Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
patrickjeb schreef:
Pommer schreef:
Kaartje is binnen :)


Mijnes inmiddels ook :P

+1

Hier ook :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:37 
 

Uiteindelijk toch aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Twijfel of ik nog ga.. enigste act waarvoor ik er heen zou gaan is MIM live & Thera xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Twijfel of ik nog ga.. enigste act waarvoor ik er heen zou gaan is MIM live & Thera xd


en om gesellig met mij te stampen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Twijfel of ik nog ga.. enigste act waarvoor ik er heen zou gaan is MIM live & Thera xd


en om gesellig met mij te stampen! :D


Oke dan moet ik maar weer gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde jij nog met de auto gaan Daan? Dan ga ik wel mee, betaal ik de benzine wel, aangezien jij vorige keer de taxi grotendeels had betaald vanaf Loudness :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk volgende week ook maar kaarten halen.
Hier nog meeting proberen trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zou wel willen maar die dag gaak smiddag vliegen zu spanjaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Denk volgende week ook maar kaarten halen.
Hier nog meeting proberen trouwens?


Naturlich :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Pommer schreef:
Kaartje is binnen :)


Mijnes inmiddels ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op vakantie :/
Jammer, maar ik ga Dominator wel halen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
patrickjeb schreef:

Mijnes inmiddels ook :P

+1

Hier ook :yay:

Van de week halen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:12 
 

Weet nog niet of ik hier heen ga, vond het vorig jaar echt een pauper bende..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 08:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Helaas niet aanwezig.. Ben dan op Extrema Outdoor.
MIM Live zou ik wel echt mee willen maken. :drool:



:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 15:11 
 
Hardtraxxer

pauper, wil hier graag heen & vrij regelen voor het werk zal ook wel lukken. Maar nu heb ik een uitnodiging voor een feestje gekregen waar ik eigenlijk wel aanwezig hoor te zijn :mad: Feestje is ook leuk, Free Festival sowieso veel vetter of course ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 15:13 
 
Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
hij gaat er zelfs blauw van praten

Haha, LOL +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Weet nog niet of ik hier heen ga, vond het vorig jaar echt een pauper bende..


Vond het wel aardig vorig jaar, de sfeer was niet heel super en de wc's waren echt extreem vies. Maar vond het geen verkeerd feestje. Ga vooral voor the R3Bels ( (L) ), Thera en The Pitcher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar wel veel troep ja:p
op die houten platen bij de hardcore stage lag me een plas kots:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 14:29 
 
Hardtraxxer

Misschien ook wel even kijken, maar het is dus 16+? Was dat vorig jaar ook al zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
Misschien ook wel even kijken, maar het is dus 16+? Was dat vorig jaar ook al zo?


Ja/Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 18:09 
 
Hardtraxx Newbie

ben hier ook aanwezig en een paar tips voor de mensen die met het ov komen

stap uit op Almere centrum (dus niet op Almere poort/Muziekwijk dat ligt totaal niet in die buurt)
pak die pendel bussen niet je word een oor af genaaid waar je bij staat
pak de bussen 3 en 1 naar Almere haven en stap dan uit op busstation 't' oor dan stop je echt tegenover de ingang van free festival.
koop echt een kaartje of gebruik je ov chipkaart want word echt heel streng gecontroleerd hier op zwart rijden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar dit is toch gratis entree of heb ik dat nou fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
maar dit is toch gratis entree of heb ik dat nou fout?

Hoe vaak moet het nog uitgelegd worden? Je haalt een ticket zodat je er zeker van bent dat je binnen komt, daarom heet het ook een Guarantee ticket. Je krijgt in ruil voor de ticket 4 muntjes terug (dus de fee moet je wel zelf betalen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus dan betaal je +- 2 euro als je daar moeite mee hebt kan je beter niet gaan :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten