Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
jRn schreef:
Gewoon hopen dat je water kan hervullen en dan zit ik wel lekker!

Nou dat is lekker :p


Ik drink sowieso geen bier op een festival want dan ben je kapitalen kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:55 
 

dat is wel de grootste onzin praat die ik gehoord heb. bier en fris is toch goedkoper ook in massa`s gezien?

waterfelsjesmoeten geproduceerd worden, gevuld, en op een feest mag je nergens water bijvullen omdat ze geen aansluitng hebben of vanwege een verbod om t naar de wc mee te nemen.,
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor zover ik weet moet het water dat uit de kraantjes komt bij feesten drinkwater zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 00:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
dat is wel de grootste onzin praat die ik gehoord heb. bier en fris is toch goedkoper ook in massa`s gezien?

waterfelsjesmoeten geproduceerd worden, gevuld, en op een feest mag je nergens water bijvullen omdat ze geen aansluitng hebben of vanwege een verbod om t naar de wc mee te nemen.,


Wat is dit voor geks? Bij alle binnenfeesten kan je prima je water bijvullen.

Het enigste waar dit niet kon was bij Intents en dit vind ik uit noodzakelijk opzicht ook schandalig. Je hebt toch schoon water nodig, ontsmetting, uitdroging, wat dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 09:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jRn schreef:
biscuit schreef:
dat is wel de grootste onzin praat die ik gehoord heb. bier en fris is toch goedkoper ook in massa`s gezien?

waterfelsjesmoeten geproduceerd worden, gevuld, en op een feest mag je nergens water bijvullen omdat ze geen aansluitng hebben of vanwege een verbod om t naar de wc mee te nemen.,


Wat is dit voor geks? Bij alle binnenfeesten kan je prima je water bijvullen.

Het enigste waar dit niet kon was bij Intents en dit vind ik uit noodzakelijk opzicht ook schandalig. Je hebt toch schoon water nodig, ontsmetting, uitdroging, wat dan ook.

Op wat voor manier niet mogelijk geen water om bij te vullen of geen waterflesjes?
Als ze waterflesjes hebben klopt deze zin dus niet meer : "Je hebt toch schoon water nodig, ontsmetting, uitdroging, wat dan ook".
Ontsmeting heb je alcohol zeep voor waar geen water voor hoeft gebruikt te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Ontsmeting heb je alcohol zeep voor waar geen water voor hoeft gebruikt te worden.

Ik weet niet hoe jij je handen wast, maar ik doe dat nog altijd in combinatie met water :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
mikeee schreef:
Ontsmeting heb je alcohol zeep voor waar geen water voor hoeft gebruikt te worden.

Ik weet niet hoe jij je handen wast, maar ik doe dat nog altijd in combinatie met water :P

Alleen met zichtbaar vuil hoef je te ontsmetten met water, duhuh :list:
Maar die prijsverhoging doet zeker pijn in de beurs
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen uit de omgeving van Spijkenisse die gaan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
mikeee schreef:
Ontsmeting heb je alcohol zeep voor waar geen water voor hoeft gebruikt te worden.

Ik weet niet hoe jij je handen wast, maar ik doe dat nog altijd in combinatie met water :P


In ziekenhuizen gebruiken ze ook geen water, juist omdat het niet goed genoeg ontsmet omdat men weer aan een kraan en dergelijken moet zitten ;)

Het is gewoon een alcohol-spray waarvan je handen netjes schoon worden! :D Een druk op de knop en wrijven met je handen :D

Om het grove vuil (zand/rotzooi wat dan ook) van je handen af te halen kunnen ze gewoon niet drinkbaar water uit de kranen laten komen. Zo zal ieder die naar de wc is geweest er fris vanaf komen en mensen kunnen alsnog hun flesje niet bij vullen!

Ik ben zelf niet op fantasy island geweest, maar volgens mij hebben ze dit systeem daar ook toegepast ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 11:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Mensen uit de omgeving van Spijkenisse die gaan? :)

Dr gaan er wel weer aardig wat uit Spijk en Hellevoet. Zou je Patrick en Frans ff moeten vragen of ze gaan.
Ik ben er iig niet bij, helaas. Had er wel graag bij willen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Mensen uit de omgeving van Spijkenisse die gaan? :)


mwhah omgeving niet echt! :P

Delft :D ik vind het omgeving :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kans is groot dat ik hier ook echt nu aanwezig ben, ondanks ik de line-up niet echt heel denderend vind op een paar namen na :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Om het grove vuil (zand/rotzooi wat dan ook) van je handen af te halen kunnen ze gewoon niet drinkbaar water uit de kranen laten komen. Zo zal ieder die naar de wc is geweest er fris vanaf komen



poep aan je hand is zichtbaar. Afbeelding


maareehhh ik heb mn kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Linksvooraan tegen de boxen zoals gewoonlijk! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foxbuster schreef:
Linksvooraan tegen de boxen zoals gewoonlijk! xd


hoelaat? ik wil ook!!!! haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komt er nog een meetingtopic? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier wss ook aanwezig :D
Wel een eind rijden trouwens >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou eigenlijk niet gaan, niemand uit onze groep wou mee.. maar toch een iemand kunnen vinden, met z'n 2en dus.

Aanwezig vanuit Noord-Brabant, eindelijk DJ Thera eens live gaan zien! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog 80 kaartjes beschikbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nog 80 kaartjes beschikbaar

ik dacht dat entree gratis was? of is dat zn kaartje zodat je sws binnen komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nog 80 kaartjes beschikbaar

Zo weinig? :oh:
Damn hopen dat ik nog kan halen morgen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
roberttt schreef:
Nog 80 kaartjes beschikbaar

ik dacht dat entree gratis was? of is dat zn kaartje zodat je sws binnen komt?

ja :) daarna kom je er dus ook niet meer in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Intervention schreef:
roberttt schreef:
Nog 80 kaartjes beschikbaar

ik dacht dat entree gratis was? of is dat zn kaartje zodat je sws binnen komt?

ja :) daarna kom je er dus ook niet meer in ;)

Kut, maar snel mogelijk kijken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nog 80 kaartjes beschikbaar

Damn, hopelijk kan vriend ze vandaag nog bestellen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb net gehaald bij primera.. 15 euro per stuk :/ stond in scherm dat er nog 80 beschikbaar waren
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten