b-ram schreef:
mikeee schreef:
Ontsmeting heb je alcohol zeep voor waar geen water voor hoeft gebruikt te worden.
Ik weet niet hoe jij je handen wast, maar ik doe dat nog altijd in combinatie met water

In ziekenhuizen gebruiken ze ook geen water, juist omdat het niet goed genoeg ontsmet omdat men weer aan een kraan en dergelijken moet zitten
Het is gewoon een alcohol-spray waarvan je handen netjes schoon worden!

Een druk op de knop en wrijven met je handen
Om het grove vuil (zand/rotzooi wat dan ook) van je handen af te halen kunnen ze gewoon niet drinkbaar water uit de kranen laten komen. Zo zal ieder die naar de wc is geweest er fris vanaf komen en mensen kunnen alsnog hun flesje niet bij vullen!
Ik ben zelf niet op fantasy island geweest, maar volgens mij hebben ze dit systeem daar ook toegepast
