Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ok. dan ga ik het er niet op wagen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Ik ben 19, moest 'm vorig jaar iig wel laten zien. Vind de controle sowieso wel streng hier, met die hele politie bak enzo.


Was vorig jaar 17, en hoefde niet te laten zien? Had je guarantee of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben er sws bij dit jaar, kan niet wachten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 11:42 
 

ben er ook bij.. Amnesys :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
ben er ook bij.. Amnesys :worship:

Ik ook :p alleen ben dan niet de bob xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:
ben er ook bij.. Amnesys :worship:

Ik ook :p alleen ben dan niet de bob xd

Ik moet waarschijnlijk wél de BOB zijn xd Maar goed, baal er best wel beetje van dat de HS line-up zo geniaal is en redelijk innovatief. Want ik had ook bij de (early) HC willen kijken, maar de HS lijn omhoog weerhoud me daar waarschijnlijk van :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:
ben er ook bij.. Amnesys :worship:

Ik ook :p alleen ben dan niet de bob xd

Ik moet waarschijnlijk wél de BOB zijn xd Maar goed, baal er best wel beetje van dat de HS line-up zo geniaal is en redelijk innovatief. Want ik had ook bij de (early) HC willen kijken, maar de HS lijn omhoog weerhoud me daar waarschijnlijk van :(

Kan best weg tijdens Stephanie, Tatanka, Twilight Forces en Frontliner. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben echt benieuwd naar Minus is More LIVE :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:56 
 

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:
ben er ook bij.. Amnesys :worship:

Ik ook :p alleen ben dan niet de bob xd

Ik moet waarschijnlijk wél de BOB zijn xd Maar goed, baal er best wel beetje van dat de HS line-up zo geniaal is en redelijk innovatief. Want ik had ook bij de (early) HC willen kijken, maar de HS lijn omhoog weerhoud me daar waarschijnlijk van :(

ik ga met de trein dus niemand is de bob :P Amnesys wil ik gewoon zien hij is mijn held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:
ben er ook bij.. Amnesys :worship:

Ik ook :p alleen ben dan niet de bob xd

Ik moet waarschijnlijk wél de BOB zijn xd Maar goed, baal er best wel beetje van dat de HS line-up zo geniaal is en redelijk innovatief. Want ik had ook bij de (early) HC willen kijken, maar de HS lijn omhoog weerhoud me daar waarschijnlijk van :(


ga ik met jou mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat je met mensen uit Sneek ging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja moet ik even vragen :p xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
ben er ook bij.. Amnesys :worship:

sws erbij, hele dikke line-up voor een feest met gratis entree :woot: ...

@darkest: zelfde als op GZ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Me allereerste feest waar ik heen ga :woot: :woot: :woot: :woot:
Gaat
HEEEELEMAAL GEK worden
hierna komt Project Hardcore op 24-09-'11
Waar ik 100000000% heen ga!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 08:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hahaha jij heb dr zin in zo te zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
hahaha jij heb dr zin in zo te zien :lol:

hij gaat er zelfs blauw van praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 11:28 
 
Hardtraxxer

tippiej schreef:
Me allereerste feest waar ik heen ga :woot: :woot: :woot: :woot:
Gaat
HEEEELEMAAL GEK worden
hierna komt Project Hardcore op 24-09-'11
Waar ik 100000000% heen ga!!!

je moet er vooral veel van gaan verwachten, dan kan het nooit teleurstellen natuurlijk >.<
en het is trouwens free festival he, je hoeft geen vuurwerk te gaan verwachten.
minimale show, maximale sfeer

Word er trouwens een meeting gehouden? hier ben ik dan wel zoiezo bij :)
dan kan ik me vrienden tenminste knap terug vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Taxi schreef:
Ik ben 19, moest 'm vorig jaar iig wel laten zien. Vind de controle sowieso wel streng hier, met die hele politie bak enzo.


Was vorig jaar 17, en hoefde niet te laten zien? Had je guarantee of niet?


Jup had ik, zie er gewoon heel erg jong uit. Had dat er misschien even bij moeten vermelden :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als t een beetje mee zit komen we met een dubbeldekker.
Zoveel animo hier bij mij in de buurt ineens.

ach ja, er waren een aantal afhakers voor defqon, dan zoeken ze alternatief hé :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:
ben er ook bij.. Amnesys :worship:

Ik ook :p alleen ben dan niet de bob xd

Ik moet waarschijnlijk wél de BOB zijn xd Maar goed, baal er best wel beetje van dat de HS line-up zo geniaal is en redelijk innovatief. Want ik had ook bij de (early) HC willen kijken, maar de HS lijn omhoog weerhoud me daar waarschijnlijk van :(

Ik weet nog niet of Miranda mee wilt, maar anders kan ik vast wel met jullie mee :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Paling schreef:
Taxi schreef:
Ik ben 19, moest 'm vorig jaar iig wel laten zien. Vind de controle sowieso wel streng hier, met die hele politie bak enzo.


Was vorig jaar 17, en hoefde niet te laten zien? Had je guarantee of niet?


Jup had ik, zie er gewoon heel erg jong uit. Had dat er misschien even bij moeten vermelden :p

Dat verandert de zaak natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen :) Past mooi in de planning zo tussen Defqon/WiSH & m'n vakantie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kaartje is binnen :)


Mijnes inmiddels ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Pommer schreef:
Kaartje is binnen :)


Mijnes inmiddels ook :P

+1
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten