Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou het liefste bestellen, maar aangezien ik nog niet zeker weten vervoer heb doe ik het toch maar niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Zou het liefste bestellen, maar aangezien ik nog niet zeker weten vervoer heb doe ik het toch maar niet ;)

Je raakt hem toch wel kwijt, aangezien het straks uitverkocht is . ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ik heb net gehaald bij primera.. 15 euro per stuk :/ stond in scherm dat er nog 80 beschikbaar waren


ik had ook bij primera, 14,25. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog snel ff een quarantee ticket gekocht ^^ See you guys there!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb hem net ook maar even snel gehaald.
Heb nagevraagd, er waren er nog heel iets meer dan 100, dus voor de mensen die nog guarantee ticket willen;

Be quick :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan weer eens niemand mee krijgen :cry: Zal dus wel weer niks worden, helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 01:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig met 1 vriend! :evil:

Deze 17-jarige zal eens laten zien wat raggen is! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op het laatste moment ook nog kaarten geregeld, was een fijn feestje vorig jaar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaarten binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gister te horen gekregen dat het snel ging met de kaarten, dus meteen maar voor mij en 4 anderen gehaald. Zin in! :yay:
Trouwens, meerdere die hierna ook nog even de Crystal Venue in duiken voor Noisekick's verouderingsproces? :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wegens een boeking die ik net door heb gekregen, kan ik volgende week helaas niet gaan!
Voor 15 euro mag je m'n kaartje overkopen! :)
PM me maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Uitverkocht


Cool was ik nog net op tijd gister.
Ik ben nog nooit zo in paniek geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog net gister een kaartje kunnen krijgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gay dat het uitverkocht is, nu kunnen ze ook beter de naam veranderen: Niemand die nog niks betaald heeft komt erin, dus geen Free Festival meer ^^ (okee, je krijgt het geld in muntjes terug, maar toch)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Aanwazig!! :D Nog ff een leuke feestje voordat ik op vakantione ga! :yay:


Hetzelfde hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wilde ook maar ben zoals gewoonlijk weer te laat :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
gay dat het uitverkocht is, nu kunnen ze ook beter de naam veranderen: Niemand die nog niks betaald heeft komt erin, dus geen Free Festival meer ^^ (okee, je krijgt het geld in muntjes terug, maar toch)


Mja je kan moeilijk zeggen ja het is gratis komt allen. Weet je niet hoeveel mensen je moet verwachten op je festival + veel teleurgestelde mensen die niet meer naar binnen mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
gay dat het uitverkocht is, nu kunnen ze ook beter de naam veranderen: Niemand die nog niks betaald heeft komt erin, dus geen Free Festival meer ^^ (okee, je krijgt het geld in muntjes terug, maar toch)

Administratiekosten festival. Sloeg wel echt nergens op je moest iets van 4 nog wat administratiekosten betalen per kaartje, normaal toch 1 bedrag(en goedkoper) ook als je 4 kaarten koopt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 04:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nou inderdaad.. ik dacht ik haal bij Primera heb je die kosten vast niet.. Nou dus niet :lol:

14.50 p/kaartje.. oplichters xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
nou inderdaad.. ik dacht ik haal bij Primera heb je die kosten vast niet.. Nou dus niet :lol:

14.50 p/kaartje.. oplichters xd

Ach, nog altijd beter dan €11 per kaartje + €6,20 servicekosten en dan ook nog €0,62 betalingskosten. Betalingskosten... wtf xd Had nog gekeken of dat alleen gold voor een bepaalde betalingsmethode, maar nee. Kwam er altijd bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

heb ik eindelijk mensen mee is het uitverkocht :cry:
als er nog iemand is die niet kan en een paar kaartjes heeft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

A-maze schreef:
roberttt schreef:
nou inderdaad.. ik dacht ik haal bij Primera heb je die kosten vast niet.. Nou dus niet :lol:

14.50 p/kaartje.. oplichters xd

Ach, nog altijd beter dan €11 per kaartje + €6,20 servicekosten en dan ook nog €0,62 betalingskosten. Betalingskosten... wtf xd Had nog gekeken of dat alleen gold voor een bepaalde betalingsmethode, maar nee. Kwam er altijd bij.

Servicekosten en betalingskosten bestaan niet hoor.. is gewoon om je extra geld uit je zak te kloppen
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten