Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig! Mooie line-up voor die eerdergenoemde berekening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Muntjes zijn 2,75 .. Dus flesje water 5,50 :/ gaat duur dagje worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:17 
 

we hebben der zin in! zeker in Amnesys :worship:
lekker stampen met Jrn of J0rn bij de hardcore en een vriend vn me gaat mee en me broer natuurlijk! wordt weer een top dag!
trouwens kan je hier je flesje bijvullen? bij ground zero kon dat wel en je krijgt ook geen dopjes me waarschijnlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Muntjes zijn 2,75 .. Dus flesje water 5,50 :/ gaat duur dagje worden


ik zit nu ook ff te tellen, gaat heel erg krap worden.

ik baal er zo van dat die achterlijke slachterij nog niet heeft gebeld of ik ben aangenomen. zo maar eerst even bellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
roberttt schreef:
Muntjes zijn 2,75 .. Dus flesje water 5,50 :/ gaat duur dagje worden


ik zit nu ook ff te tellen, gaat heel erg krap worden.

Nou inderdaad.. Ik moet schoolgeld ook betalen binnenkort.. dus heb denk ik 20 euro te besteden die dag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gierige is dat ik 2 dagen erna terug kom van vakantie...
Ik had amnesys wel willen zien raggen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ravenwood schreef:
roberttt schreef:
Muntjes zijn 2,75 .. Dus flesje water 5,50 :/ gaat duur dagje worden


ik zit nu ook ff te tellen, gaat heel erg krap worden.

Nou inderdaad.. Ik moet schoolgeld ook betalen binnenkort.. dus heb denk ik 20 euro te besteden die dag :lol:


we gaan samen low budget feesten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Muntjes zijn 2,75 ..


Denk dat ze muntprijs op 2,50 houden hoor, ondanks de stijging van het kaartje met wel 1 hele euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paling schreef:
roberttt schreef:
Muntjes zijn 2,75 ..


Denk dat ze muntprijs op 2,50 houden hoor, ondanks de stijging van het kaartje met wel 1 hele euro.

Nee ;) ground zero was het ook al duurder..

KAARTJES ZIJN GRATIS !

Je haalt een kaartje van 11 euro zodat je niet voor een dichte deur komt te staan, dit kaartje is geldig voor 4 muntjes.

11/4= 2,75. Dus de muntjes zijn 2,75 waard, dit betekent dat de muntjes worden verkocht voor 2,75.
Zo moeilijk is het toch niet ? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Paling schreef:
roberttt schreef:
Muntjes zijn 2,75 ..


Denk dat ze muntprijs op 2,50 houden hoor, ondanks de stijging van het kaartje met wel 1 hele euro.

Nee ;) ground zero was het ook al duurder..

KAARTJES ZIJN GRATIS !

Je haalt een kaartje van 11 euro zodat je niet voor een dichte deur komt te staan, dit kaartje is geldig voor 4 muntjes.

11/4= 2,75. Dus de muntjes zijn 2,75 waard, dit betekent dat de muntjes worden verkocht voor 2,75.
Zo moeilijk is het toch niet ? :p

Waren de kaarten vorig jaar dan 10 euro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat de muntjes gewoon 2.50 zijn hoor .. dat het feest dan gewoon 1 euro kost ofzo ... zover ik me kan herinneren was dat bij liberator vorig jaar ook zo .. en dat heb ik wel meerdere "gratis" evenementen meegemaakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
Ik denk dat de muntjes gewoon 2.50 zijn hoor .. dat het feest dan gewoon 1 euro kost ofzo ... zover ik me kan herinneren was dat bij liberator vorig jaar ook zo .. en dat heb ik wel meerdere "gratis" evenementen meegemaakt...

Nee :p echt niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een discussie jongens.

Is de WC gratis?!@?#
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wat een discussie jongens.

Is de WC gratis?!@?#


Nee 2,50 voor een bandje en dan kan je er de hele dag in
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
roberttt schreef:
Muntjes zijn 2,75 .. Dus flesje water 5,50 :/ gaat duur dagje worden


ik zit nu ook ff te tellen, gaat heel erg krap worden.

ik baal er zo van dat die achterlijke slachterij nog niet heeft gebeld of ik ben aangenomen. zo maar eerst even bellen.


Bedrijf waar ik heb gesolliciteerd heeft ook nog niet gereageerd. Zwaar verneukt zo net voor mijn vakantie. Moet deze dus ook misschien laten schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
93Wesley93 schreef:
Wat een discussie jongens.

Is de WC gratis?!@?#


Nee 2,50 voor een bandje en dan kan je er de hele dag in


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Muntjes zijn 2,75 .. Dus flesje water 5,50 :/ gaat duur dagje worden

Kan toch bijvullen! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Bedrijf waar ik heb gesolliciteerd heeft ook nog niet gereageerd. Zwaar verneukt zo net voor mijn vakantie. Moet deze dus ook misschien laten schieten.

Zelfde verhaal voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Paling schreef:
roberttt schreef:
Muntjes zijn 2,75 ..


Denk dat ze muntprijs op 2,50 houden hoor, ondanks de stijging van het kaartje met wel 1 hele euro.

Nee ;) ground zero was het ook al duurder..

KAARTJES ZIJN GRATIS !

Je haalt een kaartje van 11 euro zodat je niet voor een dichte deur komt te staan, dit kaartje is geldig voor 4 muntjes.

11/4= 2,75. Dus de muntjes zijn 2,75 waard, dit betekent dat de muntjes worden verkocht voor 2,75.
Zo moeilijk is het toch niet ? :p


Bedankt voor het uitleggen dat 11 delen door 4 2,75 is, dat had ik namelijk zelf niet al gezien.
Ook hartelijk dank voor het uitleggen van de Guarantee Tickets, ik ben namelijk niet vorig jaar al geweest dus ik heb geen flauw benul of het nou gratis is of niet.
Graag zou ik verder willen weten wat Ground Zero met Free Festival te maken heeft? Buiten het feit dat het beide "festivals" zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 20:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oprechtheid straalt er van af :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn, nog meer prijsstijging in de scene. Hopelijk nemen andere organisatoren dat niet te snel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Fijn, nog meer prijsstijging in de scene. Hopelijk nemen andere organisatoren dat niet te snel over.

Ground zero was het 2,80 p/munt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon hopen dat je water kan hervullen en dan zit ik wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Gewoon hopen dat je water kan hervullen en dan zit ik wel lekker!

Nou dat is lekker :p
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten