt op kan vermaken zijn B-Front Live en Team Green, voor de rest zit er overal wel iets kuts tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Tja ieder z'n mening en ding. Laat ik dan maar bij de 1% op hardtraxx.nl horen die rebelion geweldig vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best opvallend dat de line-up die hier al voorbij kwam het ook precies is geworden!

Vind het zelf wel mooi dat ze acts als Adrenalize, Da Tweekaz en Phuture Noize de kans geven op een podium als dit. Naar mijn mening ook zeer terecht. Rebelion kan ik niet echt over oordelen, heb volgens mij nog nooit iets van hun gehoord.

Verder ook positief dat ze niet weer geforceerd naar een nieuwe liveact hebben gezocht om het feest af te sluiten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat Rebelion nog best vet kan zijn live, maar er zijn inderdaad artiesten die het meer verdienen, maar dat even terzijde. Wel top dat Phuture Noize en Adrenalize er inderdaad staan. Die verdienen het ook naar mijn mening. Met Da Tweekaas heb ik echt he-le-maal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LPXX schreef:
Ik kreeg net een 'gelekte' line-up doorgestuurd. Waarschijnlijk grote onzin maar deze was als volgt:

Code Black
Da Tweekaz
Adrenalize
Atmozfears LIVE

Noisecontrollers
Wildstylez
Bass Modulators
Brennan Heart LIVE

Adaro
Phuture Noize
Digital Punk
B-Front LIVE

E-Force
Warface
Rebelion
TBA LIVE

Die laatste act zou dan Delete vs Regain kunnen zijn of iets spoontech/gearbox.. lijkt me onwaarschijnlijk.


Klopt toch wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
3 jaar op rij met veel plezier geweest, maar deze line-up is even een flinke combo-breaker.

De enige sets waar ik me echt op kan vermaken zijn B-Front Live en Team Green (OP BH LIVE NA!11), voor de rest zit er overal wel iets kuts tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Chroman schreef:
3 jaar op rij met veel plezier geweest, maar deze line-up is even een flinke combo-breaker.

De enige sets waar ik me echt op kan vermaken zijn B-Front Live en Team Green (OP BH LIVE NA!11), voor de rest zit er overal wel iets kuts tussen.

Ja dat bedoel ik ook
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten