Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 29  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:54 

Donateur

echt he :p service kosten.. is verdomme een website :lol:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:55 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
A-maze schreef:
roberttt schreef:
nou inderdaad.. ik dacht ik haal bij Primera heb je die kosten vast niet.. Nou dus niet :lol:

14.50 p/kaartje.. oplichters xd

Ach, nog altijd beter dan €11 per kaartje + €6,20 servicekosten en dan ook nog €0,62 betalingskosten. Betalingskosten... wtf xd Had nog gekeken of dat alleen gold voor een bepaalde betalingsmethode, maar nee. Kwam er altijd bij.

Servicekosten en betalingskosten bestaan niet hoor.. is gewoon om je extra geld uit je zak te kloppen

Daarom. Dat is nou precies het hele punt :P
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:56 

Nou ze moeten natuurlijk wel de servers betalen waar de site op gehost word hè..
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:58 

Donateur

volgens mij is dat bedrag gewoon de winst van PayLogic, zou niet weten waar hun anders geld vandaan moeten halen
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 15:14 

Hardtraxx Elite

A-maze schreef:
roberttt schreef:
nou inderdaad.. ik dacht ik haal bij Primera heb je die kosten vast niet.. Nou dus niet :lol:

Ach, nog altijd beter dan €11 per kaartje + €6,20 servicekosten en dan ook nog €0,62 betalingskosten. Betalingskosten... wtf xd Had nog gekeken of dat alleen gold voor een bepaalde betalingsmethode, maar nee. Kwam er altijd bij.

€6,20 was dat niet voor 2 kaarten? ik betaalde € 9.75 voor 3 kaarten. En dan nog de €0,62 voor het betalen via Ideal.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
€6,20 was dat niet voor 2 kaarten? ik betaalde € 9.75 voor 3 kaarten. En dan nog de €0,62 voor het betalen via Ideal.

Had ik ook, normaal is het togh 3.25 en dan maakt het niet uit hoeveel kaarten je koopt?
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 15:34 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
mikeee schreef:

Had ik ook, normaal is het togh 3.25 en dan maakt het niet uit hoeveel kaarten je koopt?

Klopt blijkbaar wilde ze toch op een manier geld binnen halen....
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:37 

Donateur

snap eigenlijk zelf nog steeds niet , waarom ze niet gewoon van de hardstyle een air stage maken? , en dan gewoon de early in een tent gooien.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:38 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
snap eigenlijk zelf nog steeds niet , waarom ze niet gewoon van de hardstyle een air stage maken? , en dan gewoon de early in een tent gooien.

nou gewoon :p tent vind ik een vettere sfeer geven hoor :$
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:39 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

Jaa daar heeft u wel een puntje :P , maar zal wel flink zweten worden binnen ahhaha
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:46 

Hardtraxx Elite

Is inderdaad de winst voor Paylogic, zo werkt het ook met ticketscript ;).
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

Ik was dit feest helemaal vergeten what tha fack. Zin in :D
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:00 

Hardtraxxer

mikeee schreef:
A-maze schreef:
roberttt schreef:

Zou best kunnen ja. Had 2 kaarten gekocht en verder niet gekeken of die servicekosten met meer/minder kaarten anders waren. Maar kom op zeg, servicekosten per kaart... alsof iemand met de hand on demand even die tickets uittypt :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

Als bedrijf moet je ergens je winst vandaan halen. Om al die servers te laten draaien etc kost ook gewoon geld. Zo gek vind ik het niet eigenlijk.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:24 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

Inderdaad, Blue @ Defqon was echt veel betere sfeer dan bijv. de black of de main.
Van wat ik ervan mee heb gekregen.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

Inderdaad, Blue @ Defqon was echt veel betere sfeer dan bijv. de black of de main.
Van wat ik ervan mee heb gekregen.

Maar niet zo goed als de purple :D, tenminste naar mijn mening ^^
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

Mogelijk niet meer aanwezig ik ben dus de enige van mn vriendengroep die een kaartje heeft weten te bemachtigen en ik heb echt geen zin om zon eind alleen in de trein te moeten zitten :/
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:29 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Mogelijk niet meer aanwezig ik ben dus de enige van mn vriendengroep die een kaartje heeft weten te bemachtigen en ik heb echt geen zin om zon eind alleen in de trein te moeten zitten :/

Aaah joh, moet ik altijd :P
Heel toevallig bij Free Festival niet :D
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Als je nog je kaartje kwijt moet, ik heb zeker interesse :)
Bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:06 

Hardtraxx Newbie

Verdorie.. Al maanden kaartje in huis.. Zou met 2 vriendinnen gaan, zijn ze opgelicht.. :/
Ik wil niet stranden in het zicht van de haven, had er zo'n zin in!
Dus als iemand nog 2 kaartjes over heeft.... :$
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:05 

Hardtraxx Addict

Zaterdag 9.45 vertrek met een bus van 50 man vanuit Harkema! (H)
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:11 

Hardtraxx Elite

Vrijdag al naar Almere, heb daar slaapplek ^^
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:50 

Bierkoning

Ook een bus vanuit mijn dorp, heb er zin in :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:33 

Donateur

De weerberichten :oh: pfff , worden weer Defqon taferelen

P-stylez wat is jou weerbericht?
Bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:40 

Donateur